1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Crank. Toffe actiefilm.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waar zie jij topacteurs? :eek:

Vooruit, Brad Pitt kan ik doorgaans bijzonder goed waarderen.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Goed betaalde acteurs ;)
    Maaaaaaat Daaaaaaaaaaamon, altijd als ik zijn naam hoor moet ik aan Team America denken..

Oh en Bernie Mac :'-(

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    George Clooney niet? Andy Garcia niet? Bruce Willis niet?

Damon neem ik niet meer serieus sinds south park (geloof ik, of Team America ofzo) Maaaaaathhhh Daaahhmoooooon :lol:

Maar die namen die ik net noem, samen met Brad Pitt, vind ik erg goede acteurs, waar ik eigenlijk niet zo vaak door wordt teleurgesteld..

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb altijd Nederlandse ondertiteling aan staan. Vind het persoonlijker gewoon wat prettiger en ik ben het gewend. Nadeel is natuurlijk dat woordgrappen nooit goed uit de verf komen in Nederlandse ondertiteling. Maar het leidt mij niet af of iets in die trant.

Desondanks heb ik er geen problemen mee als er alleen Engelse ondertiteling is of helemaal niet (mits het een taal is dat ik niet kan verstaan). Mijn Engels is dusdanig goed dat ik de film ook dan helemaal kan volgen en ook conversaties kan begrijpen.

Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bekende acteurs: ja. Topacteurs: nee.

Dat is mijn mening maar hè. 99% van de wereldbevolking zal me voor gek verklaren, maar ik vind het allemaal weinig bijzonders.

Matt Damon in Team America is inderdaad fantastisch :lol:

[yt]ZWTzyU5MFgM[/yt]

7. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andy Garcia heeft wel stijl, prima acteur (Godfather III..). Brad Pitt is fantastisch, Snatch alleen zegt al genoeg. Matt Damon acteert ook prima, bijvoorbeeld in de Bourne films, en The Departed. Bruce Willis is ook een topacteur, teveel topfilms om op te noemen.

Dus.. Niet zo miepen!

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is dus jouw mening ;)

En ik gaf al aan dat ik Brad Pitt en prima acteur vind. Bruce Willis heeft een paar aardige rollen gespeeld, maar erg veelzijdig is ie niet.

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ook een aanrader van mijn kant.

Nog meer aanraders die ik deze en vorige week gezien heb:

• Sunshine
    • Freedom Writers
    • 300
    • Fido
    • Apocalypto
    • The Illusionist
    • Jackass: Number Two
    • Pan's Labyrinth

Leve Film 1! \o/

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Andy Garcia is ook wel een van mijn favoriete acteurs. Gewoon van zijn manier van doen kan ik al van genieten. Niet dat ik elke film met hem geweldig vind. Modigliani is echt een aanrader van hem.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In The Untouchables vind ik hem ook goed.

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hè, niet weer het MENING ARGUMENTEN DISCUSSIE verhaaltje. Het is inderdaad mijn mening, maar in deze gevallen wel een mening die ik deel met duizenden andere mensen, waaronder ook een hoop echte kenners. Dat maakt het méér dan een mening, of je het nou wil of niet :)

Nooit gezien, ga ik zeker nog een keer kijken.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zei alleen dat het jouw mening versus de mijne is, alleen jij formuleert je mening nogal stellig. Niks mis mee, ik benadrukte alleen even dat ook jij en de mensen die het met je eens zijn (hoeveel dat er ook zijn) niet verder komen dan een mening. Het zou een mooie boel worden als een veelvuldig gedeelde mening zwaarder zou wegen dan die van één individu. Het is geen democratisch stelsel waarin we meningen gaan tellen en de mening met de meeste stemmers automatisch meer tegen een feit aan komt te liggen :+

Ik deel mijn mening overigens ook met duizenden anderen en ook met heel veel kenners (ik zie nooit in waarom de mening van 'kenners' zwaarder weegt dan die van ons, maar oké), dus het gaat niet eens op.

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, ik ga er alleen maar op in omdat ik een allergisch ben voor mensen die altijd zeggen dat ze een MENING hebben die ze onderbouwen met ARGUMENTEN. Dan lijkt het net alsof je net van de basisschool komt en je die woorden in elke mogelijke discussie moet gaan gebruiken. Jij bent vast niet zo'n persoon, maar toch hou je wel weer het trotse MIJN MENING verhaaltje :+

En de mening van een kenner kan op deze manier wel degelijk meer betekenen dan die van een leek. Pas als je ergens echt verstand van hebt, kan je er een gegrond oordeel over vellen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Right. En hoe meten we dat? :):

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup, over smaak valt niet te twisten :cool: Punt.

Van het rijtje acteurs van en stukje terug hoort Catherine Zeta Jones trouwens ook bij de top, want weet je hoe lekker zij is :cool: Dat is dan ook mijn enige argument, dus please, ga niet met mij in discussie. ^^'

Trouwens wat ik echt vervelend vind in Ocean's 12, is Julia Roberts -> Tess -> Julia Roberts en dan dat hele gedoe wat volgt in het hotel met Bruce Willis. Damn wat is dat stom imo. :'-(

//edit; gisteren voor de 2e keer Underworld: Evolution gekeken. Als je van dit genre houdt (vampiers e.d.) kun je zeker van deze film genieten. En ook Kate Beckinsale is niet verkeerd om naar te kijken! Lekker filmpje voor een op-de-bank-hang-avondje!

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt dat was een dieptepunt, Bruce Willis was er ook gewoon slecht.

Maarja Oceans Eleven was echt een masterpiece en Oceans Thirteen schijnt goed te zijn (nooit zelf gezien:x) dus laten we het ze vergeven:+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net voor de derde keer Superbad gekeken, die politieagenten blijven toch meesterlijk.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    zeker in combinatie met die foogle aka mclovin figuur:lol::lol::lol:

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    McLovin is the shit. Heb me zo kapot gelachen om die gast.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina