1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Och ja, Mufasa was 't hahaha...:D

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    The brave...hmmm'' het zegt me even niks.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don't mess with the Zohan gezien. Kan er eigenlijk niet zoveel over zeggen, sommige dingen waren wel grappig, maar het is allemaal wel heel kinderachtig en goedkoop. En dan niet op een manier die juist om z'n domheid grappig is, maar gewoon de slecht uitgevoerde versie van 'domme' humor. 6/10

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jongen, ik stopte de film en ging in de wc huilen.. :'-(

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Regiedebuut van Johnny Depp. Raphael is een indiaans-amerikaanse alcoholist zonder geld, en hij verkoopt zichzelf voor 50.000 dollar aan een groep martelaren, om in een film van hun het slachtoffer te zijn; gemarteld en vermoord te worden.

Wat volgt is de laatste week van Raphael, waarin een paar prachtige familiemomenten voorkomen. Aan het eind (dat wist je dus al aan het begin) loopt hij letterlijk z'n dood tegemoet, terwijl in dezelfde scène de caravan waar zijn gezin in woonde wordt vernield. At least they got some money.

De mooiste scène was die waarin de man thuiskwam en zijn vrouw in tranen vond. Ze was geslagen door een neef van Raphael, maar haar zoon had vervolgens de man een paar meppen verkocht. Raphael had zijn zoon al verteld dat als hij er niet meer zou zijn, zijn zoon de man in huis zou zijn. Anyway, na dit stuk knuffelen Raphael en zijn zoon, en daarna gaat Raphael in zijn eentje naar zijn neef toe, om hem te vermoorden. Dit gebeurt een dag voordat hij sowieso doodgaat, maar in het gevecht met zijn neef zie je hem nog vechten voor zijn leven, en dus voor zijn familie.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    gast, zulke humor kan je verwachten van Adam Sandler toch? :+ Ik heb me prima vermaakt met deze film.

Harold en Kumar escaping from guantanamo bay, ook zo'n film met superflauwe humor. Ik kan het wel waarderen! :D 7,5/10

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hellboy 2 gezien:
    Niet zo veel actie, snapte ook niet zoveel van :p had deel 1 ook al niet gezien en we hadden geen ondertiteling en iedereen zat maar wat te schreeuwen.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik heb me er wel mee vermaakt, maar bijv. Meet the Spartans heb ik ook wel om kunnen lachen, maar eigenlijk is het zo belabberd en goedkoop. Stiekem vind ik het wel een hoger cijfer waard, maar dan gaat mijn reputatie als alom gewaardeerde filmrecensent naar de haaien:+

Harold n Kumar 1 is fantastisch, 2 is ook geweldig. Ben als H&K fan in de VS ook meteen naar een White Castle gegaan:+ Er is trouwens een deeltje 3 aangekondigd, ben benieuwd naar de eerste trailer :)

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lijkt me geweldig als er nog een Harold & Kumar komt, zometeen deel 1 kijken.

Kom er net pas achter dat Neil Patrick Harris nog leeft in deel 2! _O_

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    uitleg? :p

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, uitleg? Ik ga hem straks denk ik gewoon wéér kijken:+

Maar eerst Elf kijken, de enige Will Ferrel film die ik nog niet gezien heb.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    _O_:lol:

Toch leuk zulk soort films! Vrolijk zijn is alleen maar goed voor je:9 Ik voelde me na "The Deer Hunter" echt redelijk kut, wat een drama in die film :9

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Na de credits zie je Patrick opstaan!

Net Harold & Kumar Go To White Castle gezien, ook geniaal! _O_

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een gedeelte van the scorpion king 2 gekeken, de eerste film vond ik prima. Alleen deze heb ik halverwege uitgezet. Wat een slechte film zeg. Het acteren kon je niet serieus nemen en wat als mannelijke stoere harnas eruit moest zien zag er uit als een gay strak navel t-shirtje wat al die gozers aanhadden.

Zwakke poging tot humor. Ik ben nooit kritisch. Maar dit was echt tergend slecht.

Kan hier iemand even een goeie film roepen die pas uit is. Heb zin in een goeie film.

Laatst bewerkt: 20 aug 2008
  15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Vantage Point. Weet niet of ie al uit is, maar ik vond hem echt goed. Redelijk standaard verhaal op een geweldige manier in beeld gebracht. Beetje bij beetje wordt de spanning opgevoerd en kom je steeds meer te weten.

16. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    The Ruins
    Ga er verder geen woorden aan vuil maken. Zonde van je 90 minuten.

2/10

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al gezien, inderdaad goeie film:+

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Harold & Kumar - Escape From Guantanamo Bay, vond deze een beetje tegen vallen. Lang geleden dat ik Go to White Castle heb gezien, maar meende me te herinneren dat ik daar meer om kon lachen.

Mr Bean's Holiday eergisteravond gezien en vond ik ook betrekkelijk saai. Erg voorspelbaar en ging er meer om hoe ie van het ene in het andere pechmoment kwam. Vorige film was leuker.

Net Hellboy 2 gezien. Vond deel 1 niet zo bijzonder. Character deed me weinig. Na lange tijd zie ik nu deel 2, verwachtte er niet al te veel van, maar was erg vermakelijk.

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elf net gezien, briljante film. Voor sommigen misschien iets teveel kinderverhaal, maar Will Ferrel heeft echt een getikte, ongelofelijke rol in deze film. Na deze film weet je zeker dat hij psychisch gestoord is 8) 7.5/10

Smartass: 21 is een goede recente film, maar die heb je waarschijnlijk al wel gezien?

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik Will Ferrell niet zo geweldig. Hij is wel zo droog als de tering, maar al z'n films vallen op de een of andere manier toch wat tegen, weet niet wat het is...

Net zoals Semi-Pro; paar geniale momenten, maar de rest van de film is een beetje "gewoontjes." En zo vind ik dat met alle Ferrell films.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina