1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanie

Melanie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben erg benieuwd naar de verfilming van het boek "Het bernini mysterie"van Dan Brown. De Originele titel van de film wordt "Angels and Demons"

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ja echt het einde _O_ ik lachte me kapot en dat gebeurt niet zovaak in een horrorfilm!

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Whaha, je bent serieus de eerste die positief reageert. Ik vond het echt een schijtfilm.
    Kan zelf niet wachten om volgende week naar Body of Lies te gaan :D.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vond No country for old men en The Big Lebowski ook toppers, dus het zal gewoon mijn smaak zijn.

6. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week de Coen Brothers Box gehaald. Topfilms! :thumbs:

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Weet iemand nog aanraders extreem "enge" films (thriller/horror)?
    Zie de laatste tijd steeds meer van zulke films en vermaak me wel. Overigens vind ik iets als SAW wel aardig maar dat gaat dan weer nergens over. Dus imo hoeft er niet eens veel bloed bij te komen.

haha las net paar paginas terug, ook waar hij naar op zoek is dus.

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad. Het enige stukje in de film dat nog een beetje grappig was dat die kerel telkens rapport moest uitbrengen aan zijn meerdere. Verder vond ik het een soort zwakke poging naar een vorm van absurdisme oid.

Ik heb net Away from Her gezien. Heel mooi & indrukwekkend. Wel wat langdradig op een gegeven moment.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2008
  9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die twee staan ook wel in mijn top 23 van beste films, maar burn after reading komt daar bij lange na niet in de buurt. Ik vond 't wel een oke'e film maar niet meer dan dat. Af en toe grappig, af en toe shockerend.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Trust me, ik heb The Big Lebowsky tientallen keren gezien, en ik vind dat echt een serieus geniale film. Ook No Country For Old Men was fucking vet. Maar dat is nog geen garantie dat deze ook vet is. Echt, Burnt After Reading valt gewoon zwaar tegen in verhouding met TBL.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    TBL.. Wat vond ik dat een boutfilm zeg.. Ging echt nergens over.. En toen ik het er over had met een persoon die hem wel goed vond, en ik zei dat ie nergens over ging, gaf ze me gelijk! I was like "WTF?!"

Ben nooit zo kritisch op films, het is vermaak, en zolang ze dat werk doen, maakt het mij niet uit, maar die film vond ik echt verschrikkelijk.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    21

Leuk verhaal, goed geacteerd.

8/10

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Tja, iedereen z'n mening he. Ik kan echt genieten van die film :+.
    Er zijn ook hele fanclubs van in de US :x.

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het punt van de film is volgens mij ook dat er geen punt is, dat het om de absurdheid en de nutteloosheid van het leven gaat, of zo. Dat vind ik als concept best sterk en ik denk dat het oorspronkelijke idee dus ook best wel wat had kunnen worden maar ik denk niet dat het duidelijk genoeg was in de film. Te weinig WTF momenten. Nouja, die waren er wel, maar wel kleine wtf's. :+

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    the orphanage

Iemand enig idee waar ik die film kan kopen?

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    play.com / amazon.co.uk

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar ging het ook niet over. The Big Lebowski is een samenraapsel van verhalen van random people. The Dude, Walter, Donnie etc. zijn rip-offs van echte mensen die allemaal wat rare anekdotes hadden. Er is ook echt een gast die door z'n vrienden the dude werd genoemd en een bowling addict was.

Anyway, het kan best zijn dat het om de absurditeit en nutteloosheid van het leven gaat, maar ik denk eigenlijk niet dat er een bijster diepe gedachte achter zit. Dat wil niet zeggen dat je die er niet in kan zoeken/vinden btw.

18. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt El Orfanato (originele titel). Die is gewoon bij de FRS te koop. Heb hem zelf van vorige week gehaald, hij kwam de 13e uit.

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vandeweek Saw V gekeken,

Tsja wat moet ik zeggen, je moet er van houden;)..Er zit nu iig wel een verhaallijn in, wat ik in de vorige delen erg mistte. Maarja volgens mij is elke Saw film hetzelfde als ik ze bekijk;). Ze krijgen allemaal de kans om te overleven en nemen ze die kans niet (wat meestal zwaar pijnlijk is;)) dan zijn ze dood. Vind hem wel beter dan de voorgaande films.

7/10

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    behalve dan Saw 1 mag ik hopen , wat wel gewoon duidelijk de beste is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina