1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    welnee, Godzilla = Power Rangers :) ga maar s Gojira Vs. Mothra of Gojira Vs. King Ghidorah kijken, je weet niet wat je ziet... tis echt net de power rangers. Rubberen pakken en monsters die aan touwtjes zweven :)

maar allemaal zo camp en typisch japans dat t toch wel weer leuk is

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net Kung Fu Panda gekeken. Leuke annimatiefilm! Ik mag dat soort humor uit zo'n soort films wel. Ik heb ook nog Wall-E, Horton Hears a Who, Bee Movie en Happy Feet hier liggen. Ik moet zeggen dat ik vooral benieuwd ben naar Wall-E.

Maargoed, Kung Fu Panda krijgt een 7,5:)

3. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Ik had van te voren niet veel verwacht van kung fu panda maar het was best vermakelijk. 1 van deze dagen ga ik ook Wall-E checken..:b:

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Net Tropic Thunder gekeken. Echt, wat een geweldige film, een van de leukste die ik de afgelopen tijd heb gezien. Verveelt nergens en is fucking geniaal. Elke acteur heeft wel iets sterks, Robert Downey JR is echt zwaar geniaal in de film, vooral wanneer hij zei van: 'I'm just like a little boy, playin' with his dick when he's nervous" echt ik ging helemaal stuk. :lol: maar de beste voor mij is toch wel Tom Cruise, damn dat dansje op het laatst en hoe hij er uitziet/praat :lol: _O_

Must see!

---

Trouwens;

Echt, wtf waarom. :'-( Peter Sellers is Clouseau. Niet weer deze bagger, echt jammer dit. Van sommige films moet je gewoon geen vervolgen meer maken. :mad: En dan nog John Cleese als Dreyfus. :mad:

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  5. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteravond/nacht in bed op mn PSP National Treasure 2 liggen kijken. Vermakelijk filmpje maar geen hoogstandje. 6je is genoeg.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ook Indiana Jones And The Kingdom of the Crystal Skull bekeken, vond hem wel leuk om te zien. Vergeleken met de oude Indy's was deze wel minder maar vond het toch wel leuk om te zien. Al zijn er toch wel wat dingen waarvan ik dacht 'WTF waarom'.

Atoombom = Hij blijft over in zijn koelkast, toen die ontslagen werd dat was echt zo voorspelbaar, Shia als Indie Junior 3 en die aliens. :x

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve King Kong. :)

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja LoL:)

Een vraagje,weet iemand of er DVD versies zijn van de serie 'Supercarrier'?
    Ook zo'n serie die ik als jochie altijd volgde,leek me leuk voor de nostalgie.:b:

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister Horton Hears a Who gezien, ik moet zeggen dat ik deze eigenlijk nog wel een tikkeltje leuker vond als Kung Fu Panda. :)

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=ohQjwAy4gWg

Vooral de vogel vind ik geweldig:lol: http://www.youtube.com/watch?v=4ylfIm6k1AU&feature=related

Eindpunt: een 8.

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, echt grappig die film. Ik had eerst niet door dat tom cruise erin speelde haha echt goed gedaan.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ik ook niet door totdat Fiasco het zei, hij speelt het wel geweldig. Ik vind Lazarus ook geweldig.

12. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik had het eerst ook niet door, zat wel zo van: "hmmm, hij heeft wel wat van Tom Cruise" en toen kwam hij in de aftiteling langs :)

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister Drillbit Taylor gekeken.

Wel een leuke film;). Gaat over 3 jongetjes die naar een highschool gaan en daar worden gepest door 2 jongens, huren een bodyguard in (een zwerver) en die moet hun dan beschermen tegen de pestkoppen8). En dan gebeuren er allerlei dingen, wel leuk maar niet echt een topfilm;).

6.5/10

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik zag juist meteen dat hij het was :+

Het dans stukje voor de geïnteresseerden:

15. Remco

Remco Guest

The Shawshank Redemption

Kolere, wat een film! Geniaal, echt geweldig.. echt supermooi, hij had van mij nog wel 2 uur langer mogen duren

10/10

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    The love guru gezien. Vond deze fillm best wel zuigen. Ik heb hem wel uitgekeken maar ik vond er vooral veel slappe humor in zitten. Ik heb nooit echt moeten lachen.

4/10

Laatst bewerkt: 5 nov 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Effe Rambo zitten kijken.

Een heerlijke over the top actie film, gewoon anderhalf uur brute en ongecensureerde actie.

Gewoon heerlijk op het einde. Eerst dat stukje waar die honden achter hem aangaan en dat die Claymore afgaat, het leek wel een atoombom wat afging. Daarna dat stukje dat die de machinegeweer afpakt, door eerst die gast te onthoofde en daarna de bestuurder vanaf 1 meter te uit elkaar te schieten met een 50 Cal. Heerlijk

Maar het verhaal zelf is niet veel soeps maar daat gaat het niet om. :+

8/10

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laatste dagen:

Butterfly Effect: Mwah. Niet grandioos, wel aardig. Plotholes, zwakke acteur, alleen de parallelle werkelijkheden vond ik wel een boeiend gegeven.

28 Days Later: Zeer vermakelijk.

Wall-E: Heerlijke animatiefilm in misschien wel het mooiste Pixarwereldje tot nu toe. Grafisch ook weer fantastisch.

28 Weeks Later: Meer van 'tzelfde, ook vermakelijk, maar de sleet komt er wel al in. Gezien het einde zal deel drie er ook wel aankomen. Dat wordt te veel denk ik.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Zijn er al mensen bij 007 geweest? Vriend van mij was vannacht geweest, hij vond hem wel tof. Ga er volgende week heen :D.

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tropic Thunder gezien. Een hoop mensen zullen het wel niet met me eens zijn, maar ik vond hem helemaal niet zo geweldig als de meeste hier. Het kan zijn dat mijn verwachtingen te hoog waren maar meer als een 6- geef ik er niet voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina