1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SysanApse

SysanApse Guest

Haha , ja.
    Vet stukje :b:

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Leukste scene blijft nog altijd die van Space Balls,Radar jamming:cool:

http://www.youtube.com/watch?v=FcArnepkhv0

Laatst bewerkt: 7 aug 2008
  3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Op dvd gezien:

The sopranos season 3.
    Na seizoen 2, ook maar seizoen 3 aangeschaft en dit seizoen is ook weer goed (of zelfs beter). Het is verhaaltechnisch een zeer sterke serie, maar je moet wel vanaf seizoen 1 beginnen, omdat er vaak verwezen naar voorgaande verhalen/gebeurtenissen.

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik kan me er totaal niet in vinden. Vond dat echt een te platte film. Verre van vermakelijk.

Dit vind ik nou een vette scene.
    Eastern promises blijft keihard. Een erg rauwe en emotievolle film.

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    The Breakfast Club: Geweldige film uit 1985, echt een tijdloze aanrader!

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Dark Knight gezien, de Joker was toch vrij geniaal, vooral het potloodtruucje

kleine spoiler voor wie hem nog niet heeft gezien
    [yt]B0LuXby9YUg[/yt]

7. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Wie heeft er zin in een Transformers 2?
    Waarschijnlijk komt Jazz terug en maakt Soundwave intrede,en Devastator.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Sure.
    Deel 1 was toch verrassend leuk.
    Zolang deel 2 niet te veel naar actie only gaat neigen geef ik me thumps up.

9. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Geef mij maar juist wel actie only. Deel 1 was ok. maar was te ''KIDDY'' en zat teveel PATRIONISME in.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Als het goed is word hij door dezelfde regiseur gemaakt,wat mij betreft mocht Spielberg het wel overnemen.
    Misschien krijgen de Robots zo wat meer diepgang,en karakter.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Transformers vond ik fantastisch, nooit de serie vroeger gekeken maar de film was voor mij echt super. Hoop gewoon op meer actie en dan vind ik het goed, en wat mooie beelden van Megan Fox ofzo. :+

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    The Elephan Man HD-DVD

Wow, klassieker. In zwart-wit gefilmd. Prima acteurs (Hopkins in zijn jonge jaren/ John Hurt als de mismaakte man)

Waargebeurd verhaal.

8/10

In de vergaderzaal van het Pathologisch Instituut van Londen stelt de jonge chirurg Frederick Treves aan een groep dokters een gruwelijk uitziend wezen voor. De man is zo misvormd dat hij gedoemd is zijn leven te slijten als kermisattractie. Zijn naam is John Merrick, maar bij de kermisbezoekers van het Victoriaanse Engeland staat hij bekend als de 'olifantman'. Met de hulp van Mothershead, de hoofdverpleegster, verzorgt Treves de olifantman en bezorgt hem een onderkomen in het hospitaal. Merrick lijkt zeer dom en niet in staat tot nadenken en spreken. Met veel geduld slaagt Treves erin hem enkele zinnetjes te doen herhalen, maar dan bloeit Merrick op. Op een dag neemt Treves Merrick mee naar huis en stelt hem voor aan zijn vrouw Annie.

Laatst bewerkt: 8 aug 2008
  13. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst het volgende gezien:

The Dark Knight: Vond het een vermakelijke film met goede actie maar om nou te zeggen dat ik het zo goed vond, nee. Gewoon prima film om te zien maar ik denk wel dat de film teveel gehyped is en daardoor die records had verbroken. 8/10

Michael Clayton: Komt een beetje traag op gang maar is zeker aan het einde een erg goede film 8/10

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Misschien een domme vraag he, maar zie je dan nog iets van de HD-kwaliteit als hij helemaal zwart wit is?

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uiteraard, kleur is maar een klein percentage info van wat het beeld maakt. Zwart/wit/grijswaarden zorgen juist voor het contrast en de details! :)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    iemand ''don't mess with zorak'''gezien?? ik dacht iig dat ie zo heette

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan verschillen, vaak is het het geluid wat niet deugt, en word het geluid gebruikt van cam versies wat soms dan ook nog niet eens goed is gesynced, zover ik weet heeft ie 5.1 Dolby Digital..

Dus niks mis met deze versie.

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    klassieker en dan maar een 8/10?? Klassieker beginnen voor mij minsten bij 9.5/10 (persoonlijke score uiteraard).

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Don't mess with the Zohan.

Viel me eigenlijk nog best mee en leuke stereotypen die door Sandler en z'n crew neergezet worden :)

6.5/10 (best vermakelijk)

20. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren the dark knight eindelijk gezien en wat een spektakel zeg. Het geluid stond lekker hard zodat het leek of iedere shotgun en revolver net naat je oren werd afgevuurd. The joker die geniaal acteert en de donkere sfeer die in de hele film hangt.. tsja gwn een van de beste films die ik tot nu toe heb gezien. Nog net niet op nummer 1 want daar staat de voor mij perfecte film Platoon.

The dark knight krijgt van mij gwn een 9,8 ^^ ( platoon heeft als enige een 10 :9)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina