1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Net in de bios Max Payne & Eagle Eye bekeken:

Max Payne:

jan tran verwoord mooi wat ik hiervan denk. Waar waren in hemelsnaam die bullit time momenten die Max Payne zo bekend maakte. Jammer, want Beide Max Payne's vond ik heel tof.

Eagle Eye

Erg vermakelijk, maar hebben we het allemaal al niet eens eerder gezien?

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net White Noise gezien. Best een leuke film. Alleen snapte ik het einde niet helemaal. (maar dat kan door het bier komen:+).

Anyway, eindpunt een 7,5.

Edit:// Ik denk dat het door het bier kwam. Want eigenlijk was het einde helemaal niet zo ingewikkeld:eek:

Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Transsibirian gezien. Best vermakelijk filmpje, ook niet meer dan dat. 7+

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is daar een film van? :confused: Coolie!

Die film heb ik alleen gezien tot dat ze binnen in de stad waren! Lijkt me zo'n gave film!

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister avond Sunshine gekeken. Ik vond er helemaal niks aan, de film kon me maar zelden boeien.

Als eindpunt geef ik hem een 3.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vrijdagnacht 100 Feet gezien. Was een aardige film, alleen waren de effecten niet super gedaan. Film was redelijk voorspelbaar met weinig echte schrikmomenten. Maar uiteindelijk vond ik het wel een leuke film en ik snap nog steeds niet waarom :+

7/10

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    pff!
    ik vond het 1 van de betere sci-fi's van de laatste jaren. Zo zie je maar hoe meningen kunnen verschillen.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat hoorde ik van meerdere mensen, daarom ben ik hem ook gaan kijken. Maar ik vond er echt helemaal niks aan.:x

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarom maak je in godsnaam een film van Max Payne zonder bullet-time? Dat is als het maken van een WOII film zonder Duitsers (of Japanners)...

10. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zo net even Fearless gekeken, en ik vond deze toch echt 1 van de betere aziatische films die ik heb gezien. Het was meer "straight to the point" en weinig onnodige scenes, waar de meeste aziatische films nog wel eens last van hebben.

8/10

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst gezien:

Spygame:
    Film met Robert Redford en Brad Pitt. Brad Pitt zit als spion vat in China, Robert Redfordmoet hem bevrijden (of de Cia dan). Ik vond de film niet super, aardig verhaaltje, maar niet veel actie. 6/10

Arlington Road:
    Film met Tim Robbins (gast van Shawshank) en Jeff Bridges (big lebowski). Ik heb de film nooi gezien, maar was toch een positieve verassing. Leuk verhaal, de buurman van Bridges blijkt een terrorist te zijn, Bridges komt hierachter en raakt diep in de problemen. Einde is ook vet. 8/10

Inside man:
    Er wordt een bank beroofd en Denzel Washington moet als agent de overvallers tegenhouden. Blijkt dat die overvallers er niet voor geld zitten en ook slim ontsnappen. 7,5/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had juist gehoord dat dit goed uitgewerkt was en een van de leuke punten van de film was. Ik ga morgen even de film kijken. :)

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb duidelijk gehoord dat dat niet in de film kwam ;)
    maar heb hem nog niet gezien hoor, dus kan me vergissen.

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik van de week Death at the funeral gekeken, Komische topfilm! Aanrader..

15. Remco

Remco Guest

Rush Hour 1 en 2

Hoewel 2 wel een stuk beter is dan 1, heb ik bij allebei flink gelachen. Heerlijke films met de geweldige combinatie van de rustige Chan met de ontzettend drukke Tucker. Ze blijven geniaal.

8/10

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Top Ten Worst Video Game Movies

[gt]41754[/gt]

En ik heb ze allemaal gezien. 8)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, heb alleen Super Mario Brothers gezien, en dat was me toch een schijtfilm. 8)

Uwe Boll is wel een en al bagger, wat een zooi. Ik bedoel maar, je kan ongetwijfeld een hele mooie film van Alone In The Dark maken. Nu heeft hij ook weer een nieuwe, Far Cry. Die is ook een en al bagger. :'-(

*Hoopt nog steeds op een Assassin's Creed film* _O_

18. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Max Payne in de bios gezien...
    Kutfilm...

Ga er niet eens op in waarom ik het vind,kijk em zou ik zeggen..

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Films gebaseerd op games zijn meestal flut.

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb geen van bovenstaande films gezien, en eigenlijk heb ik daar ook nooit behoefte aan gehad. Snap ook niet hoe je überhaupt op het idee komt om een film als mortal kombat of dead or alive te kijken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina