1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanted

Het lijkt wel of om een bepaalde tijd Hollywood de nieuwe trucjes wil laten zien van het film maken want nu allemaal kan worden gerealiseerd, en dit was een typisch voorbeeld daarvan. De actie is dik maar na een tijdje weet je het wel. Het verhaal is flinterdun en met een hoofdrolspeler die hyperactief overkomt dat het na een tijdje begint te irriteren hoe die speelt, is de lol er snel af. De eerste 45min is nog wel leuk. Dus daarom haalt die nog net een voldoende.

6/10

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vond hem wel vet! Lock Stock and 2 Smoking Barrels is beter, maar ik heb me echt vermaakt. Beter dan gemiddeld.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmm dit leek me nou 1 van de weinige Hollywoodflicks die nog wel ok is is. Niet dus :+

Zelf Persepolis gekeken een geanimeerd en autobiografisch verhaal van een meisje wat opgroeit in Iran en naar Europa komt. Erg sterk neergezet en zeker het kijken waard.

http://www.imdb.com/title/tt0808417/

Cijfer:7,8

4. Remco

Remco Guest

King Arthur

Hij was gister op tv, dus heb ik hem maar even opgenomen. Ik had hem al wel eerder gezien, maar kon hem me niet zo goed meer voor de geest halen. Geweldige film met een mooi verhaal! Tenminste niet van dat overdreven veel bloed in beeld zoals bij veel films met van die hack 'n slash battles erin.. Heel mooi in beeld gebracht!

8,5/10

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ben ik het niet mee eens. Zwaar overdreven en het zag er allemaal een beetje nep uit. En dan eentje met 2 zwaarden om het er stoer uit te laten zien. Nee, vond het eigenlijk echt een slechte film.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister Death at a Funeral gekeken. Ik had er totaal geen hoge verwachtingen van, maar hij viel me 100% mee. Ik vond hem er leuk. Veel komische momenten in de film.

7,5/10

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=9QroT_rYc9I

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meningen verschillen he :cool:

Als je een beetje van over the top actie houdt en niet te serieus met het verhaal bezig bent vind ik de film heel tof.

Ik gaf een 8,5 ofzo 8)

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En ik kreeg ervan langs toen ik het een 7 gaf :lol:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Intimidatie he ;)

The Pianist

Net voor de 2e keer gezien, maar dit is een van de beste en mooiste films van de afgelopen jaren. Ik ga er verder niks over zeggen want het cijfer zegt genoeg ;)

9.7/10

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Maar jij vond Tranformers ook een coole film 8)

11. Remco

Remco Guest

En wat is daar mis mee:cool:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helemaal niks Remco helemaal niks. ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Please :+
    Transformers is echt een k-film van de bovenste plank geworden. Waardeloze slapstick-humor. Wat EN niet grappig was EN niet thuishoort in een transformerfilm, slecht acteerwerk, een verhaal om te janken en welke malloot heeft het verzonnen om Megatron pas in de laatste scene te introduceren? 8)

De film van 1984 was vele malen beter.

14. Remco

Remco Guest

Och.. Ik kende de tekenfilm-serie niet en ik vond het gewoon vet, en ik kon er best om lachen hoor:)

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net Wanted gekeken..

Wat een vage film zeg8).. Special effects zijn wel echt vet! Beetje Matrix-achtig..
    Actie is gaaf maar wel zwaar onrealistisch!

7.5/10

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies, ik vond hem ook wel goed*)

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond Transformers echt vet. :)
    Geen zin om in detail te treden verder. :+
    Heel erg positief verrast in elk geval.

Blij dat ik hem gekocht heb.
    Staat op 5/5 in me dvdprofiler.

Laatst bewerkt: 29 okt 2008
  18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond t begin leuk, was even onder de indruk van de SFX,.. maar toen het verhaal echt moest beginnen kon het me totaal niet boeien. Heb hem dan ook halverwege uitgezet, ik weet niet precies wat het was want ik hou best van dat soort sensatiefilms maar ik kwam er gewoon totaal niet in.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net Kung Fu Panda gekeken, vond hem eigenlijk niet echt leuk. Begin en midden was niet zo boeiend, einde was wel een klein beetje leuk maar uiteindelijk vond ik hem maar zwak. Een 5.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Cloverfield

Normaal zijn dit soort adrenaline/actie/rushfilms niet mijn ding, maar ik vond Cloverfield echt helemaal geweldig. Het idee van een apocalyptische gebeurtenis intrigeert me enorm en in deze directe vorm is het dus smullen geblazen _O_ Alleen het einde is minder, maarja. Hoogstaand is het allemaal niet, wel enorm vermakelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina