1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is Fido een goede film?

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja :)

Nouja het is geen klassieker, maar wel heel erg leuk. En Carrie-Anne Moss is hot :+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    off-topic .. Joene90 coole avatar .. krijg direct trek :)

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil geen trailer zien ik wil een jaartal van Sunshine zodat ik weet welke van de 2 het is.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    2007 ;).

6. Remco

Remco Guest

Oh I'm sorry, can't I have my own fucking opinion?

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gaan we ineens engels praten ofwat?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gisters 3 films gezien.

Fido

Eigenlijk een best leuke film ik had er niet veel van verwacht, maar het idee was leuk en het is was nog best goed uitgewerkt.

7.5

Death of a President

Zeer vernieuwend ik had de hele tijd het gevoel dat ik naar Discovery aan het kijken was.
    En dat is goed. Het was wel een langzame film.

8

Elephant

Gister voor de derde keer Elephant gekeken, een van de beste films die ik ooit gezien heb, ik hou van die manier van filmen, en de spanning wordt echt opgebouwd.

9

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net The Magdalene Sisters gezien op tv.

PRACHTIGE film, zeer sterk verhaal.
    Dat zoiets kon plaatsvinden in de jaren 70.
    En volgens mensen die daar daadwerkelijk zaten was het nog veel erger dan de film laat zien.

Direct toegevoegd aan mijn wishlist en zal ik ook zeker op dvd kopen.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie van Kevin Smith?

Ik heb vooralsnog alleen Clerks 1 en 2 en Jay en Silent Bob Strikes Back gezien, maar ben ook zeker van plan om meer van hem te kijken. Vooral Clerks 2 vind ik echt briljant, en ik heb hem dan ook al ontelbaar vaak gezien.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm, klinkt interessant! Thanks.

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem half gezien (telkens heen en weer zappen naar Lowlands verslag 8) ), en ik vond de helft al heel sterk ja.

13. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die oldschool japanse samurai/sexploitation films vet vind dan raad ik Female Yakuza Tale:confused:ex And Fury aan, een tijdje geleden gezien,als je van naakte chicks,bloed en samuraizwaarden houd dan moet je hem zekers checken.
    wel een film uit de jaren 70 maarja zekers vet als je van de stijl houd,dit is trouwens ook een van de films waar Tarantino zijn inspiratie voor Kill Bill van geleend heeft.er is ook nog een deel 2 die heb ik vandaag gezien alleen die vind ik zelf een heel stuk minder kwa actie dan.
    kijk hier even voor info http://www.imdb.com/title/tt0070085/.
    een trailer is er ook nog te vinden als het goed is.
    als iemand hier meer in asia films is en ik bedoel vooral de extreme shit raad mij dan eens een paar films aan.
    mij kun je ook vragen over bepaalde asia films ik heb een behoorlijke collectie daarvan...

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Gisteravond Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay gezien. Voorheen kende ik die gasten niet, maar pff wat ik heb gelachen. Geweldige gasten, binnenkort maar Harold & Kumar Go to White Castle kijken. :cool:

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Hellboy 2

Ik vond deel 1 wel aardig, maar niet super goed of zo. Deel 2 daarentegen vond ik toch wel echt een goede film, kwam vooral door de sfeer die Del Toro neerzet. Soms denk je echt dat je naar zo'n oude avonturenfilm zit te kijken met al de kostuums die voorbij komen lopen. Echt heerlijk.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Transformers
    Waarschijnlijk heeft iedereen hem al gezien. Toch nog even kort: Had totaal geen verwachtingen bij de film. Ik dacht dat robots stom en saai waren. Maar ik werd echt overdonderd door de film! Moest op gegeven moment mijn 5.1 set zachter zetten door alle actie! Verhaal is verder niet echt boeiend.. Maar de actie maakt veel goed. 8/10

Vantage Point
    Het eerste wat ik dacht toen ik de film bekeek: "Huuh! Wat doet Jack uit Lost in die film? Is hij van het eiland af? :eek:". Gelukkig ging die gedachte al snel weg door de film zelf. Net zoals bij Transformers had ik totaal geen verwachtingen. De manier van het telkens opnieuw laten zien van een gebeurtenis uit verschillende perspectieven vond ik echt briljant gedaan. Aanrader! 8.5/10

The Prestige
    Ik las op internet dat The Prestige beter zou zijn dan The Illusionist. Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vond de film niet makkelijk te volgen: De hoofdpersonen werden slecht voorgesteld en leken ook nog eens op elkaar. Het was allemaal erg vaag tot de laatste 10 minuten. En dan nog: Denk je 90 minuten lang naar een film te kijken dat natuurgetrouw is (zonder al te veel fictie), blijkt het plot dat alles behalve te zijn.. Nee, geen topper. 6/10

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.010
    Gisteren Shooter gezien, is toch wel een aardige thriller, en Mark Wahlberg ownt. Ik snapte er af en toe niet veel van maar toch, gewoon een goeie thriller.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    The Deer Hunter, met een jonge De Niro, Walken en Streep.

Zware, 3uur durende film over een vrienden groep waarvan er 3 naar Vietnam gaan en daar vreselijke dingen mee maken.
    De onzichtbare littekens worden na hun terugkomst steeds duidelijker.

Geen film waar je vrolijk van wordt, wel erg goed verteld. 8/10

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Mooie film inderdaad. Laatst Step Up 2 gekeken (:+), vond het een leuke film. Goede choreografie en de hoofdrolspeelster is lekker. Genoeg reden om te kijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina