1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net Wanted gezien, en ben aangenaam verrast. Actie die zo gefilmd word dat het bijna als een kunstvorm gezien kan worden.

zeker niet de minste,
    ik ga voor een 8tje, voor een lekker spektakel met een redelijk (voorspelbaar) verhaal.

2. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik vond de R5 versie van Hancock anders prima te doen! Bijna 720p kwaliteit.. :eek:

3. zuzek

zuzek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook Wanted gezien en niet onder de indruk. Standaard voorspelbare Hollywood actiefilm, vind het dan ook wel meevallen met het artistieke gehalte. Zaten een paar leuke actiescenes in die het geheel wel wat optillen, maar het is imo niets speciaals en zou hem dus zeker nooit hoger dan een 6/10 geven. Vind het daarnaast echt jammer om Jolie zo te zien, was vroeger een prachtvrouw maar is nu echt vel over been. Zonde.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wanted is leuk voor de eerste 25 minuten. Daarna zakt het af.........

Ik had gewoon meer assassinations verwacht ..... zonde ....... zonde

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ik vond die van Wanted een stuk strakker , hancock was wat aan de donkere kant :d

beide films konden me niet echt boeien,... Hancock ga ik nog wel een kans geven als ik wat tijd over heb van de week maar Wanted was ik na een half uurtje echt al op uitgekeken,...

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb gister meet dave gezien. Vond het wel een leuke film moet wel goed geacteerd van eddy, lijkt me best moeilijk om zo te doen!

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Harold & Kumar II

Ge-wel-dig. :cool:

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hancock gezien, was leuk *)

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Inderdaad, tijden niet zo hard gelachen om een film 8).

10. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1

cockmeatsandwich :+

:x

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    _O_ Die scene in de verhoorkamer met die ouders en die tolk _O_

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    dan kan jij niet downloaden mijn zoon.. of dan zit je niet in de scene..

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja, de beeldkwaliteit is meestal wel goed bij een R5. Maar er zit vrijwel altijd 2.0 geluid bij, reden voor mij om hem nog even op het net te laten staan. Persoonlijk wacht ik liever op een dvdrip of op een 720p/1080p versie.

14. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Iemand al de film Wanted gezien? Echt een vette film die ik niet zag aankomen. Naar het eind toe word het iets minder maar er zitten scenes in die je je hele leven niet vergeet.

Plus het feit dat Miss Angeline Jolie en Sir Morgan Freeman erin meespelen!

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    "De scene" zit op usenet zeker :+ Grapjas ;)

R5 is regio rusland en omstreken. Daar worden dvd's eerder officieel gereleased om de, in grote getale aanwezig piraterij, tegen te gaan.
    De kwaliteit is echter wel minder dan de dvd releases uit de andere regio's. Vaak 2.0 (direct line) geluid/slechte transfers vanaf de TC master. Dus met veel minder post-processing.

Beetje vergelijkbaar met dvd-screeners die bijvoorbeeld jury-leden v.d. oscars krijgen. Alleen dan zonder die nags.

Beter dan cam's etc, maar zeker niet vergelijkbaar met de uiteindelijke dvd. Nu valt dit niet zo op op een standaard beeldbuis. Maar op een HDTV zeker wel.

Maar laten we het over film inhoud hebben, niet over releases.
    Ben zelf de Matrix Trilogy op HDDVD aan het kijken, vanavond deel 3. Blijft toch wel stoer, al wordt het originele "matrix" gevoel per deel wel minder en komt er meer cgi en aktie voor in de plaats.

Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    mxs, helaas.. waar denk je dat alle downloadbare spulletjes vandaan komen? Uit de scene, van daaruit wordt het naar de trackers en usenet gepompt en dit zijn dus niet verslechterde kopieën ofzo heaur ;)

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Straks voor de tweede keer naar The Dark Knight, nu in iMax! Heb er zin in:).

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op vakantie had ik Bad Boys 2 mee, het blijft toch een top film een van leukste scenes allertijden.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/x4pIJtt48g4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/x4pIJtt48g4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je maakt een grapje?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie je een? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.