1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag Shoot em up gekeken. Echt zo'n "mwa mwa" gevalletje. Ongelofelijk over de top, Maar toch ook wel redelijk vermakelijk.

Ik heb er een 6,5 voor over.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Kijk met jou kan ik praten,Transformers was echt crap en totaal niet Transformers zoals het moest zijn.
    Ook de robots waren totaal onintersant zonder enige charme,en zelfs de klassieke zinnetjes van Prime deden het niet.=(:'-(

Edit

En dit is precies wat ik eerder bedoelde met Spiderman,Spidey totaal zonder charme.
    En waar was de humor van hem?

Laatst bewerkt: 30 okt 2008
  3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister heb ik In Bruges gezien. Best een vermakelijke film. Er zat veel droge humor in en was niet zo 'over de top' als bijvoorbeeld Shoot em up.

Als eindpunt wil ik hem een 7 geven.

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren 2 films gekeken:
    the 40 year old virgin. Ik vond het een grappige film, ik verwachtte eerst een soort american pie film, maar dat was dus echt niet zo.
    Daarna Knocked up gezien. En ook deze film kon ik waarderen, was een beetje te vergelijken met the 40 year old virgin (was ook van dezelfde regisseur :)).

Een tijd daarvoor nog Welcome home Roscoe jenkins (met Martin Lawrence)gezien, dit moet een comedy wezen, maar ik heb haast geen enkel moment moeten lachen. Ik vond hem niks aan.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    [REC] gezien. Uitstekende film, niet mijn ding (horror).

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wel ken zelfs zo'n beetje elke aflevering. Ik weet wat zijn er voor mijn tijd maar je hebt ook HERHALINGEN! En ik kijk de films nu nog wel eens maar wat die moeten inbrengen snap ik ook niet helemaal.

Ik vond de film gaaf gewoon alleen al het idee dat je auto in een robot kon verandere wist mij al te boeien!

Vind het ook wel jammer dat het niet lijkt op de tekenfilm maar zeg nou zelf megatron als een pistool? Moet het wel een HUGE gun zijn :emo: Maargoed dat zijn dan die kleine dingetjes....

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup. Nog steeds :cool:

Gisteren The Incredible Hulk gekeken. Gelukkig was deze alweer een stuk beter dan die vorige versie. Ook bij deze film heb ik me erg vermaakt en Norton is lekker op dreef. Leuk ook dat Tony Stark op het eind nog even komt langslopen. :cool:

Kom maar op met de sequals van de comic verfilmingen! ^^

//edit;

Hier ben ik het dan wel weer mee eens. Tobey Maguire zuigt apenballen als Spidey.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Assassins gezien gisteravond op tv. Was wel vermakelijk, alleen een grote fout. Ze hebben het over 4 kopers, deze zijn Dutch. Vervolgens zegt die vrouw wat tegen ze, en daar gebruikt ze het woord 'Kaaskoppen' bij. Dus het waren Nederlanders, alleen in de film praten ze Duits, omfg. :mad:

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Huh? Duitsers zeggen toch geen kaaskoppen? Of volg ik nu iets niet?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nee er waren 4 kopers voor iets, maar ze waren Nederlanders. Want je hoorde ze praten over Dutch buyers, wat later zei die verkoper tegen die Nederlanders kaaskoppen. Lijkt me duidelijk dat het dan Nederlanders zijn, alleen later in de film begonnen dus die Nederlanders Duits te praten.

Hopelijk snap je het nu :+

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat zie je wel vaker in films, echt de originele amerikaanse domheid is dat gewoon.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh zo :9 Ja da's duidelijk.

Wat hij zegt ^

13. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja zeg dat wel,kon het niet beter formuleren.:thumbs:

Maar de allerergste ramp op comic verfilmingn blijft voor mij Catwoman,in de Batman films ging het al nergens over en de laatste film ook niet.
    Ook het pakje wat ze droeg was gewoon echt goedkoop gemaakt,en totaal niet vanuit de comics terug te herkennen.

En Catwoman had in haar Comic kostuum geen naakte bits,en dat maakt haar juist speciaal en uniek.
    Op zich was Halle Berry een goede keus aangezien ze wel lijkend is met de comic,erg zonde was dat.

Wel heb ik een gerucht ergens gelezen dat Angelina Jolie in de nieuwe Batman film als de Catwoman zal paraderen,maar ik ga het nog even opzoeken waar dat stond.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    The Number 23

Wat een grandioze poepfilm zeg... Behoeft geen verdere uitleg.

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    In Bruges

Superdroog humor/actie gebeuren wat zich afspeeld in 'Fuckin' Bruges!'. Goed neergezet en er viel goed met de characters mee te leven. Heb me echt suf gelachen om Colin Farell. :D

7,5

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    The Bank Job.

Goeie film, alleen heb ik er even voor nodig gehad voordat ik het verhaal snapte. Ik heb een en ander vandaag nog eens even nagelezen op internet en het blijkt dat dit een waargebeurd verhaal is. Eigenlijk zou ik de film nog eens moeten kijken om een goed oordeel te kunnen geven.

Maar voor nu geef ik hem toch wel een 7,5 hoor. (punt kan denk ik alleen nog maar hoger uitvallen als ik de film voor de 2e keer gekeken heb).

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er komt een nieuwe Godzilla film in 2009,en sterker nog die waardeloze Amerikaanse film word niet verekend tot officieele Godzilla film.

En hier is een scene van 'Godzilla Final wars' waar de Japanse Godzilla de nepper vernietigt,nobody messes with the real Godzilla!

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    is dat niet toevallig de Power Rangers?? wat een kutfilm:9!

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee hoor haha,Godzilla is gewoon een jeugd sentiment niets bijzonders en niets meer.:)
    Gewoon vermakelijk,maja jullie zullen het wel bagger vinden.:b:

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vind je dit goed dan:9?? Vroeger was Godzilla toch ook een soort actie film?? en niet iets zoals dit? Dit lijkt net een parodie erop:9.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina