1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

    @ de discussie van vorige pagina: helemaal waar, hoe veel nieuws zie je over de verschrikkelijke dingen die in palestina gebeuren? Hoeveel beelden zag je vanuit libanon?

    Veel meer doden dan 9/11, maargoed.

    The spiderwick chronicles ook gezien laatst. Was best vermakelijk. The dark knight in de bios gezien. Hele goede superhelden film. Krijgt een 8.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Wall-E.

    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    En zet die discussie ff ergens anders voort alstjeblieft.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vergeet je in ieder geval dat er honderden mensen zijn (veel brandweer/hulptroepen) die totaal verneukte longen hebben door al het stof.

    Inderdaad een goed idee, wie begint een nieuw topic:thumbs:?

    En wil je misschien uitleggen wat er zo geweldig is aan Wall-E, want ik wordt zelf onderhand echt helemaal gek van de 234987e animatiefilm...
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus elke actie film is ook hetzelfde? :+
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals oude mensen moderne actiefilms altijd 1 pot nat vinden, vind ik die animatiefilms ook allemaal hetzelfde:+

    Ik snap gewoon niet waarom je in godsnaam naar een kinderfilm zo gaan kijken als stoere volwassene? En dat het allemaal zo mooi gemaakt is, daar kijk ik totaal niet meer van op, zo bijzonder is dat echt niet meer.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat het animatie is is het direct een kinderfilm?
    Stap daar eerst maar van af.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat er dieren praten, iedereen vrolijke stemmetjes heeft, en alles totaal onrealistisch uitziet, komt het al redelijk in de buurt van een kinderfilm ja.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.658
    Leuk Bevonden:
    17.859
    Kijk hem nou maar, en je bent verkocht.
    Dit is echt een animatiefilm zoals ik nog nooit heb gezien. De muziek, de geluiden, alles klopt, het is perfect. Voor mij samen met The Dark Knight de beste film van het jaar, de cijfers van imdb liegen er ook niet om.
    Ik moest gewoon een traantje wegpinken op het eind, dat is toch niet goed? Die film is geweldig.
    En er praten geen dieren, en misschien is t onrealistisch, maar dat is een film als Star Wars ook.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2008
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kon nou ook niet zeggen dat ik Wall-E leuk vond. Vond hem eerder saai.
    Een animatie gaat er bij mij vaak best in, maar voor mij hoeven de sound, special effects en animaties niet van top niveau te zijn, de film moet zelf wat te bieden hebben buiten het computer gebeuren om. Hoop films met matrix-fragmenten, overdreven special effects ed vind ik dan ook niets.
    Zijn diverse leuke animatie films, maar Wall-E vond ik gewoon een enorme tegenvaller.
    Maar goed, moet wel zeggen dat ik hoog gewaardeerde (top)films vaak tegen vind vallen en minder of slecht gewaardeerde films wel weer leuk/vermakelijk kan vinden. Gevalletje apart ofzo. :)

    Dark Knight moet ik ook nog eens zien, lijkt me wel tof.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wall-E is fantastisch, en juist NIET een kinderfilm vind ik. Sure...kids zullen de robotjes er leuk en grappig uit vinden zien,maar zij zullen de boodschap never nooit niet begrijpen.
    Ik mag dat graag zien zo'n toch wel...serieuze boodschap in zo'n film. Veel films van Pixar trouwens.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieuze boodschappen?:emo: Die zitten net zo goed in goedkope B films, maar het slaat eigenlijk nooit echt ergens op. Zet eens in een spoiler wat de bijzondere boodschap van Wall-E is dan?
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is misschien niet 100% de waarheid,maar het begint het wel steeds meer te worden. Steeds meer fabrieken gebruiken 'robots' voor werkzaamheden die wij als mensen ook prima kunnen doen. We worden luier, steeds vaker fastfood(kijk naar de United Snakes of America) dus dikker, alles word ons makkelijker gemaakt..kijk naar computers en mobieltjes, het is misschien vergezocht...maar wie weet gebeurd dit ooit.

    Dat was ook in de film zo ja, de mensen deden geen flikker meer, waren allemaal dikkerds, robotten deden al het werk..etc... dat bedoel ik met boodschap. In die films zitten altijd wel boodschappen. 'T is in elk geval niet zomaar een simpele mooi gemaakte CGI film, hell no.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    De reden dat robots het werk doen is omdat ze het sneller, beter en efficienter kunnen dan mensen. En ik vind niet dat mensen luier worden, het leven wordt alleen maar drukker en stressvoller. En ik snap niet wat er mis is met computers en mobieltjes? Dat soort technieken maken ons leven er alleen maar makkelijker op. Een computer kan iets in enkele seconden doen waar een mens dagen mee bezig zou zijn.

    Zelf vond ik de film saai, leuk gemaakt en alles maar van mij mag er wel wat meer diepgang in een film.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel meer films bevatten moralen, soms de meeste simpele.
    Men wordt wel luier en zit steeds meer achter een schermpie. We kunnen niet meer zonder internet of telefoon. Onderwijs wordt steeds een lager niveau, minder uren etc.
    En dan nog, ook al is het zo dat alles steeds geautomatiseerder wordt, wat dan nog. Moeten we daarom in de prehistorie blijven leven? Dan hadden we nooit het wiel uit moeten vinden. De mens probeert altijd zijn grensen te verleggen, ook op gebied van techniek.

    Zelf net Iron Man gezien. Best een leuke film.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor mij was het al op na ongeveer Finding Nemo,

    Toy Story, Monsters Inc, Ice Age en Finding Nemo waren geweldig, maar nu is het slechts geld klopperij omdat ze weten dat de kinderen er toch wel heen gaan, en tot mijn verbazing worden de games zelfs gespeeld, iemand in mijn friendlist speelt Cars 28)
    Ze hebben onderand elk onderwerp al gehad, een vis, een rat, een auto, robot, superman, nog een robot, een haai, een luis, een kat een hond enz..
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vond ik alleen Toy Story 1 & 2 leuk, omdat ik toen ook nog best klein was:+ Shrek vond ik daarna ook nog wel te pruimen, maar daarna hield het echt op. Finding Nemo vond ik echt zo debiel, de hele wereld vond het een fantastische fim, terwijl het in mijn ogen echt een simpele kinderfilm was met hele makkelijke voorspelbare humor.

    Gisteren The Long Weekend gekeken, op aanraden van iemand uit dit topic, wat een briljante film! Gaat over een jongen die vanaf z'n eerste levensjaren álles opneemt op video, en daarbij dus ook hele debiele dingen filmt. Echt alle standaard youtube dingen: faceplants, dieren die elkaars kak opeten, allemaal van dat soort onzin. Elke keer als er in de film iets kuts met hem gebeurt, zie je weer zo'n VHS beeld van iemand die keihard in z'n ballen geraakt wordt, of zoiets stoms 8) Moeilijk te beschrijven, maar in ieder geval een erg originele comedy. 8/10

    Best grappig trouwens, dat een film uit 2005 al gaat over allerlei stupide filmpjes, terwijl die hype eigenlijk pas net écht begonnen is.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Huh welke The Long Weekend heb jij gekeken?

    Ed's leven lijkt verloren te zijn als hij een weekend heeft om zijn carrière te redden. De broer van Ed heeft echter heel andere plannen met hem; hij wil zijn broer verrassen met een heftig weekend met veel vrouwelijk schoon.
    [​IMG]

    Deze hierboven is trouwens best een saaie film.

    Of omschrijf je nu een deel van de film dat ik al weer vergeten ben? :+
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Brief voor de Koning
    Ben er naartoe geweest met m'n zusje van 9, als 'excuus'. Nergens voor nodig dat excuus, want het is een prachtfilm. Ijzersterk, zeker voor een Nederlandstalige film. Volgt het boek van Tonke Dragt genoeg, houdt de spanning en de vaart erin, gewoon erg leuk dus :)
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Die film is het, en blijkbaar ben je de droogste stukken vergeten:+
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha oké nog maar eens kijken dan. :+

    Iemand Doctor Zhivago al eens gezien?
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina