[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    526
    Dies idd wel funny, vooral dat stukje bij Bush :D

The Onion movie, 7,5/10

Wel grappig, maar meer ook niet. Tis geen Engelse humor :)

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    vandeweek doomsday gekeken. In het begin dacht ik echt van: wtf is dit?! maar daarna werd het allemaal beetje duidelijk en de actie is wel echt bruut:).

7/10.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Twee dagen terug The Shawshank Redemption gekeken. Volgens mij had ik 'm in het verre verleden al is gezien, maarja eergister dus nog een keer.

Ik snap nu helemaal waarom Shawshank op de onbetwiste nr. 1 positie staat op imdb.com (ja, geen waarde hechten aan die lijst, ik weet het). De film heeft echt een geweldige boodschap: hoop.

De film duurt rond de twee en half uur en is een lange rit van genialiteit. In het laatste kwartier valt echt alles in elkaar en deze depressieve film heeft zowaar een happy ending.

Echt, kijk deze film en snap waarom zoveel mensen 'm de hemel in prijzen.

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gister Never Back Down gekeken. Een soort Karate Kid alleen dan in een wat moderner jasje. Moet zeggen dat ik hem nog wel aardig vond ook!!

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is toch die gevangenis film?? Met Morgan Freeman? Was een paar weken geleden op tv. Erg goede film idd.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond Super Size Me.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vannacht The Brave.

Was bij de videotheek en ik las die achterkant.. ik dacht wat de fuck, dus ik vroeg aan de meneer van de videotheek of hij goed was. Volgens hem is hij heel apart, maar als je van Sweeney Todd - achtige films houdt dat je deze ook goed vindt. Een soort You hate it or you love it, zei hij. Dus ben benieuwd :9

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Goed dat je het zegt, was het anders vergeten :)

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb genoten van die film die zojuist op rtl7 was, the men who knew to little met Bill Muray.

Kende hem nog niet, erg om gelachen :) Aanrader wat mij betreft!

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik heb 'm niet op tv gekeken, maar bij de FRS lag ie voor 2.99; kon ik natuurlijk niet laten liggen. :+

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Uh nee.. usenet is niks.. downloaden is een sport.. En zoals ik al zei.. je uitleg van een r5 is erg kleinschalig en waarschijnlijk weet je niet van welke groepen je r5jes moet downloaden.. waarschijnlijk pak je de 1e de beste BALD versie ofzo..

Hoezo helaas? En natuurlijk komen alle downloadbare spullen uit de download scene? nogal logisch..

12. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren Appleseed ex machima gekeken op hd dvd. Nu ik post het hier even omdat de reviews niet heel positief waren over deze films (toch op high def digest).
    Actie was erg leuk om te zien (john woo) en het verhaal viel ook nog wel mee goed mee, enkel dat een paar dingen snel overduidelijk waren... maar voor de rest geef ik de film toch wel 7,5 - 8 (voor de mooie beelden en leuke extra's). De extra's waren naar mijn mening redelijk interessant, vooral de kleine documentaire (in highdef) over het onstaan van manga, en hoe die in het westen bekent is geraakt enzo...

Iedereen die een beetje van manga houd (vb. graag dbz heeft gekeken) zal deze film zeker wel apreciƫren. Zeker op hd dvd en blu ray. Heb even een stuk naar de dvd kant gekeken om te vergelijken, en daar was toch een groot kwaliteit verschil mee.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
  14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldige slogan :9

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.030
    Ik kijk toch eigenlijk veel meer uit naar dit :+

Hopelijk ook in Europa in september. imo een must-have als ze het goed hebben gerestored.

Gisteren deel 1 en 2 maar weer eens gekeken op dvd, geweldige films: Geweldige acteurs, geweldig plot, etc, etc... Maar dat weet iedereen ondertussen wel. Het enige wat mij te wensen over laat bij de dvd versie is de beeldkwaliteit, dus ik hoop dat de blu-ray versie dit met minimaal een tienvoud gaat verbeteren.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb ze nog nooit gezien :x

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik begrijp dat het klassiekers zijn en de filmgeschiedenis de beste films ooit gemaakt zijn van The Godfather.
    Maar ik heb er helemaal niets mee,ben niet zo mafia liefhebber en heb dat wel met meer films die als heiligheden worden omschreven.
    Bijvoorbeeld 'Reservoir dogs' is ook zo'n titel,film gezien maar niet mijn ding.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dan allemaal mis met de beeldkwaliteit op de dvdversie?

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    9.030
    Vooral bij deel 1 is de beeldkwaliteit in het grootste deel van de gevallen gewoon niet dvd waardig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina