1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand nog een aanraders qua comedy's? Zit ziek thuis en verveel me dood. Het liefst een enigszins recente film, van de afgelopen 5 jaar ofzo. Will Ferrel stijl films (Talladega Nights, Anchorman, Blades of Glory etc.) vind ik altijd fantastisch.

Heb trouwens in Amerika Stepbrothers gezien, die daar net in premiere ging. Echt een fantastische film die gaat over 2 mannen in de 40 (Will Ferrel en John C Reilly) die nog steeds bij hun alleenstaande vader en moeder wonen. De ouders trouwen met elkaar waardoor de 2 hilarische figuren familie van elkaar worden.

Echt een aanrader en meteen gaan kijken als ie in Nederland uitkomt! 9/10

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Samen met Pineapple Express en Tropic Thunder de zomerkomedies waar ik naaruitkijk. Heb Step Brothers nog niet gezien maar heb al wel een clip mogen zien met dit stukje dialoog als ze te weten komen dat ze binnen een maand het huis uitgeschopt worden:

Brennan Huff: This house is a fucking prison!
    Dale Doback: On Planet Bullshit!
    Brennan Huff: In the galaxy of This Sucks Camel Dicks!

:D

Will Ferrel zit er niet in maar kan je wel Forgetting Sarah Marshall aanraden, komt uit de Apatow fabriek dus lachen is gegarandeerd.

Laatst bewerkt: 9 aug 2008
  3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, ben in New York ook helemaal doodgegooid met reclame voor Tropical Thunder en Pineapple Express, had van beide films nog niet gehoord, maar vooral Pineapple Express gaat volgens mij fantastisch worden. Helaas gingen ze nog nèt niet in premiere toen ik daar zat.

Was trouwens heel mooi om in de VS naar de bios te gaan, publiek is heel anders daar. Iedereen lacht echt keihard om werkelijk álles. Bij comedyshows op tv met lachend publiek er doorheen, vond ik het gelach altijd zo belachelijk nep en overdreven, maar nu ik een keer in een Amerikaanse bios heb gezeten zou ik zo geloven dat die lachgeluiden echt zijn. Opvallend dat er vooral om stompzinnige humor wordt gelachen, en dat bij de iets diepere grappen het veel stiller is:9

Ik ga Forgetting Sarah Marshall nog wel kijken, komt inderdaad uit het rijtje films waar ik naar zocht (40 year old virgin, knocked up etc.).

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tropic thunder gaat te gruwelijk worden, black downey jr, geniaal.

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

Daarom vinden al die gasten ook Adam Sandler geweldig :lol:.

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gisteren in de Bios X-Files: I want to believe gezien, niks mis mee.
    En zo net The brave one, allebei prima films. Ooohh ja, en gisternacht nog de eerste X-files film , ook prima :)

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Neem aan dat je Old School al gezien hebt, maar zo niet, dan moet je die zeker kijken.

The Big Lebowski is ook van die gortdroge humor :+

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oldschool heb ik uiteraard al meerdere keren gezien:) Maar serieus, voor fans van dit genre is Step Brothers echt een meesterwerk, ik ga er denk ik meteen weer heen zodra die in Nederland uitkomt.

Tropical thunder wordt vast mooi, alleen de commercials op tv waren een beetje flauw. Maar zodra je dit soort posters ziet weet je dat het wel goed gaat komen:

:D

Laatst bewerkt: 10 aug 2008
  9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nu snap ik de Black Downey Jr. poster pas...geweldig.

10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    lol je moet die trailers zien, black downey is de enige reden dat ik die film wil zien.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Komt een nieuwe comicverfilming in de vorm van The Spirit. Directed door Frank Miller. Zeer herkenbaar stijltje weer, vooral trailer 1 ademt nogal Sin City. Ik lul nu over trailer 1, waar te vinden? Hier.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zag ook nog Scarlett Johansson voobij komen.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Samual L. Jackson.

I'm game.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zag net een trailer van de Clone Wars ik moest wel even wennen aan die cartoon style. Dit deel speelt zich zeker af tussen 2 en 3 ofzo? en komen er nog meer van dit soort films?

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat denk ik wel,maar zover ik weet blijft dit een 1 delige film.
    Maar deze is ook meer bedoelt voor de kleinere onder ons,want voor mij is het een beetje te nickelodeon achtig.
    Maar ik ga hm zeker wel checken.

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Big Lebowski is nou niet echt vergelijkbaar met Will Ferrel films. Die kan je gewoon 4 keer per dag, een week lang kijken zonder je te gaan vervelen. White Russian erbij en een mandje borrelnootjes, kamerjas aan en misschien nog een jointje als je daarvan bent.
    Far fucking out man

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    All The Dude ever wanted was his rug back.

..

The Dude abides.

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk. Eindelijk is The Dark Knight van plaats 1 gevallen op imdb.com Hij staat momenteel op 3. Vond het al iets te lang duren.

Nogmaals, ik hecht geen waarde aan die lijst, maar hij is nu wel ietwat meer geloofwaardig.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Welke film staat er nu eerste dan? Ik kan die lijst niet vinden. En waarom is het niet geloofwaardig? Iedereen vind zo'n beetje die film vet. Het kan dat jij hem niet leuk vind. Ik moet hem nog steeds gaan kijken en ga proberen wat vrienden over te halen om morgen avond te gaan kijken! :cool: Moet je het verhaal van Batman Begins nog goed kennen? Ik heb die film ooit wel eens gezien, maar weet niet echt meer wat er in gebeurde.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina