1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 6]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Kevf, 3 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wanted

    Lekkere over the top actie film. Heb me er goed mee vermaakt. :)
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iron Man


    Eindelijk dan gezien, echt een hele coole film. Beter dan verwacht, toch mooi hoever ze zijn gekomen met wat mogelijk is in films. Eerst transformers en nu deze. En verder een leuk verhaal wat niet saai wordt, de hele film blijft boeiend voor een actie film. Vaak is het alleen maar eye candy, maar Iron Man heeft Eye candy en blijft boeiend.

    8,7/10


    Ps, kijk de hele aftiteling af, kom je nog een nieuwe bekende tegen :cool:

    Durf te wedden dat er aftakkingen van deze film gaan ontstaan, met nieuwe comic franchises die nu ook verfilmd gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    9/11 aan het kijken, bijna afgelopen.

    Prachtig om het weer eens uitgebreid te zien.
    Enorm mooi om ook eindelijk eens te zien wat er allemaal in de torens gebeurde.

    Geschoten door 2 franse jongens die de brandweer aan het volgen waren (al voor 9/11) en tijdens de gebeurtenis in de buurt waren, het 1e vliegtuig zagen en 1 van de jongens was in de torens tijdens een groot gedeelte van de gebeurtenis.
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Super Hero Movie.
    Leuke film, soms echt te droge humor, maar is het waard om te kijken. Zeker grappig op sommige momenten. Dacht ook dat hij van de makers van Scary Movie is.

    The Mist
    Geniale film, ik werd helemaal in het verhaal gesleurd en werd helemaal boos op die cristelijke vrouw die bs praate. Echt mooi gedaan. Einde is ook wel goed.
     
  5. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk die docu eigenlijk elk jaar wel.. En elk jaar kan ik er echt niet bij hoe verknipt de geest moet zijn van degene die het gedaan heeft..
    Ook zo bijzonder om te zien hoe dicht bij elkaar zo'n brandweerteam komt bij zoiets.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Ook gisteravond Iron Man gezien. Verwachte een leuke film, en dat is helemaal waargemaakt. Downey Jr. zet een goede Tony Stark neer, en Iron Man is gewoon cool. :+

    8,5

    Ben benieuwd naar Iron Man 2, vooral omdat er na de aftiteling nog wat was wat overduidelijk met deel 2 te maken zal hebben, verwacht ook veel meer actie om dat in dit deel er nog niet echt veel actie te zien was.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    echt een superdocu(?).. die kans dat ze dit gingen schieten was 0,x10miljoen1
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hellboy II. Er draaide niks anders (het was 's middags) en aangezien het de regisseur van het fantastische Pan's Labyrinth (El Orfanato) betrof had ik stiekem toch wel een beetje hoop. Na ongeveer 40 minuten de bios verlaten. Niet alleen was het verhaal ontzettend slecht, ik kon echt niks met de personages. Hellboy was strontirritant, Fishhead-dude en vissekom betweterig en de vriendin van Hellboy een doos......zonde van de tijd en mijn 8,50

    3
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vond Hellboy 2 wel aardig, ook al lag het personage me niet.
    Hellboy 1 vond ik ook weinig aan.

    The mist vond ik zelf een enorme tegenvaller.

    Maarja, blijf je toch altijd wel houden, de een vindt een film goed, terwijl de ander die weer slecht vindt.
     
  10. Remco

    Remco Guest

    Sin City

    Ik ben hem gaan kijken zonder verwachtingen. Ik kende het verhaal niet en ik dacht dat het zwart/wit me eigenlijk zou gaan irriteren. Tot mijn verbazing vond ik de film zeer goed met een geweldig verhaal. Geweldige cast!

    8/10

    Het enige minpunt vond ik dat die Roark door die operatie/medicatie geel wordt
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dit een echte film!?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Street kings

    Deze heb ik gister gezien voor de tweede keer, vind het zeker een vette film. Ludlow heeft ook echt een lekker chick. Helaas geen idee wie het is :+ Geen zin om volledige redenatie te geven voor me cijfer (zou ik ook heel goed over na moeten denken overigens :+), maar raad aan dat je hem checked. Ik vond hem wel relaxed in ieder geval.

    8/10
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Gelukkig is het 'fan made' .
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Deze is toch nog niet op slot ;)
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    TCo zal wel iemand van ons een PM hebben gestuurd , met de vraag om hem even op slot te doen !!

    Gooi hem wel op slot !!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina