1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Robocop was weer eens op tv gisteravond...heb hem al zovaak gezien maar ik blijf de film toch gewoon geniaal vinden! Zat weer aan de buis gekleeft....Ga ook maar geen cijfer geven voor een 21 jaar ouwe film :+

2. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hij speelde deze keer een baasje...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Inderdaad een aparte maar een leuke film. Je komt in het begin al in de sfeer als die die dikke mensen belachelijk maakt. Ik vind Collin Farrel ook goed spelen, hij leek wel een beetje op Jack Sparrow. :+

4. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net klaar met "The Hunting Party" op dvd. Ik vond het wel een vermakelijke film. Richard Gere tenminste weer eens in een goede rol. Niks over de top en gewoon goed. Ik kan er veel woorden aan vuil maken, maar zeker een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb. :)

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    en waarom moet ik zn kop dan levensgroot zien? :+

Vantage Point:

Het eerste kwartier was lekker. Vol actie en een hoog wtf gehalte. Maar toen ik op een uur van de film zat wilde ik em het liefst afzetten. Het werd ongelofelijk saai. Gelukkig ben ik blijven kijken want het laatste halfuur maakte veel goed! 7.5/10

6. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net Rambo gekeken. Toch een van de betere uit de serie. Hij kan natuurlijk niet tippen aan First Blood, maar hij is stukken beter dan First Blood: Part Two en Rambo III. Ik zou het dus niet erg vinden als ze hier nog een vervolg op maakte.

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Van het weekend Step Up 1 en 2 gezien.

Uit de "recente" waai van dansfilms had ik nog maar enkel Honey gekeken en ik vond die film rond uit teleurstellend en dan heb ik het over het dansen (wie die filmen kijkt voor het plot is gewoon niet goed bezig :+). Dus mijn verwachting voor Step Up 1 waren niet hoog gespannen.

En in het begin bleek zelfs nog dat mijn verwachtingen te hoog waren, want het eerst kwartier ofzo was er 1 belachelijk solo dans en 1 solo dans die er door kon. Voor de rest een hoop saai en traag gezever en dat bleef eigenlijk zo heel de film door. Gelukkig maakte de finale dans veel goed (en dat was niet het geval bij Honey) en had ik toch een positieve indruk na de film.

Dan op naar Step Up 2. Deze film begon direct al goed en deed het heel de film zo door. Iedere (volwaardige) dansscène was indrukwekkend genoeg en de finale was eigenlijk echt wel geweldig (buiten die lame speech er tussen in). Deze film heeft echt tien keer meer indruk op me gemaakt dan Step Up 1.

Ben benieuwd of ze het Step Up 3 het dansen naar een nog hoger niveau kunnen tillen of dat ze de serie gaan verneuken.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er komt zoals vele misschien al weten van jullie een Mass effect film,maar ik heb hier zwaar m'n twijfels over of dat aanslaat.

Ten eerste zullen ze een keus moeten maken wie de rol speelt aangezien je de game als mannelijk of vrouwelijk personage kunt spelen.
    En daarnaast dan de beslissingen vanuit de game vertolken,wie blijft er leven en wie niet van je team aangezien iedereen zijnen favorieten heeft.
    Maarja hollywood kennende zullen wel weer voor zo'n macho held gaan,een goede vrouwelijke actrise zie ik niet zo snel voor me.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Me zus die in Valencia woont liep zojuist Viggo Mortensen tegen het lijf8)

Wel grappig, dat is Aragon in the lord of the rings;)

10. Sherman

Sherman Guest

ze braadde zeker meteen van geilheid? :D

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Haha nee hoor viel wel mee:lol:

Ze nam een fototje en ging er weer van door;)

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt droog om bekenden 'normaal' tegen te komen, heb ook een keer Gordon Ramsay in z'n eentje rond zien lopen in Parijs 8)

Tijdje geleden American Beauty eíndelijk een keer gekeken, echt een prachtige film. Voor iedereen die er 'wel eens van gehoord heeft', maar nog steeds niet gekeken: zo snel mogelijk doen!

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ben nu Death Race aan het kijken, moet nog een half uur. Tot nu toe echt een topfilm!! Actie is vet, verhaal is vet, effecten zijn vet!! Ben benieuwd hoe goed het einde is, krijgt tot nu toe een 9 van mij:)!

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Enige bekendheid die ik nog wel eens zie is Thomas Berge...nou whooptiedoo...

Moet nog steeds Dark Knight zien!! Waaaaaa!! ouders en zusje zelfs al gezien! :eek:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

Matige film, echt minder dan de vorige films. De humor was een stuk minder en het verhaal en de actie ook. Gewoon een deel teveel gemaakt.

6.5/10

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook nog hoor. :)
    Ik wacht op de super deluxe mega definitive directors cut special edition.

17. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    gister zat ik op een Belgische zender Clerks te kijken die film blijft echt gruwelijk grappig gewoon vooral Randall met die opmerkingen.
    blijft een van de beste komedies die ik ooit heb gezien hij blijft ook gewoon grappig en soms zie je van die kleine dingetjes die eerst niet opvielen TOPPERTJE.

18. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Madagascar 2 gekeken. Aardige film, paar grappige stukjes voor de rest niet speciaal ofzo.

Cijfer: 6,8

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Net Blood Diamond gekeken. Wat een film. Geniaal verhaal en goed geacteerd. 9/10.

20. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De Film 'A2 racer' gekocht voor 3 eurie,en ik moet zeggen een zeer vermakelijke film.
    Niet bijster super blockbuster maar gewoon leuk om aan te kijken,the fast and the furious vond ik echt helemaal niks aan.
    En ik hou eenmaal van films met onbekendere acteurs en actrices,zoals de taxi films bijvoorbeeld.
    Naja smaken verschillen,maar A2 racer krijgt een 8 van me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina