1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net The Godfather Part II gezien maar ben een beetje verward nu. Ik had meer verwacht. Wat gebeurt er nu? Gaat Hyman Roth eraan?

Neem aan dat Vito Corleone de dokter heeft geregeld voor hem om hem te druggen of sterft die op een andere manier? Ik heb echt het gevoel dat de film zo onverwacht is gestopt en door had moeten gaan. Deel 3 ga ik ook maar even kijken dan, ook raar dat die pas zestien jaar later uit is gekomen, of is dat niet raar?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was wel raar ja, bij ieder deel ging het niveau ook omlaag.

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zojuist Sunshine gezien. Had er weinig verwachten van in verband met het verhaal. Standaard praatje, -dan kan hij alleen maar meevallen-, gaat hier wel op dus, want ik vond de film erg vermakelijk. Het gaat over een team van astronauten en wetenschappers in een groot ruimteschip die een speciaal nucleair apparaat (Q-Block) naar de zon moeten schieten. Daarvoor moeten ze wel erg lang reizen en kan de zon veel schade aan het schip doen. Dit zorgt natuurlijk voor een hoop stress, tot de leden van het schip, de Icarus II, een noodsignaal opvatten van de Icarus I, het schip dat 7 jaar geleden faalde met dezelfde missie. De rest verklap ik natuurlijk niet. Wat vond ik van de film?
    Voor een science-ficition film vond ik hem erg aannemelijk. Aan de ene kant was er uitleg over bepaalde zaken die realistsich overkwamen, mits er technologieën voor zijn, goed mogelijk zijn. Andere dingen werden (expres?) neit uitgelegt, zodat het niet opviel dat het misschein onmogelijk is. Cillian Murphy is de bekendste speler in de film denk ik (even google'n en je herkent zijn gezicht), speelde erg goed. De andere acteurs ook. Ik vond geen enkele rol nep, hoewel er naar het einde nét iets te veel heldendaden kwam en één dat de geloofwaardigheid flink onderuit haalde. Verder is de film spannend en ziet hij er goed uit, geen schoonheidsfoutjes en vond niks aan het verhaal of hoe het in beeld gebracht werd verkeerd of niet fijn om naar te kijken.

Al met al, een aanrader. Acht uit tien punten!

@Mensen hierboven: Godfather II is toch in twee delen opgesplitst door Veronica (of wie dan ook), omdat het met reclame en dergelijke té lang zou duren? Zo ja, moet je wachten op het tweede deel, zo niet, kan me niet goed herinneren hoe het allemaal liep. Heb alle drie de films gezien, hoewel tijdje geleden.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond het ook wel een toffe film. Ik vond het ook leuk dat de film zich alleen maar afspeelt op het ruimteschip.

Ook wel grappig is dat het nieuwe clip van Linkin Park op de film gebaseerd is.

5. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus! Ik dacht al er is iets mis hier. Gelukkig heb ik het op de computer staan dus ik ga gelijk verder kijken.

Bedankt!

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik dacht toen ik de clip (twee maanden geleden zag) het ergens iets van ter herkennen. De trailer van de film Sunshine dus! Gelukkig hoorde ik geen Linkin Park in de film. Gelukkig maar.

Alsjeblieft! Haha.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sunshine is inderdaad erg cool. Eigenlijk verveelt de film geen moment. De laatste tijd vind ik sowieso dit soort films echt cool. Event Horizon niet zo lang geleden voor het eerst gezien, echt cool. Wilde toen echt gelijk Dead Space spelen..maar ja..kan nog niet helaas :p.

Transformers 2x in de bios gezien, geweldige film.

8. Remco

Remco Guest

Haha ik wilde echt precies hetzelfde gaan posten.
    Had voor ik op vakantie de film gekocht bij de FRS, meer met het idee van: het is toch wel een beetje een collectors item en als het niks is verkoop ik em wel. Maar echt van het begin tot het eind van de 2 uur en 18 minuten zat ik echt aan mn beeldscherm vast! Echt de allerbeste film die ik ooit heb gezien.

9. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Deel 1 en 2 zijn wel gelijkwaardig, alleen deel 3 is een stuk minder :).

10. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist The Godfather Part II afgekeken en moet zeggen dat die inderdaad gelijkwaardig is aan de eerste _O_.

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Over 2 weken komt deel 3 ook op tv :).

12. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 had niet gemaakt moeten worden.

13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    In the quiet words of the Virgin Mary... come again?

14. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Well where'd you lose him? He ain't a set of fucking car keys now is he?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Snatch?

Vrienden van mij willen vanavond Fido gaan kijken, heeft iemand die gezien en is die een beetje goed?

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Om even The Sopranos te quoten:

I think the third was good, but misunderstood by a lot of people.

:)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    3e deel is nog steeds een prima film.
    Gewoon niet zo sterk als deel 1 en 2.

Worse then 1 & 2 better then most movies.

edit; Welke Sunshine bedoelde je/julie?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Deze.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YZ2-xR54UDU&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YZ2-xR54UDU&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Juist wel, ik vind dat het derde deel echt een einde maakt aan het hele verhaal. Daarnaast had dat deel toch zeker nog genoeg memorabele scenes. Gewoon een goede film, maar niet zo legendarisch als de eerste 2, zoals iemand hierboven al zei.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het boek is beter :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina