1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Yes, tijdens geschiedenis. Vond hem best wel vermakelijk.
    En over Wall-E, nja, t pakte me gelijk, die geluidjes van Wall-E en EVE. T is geweldig. Ik vind t gewoon fantastisch.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Juice-1992 (met 2Pac) , Prima film. Goed acteerwerk en laat goed zien waarom veel jeugd die in achterstandswijken opgroeien de mist ingaan.

    Deep Impact-1998, aardige film die naar mijn mening te langzaam begint en pas echt gaat boeien tegen het einde aan. Erg cool dat we daadwerkelijk wel een inslag zien. (tea leoni,morgan freeman, elijah wood)

    Restraint-2008, gaat over twee geliefdes die op de vlucht zijn na wat moorden te hebben gepleegd...komen uiteindelijk bij een landhuis terecht, houden de man die er woont als gijzelaar en er gebeuren alerlei (verassende) dingen. Boeiend genoeg. Ik vind de chick die erin speelt ook erg leuk ;)

    Tortured-2008, tja....ga ik liever niet teveel over vertellen. Het schijnt een film te zijn die niet in de bios zal komen , dus direct op DVD. Ik vond de film heel boeiend, met genoeg twists,maar niet overdreven veel. Gewoon kijken. :) (Laurence Fishburne e.a.)

    On the doll-2007 Gaat over prostitutie, kindermisbruik,wat voor impact dat heeft op ze, het is zeker een boeiende film. (niet echt bekende acteurs)

    Deception-2008 Een accountant word geintroduceerd aan een mysterieuze sex club (via telefoon) door zijn goede vriend, die advocaat is. Maar al gauw word hij als hoofdverdachte gezien van een verdwijning van een vrouw en meer. (hugh jackman, Ewan Mcgregor,Michelle williams) Ik hoor er veel kritiek over maar ik vond de film wel cool, alleen wel een raar einde...

    Wanted-2008 Coole film, verhaal is al wel bekend...zwaar over the top en sommige dingen waren gewoon wat overdreven. Angelina Jolie ziet er jammer genoeg slecht uit in deze film,...heel mager en gewoon niet zo mooi als in bijvoorbeeld Mr&Ms Smith....is geen ramp, maar wel jammer ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wanted

    Inderdaad zwaar over de top, maar who cares?! Dit is een achtbaanrit vanaf minuut 1 die niet meer stopt! Gewoon popcorn, biertje en gaan! Superb :cool:

    //edit; Mijn cijfer = 8. Niet zeiken over dat hij naar het einde wat minder wordt en dat het te Hollywood is ofzo. Dan moet je maar arthouse filsm gaan kijken oid.. :+ Deze film doet wat hij moet doen imo en dat is vermaken. De humor is trouwens ook heel oke! Van mij mogen ze meteen aan de slag met een vervolg die logischerwijs nog meer actie moet bevatten en nog minder verhaal!

    :b:
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, lang geleden. Behalve de mooie dame kan ik me er weinig van herinneren. Vond het nogal een saaie zit geloof ik.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik vond deze dingen wel erg cool in Wanted

    Dat hij op een gegeven moment z'n bazin van werk helemaal de huid volscheld, en de twist...dat dus the brotherhood of brothership dikke bull is.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Get smart.
    Onverwachts best een vermakelijke film.
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Wanted: BRUTE ACTIE! 7/10

    Prom Night: 'slasher' met een paar kids op prom night en in een hotel.. niet echt spannend of eng, maar de sets waren erg mooi en de dames waren niet lelijk. 6/10
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2008
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Gister The Sweetest Thing op tv, je denkt een mooie romantische film, komt er een lied over dikke piemels, trieste film..
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt juist briljant, hoezo ga je als man een romantische film kijken 8)
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10

    Eens. Heb hem ook gezien gisteravond.



    En ook Batman. Ik had behoorlijk hoge verwachtingen doordat iedereen er zo lyrisch over is, en hij was inderdaad erg goed.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Mijn oordeel over Wanted:
    Beetje erg over te top, vooral de auto scenes zijn echt heel vet. In de laatste settings met de bullet ballet scene in de fabriek, moest ik toch wel erg aan John Woo denken hoor.. Die slomo kogels enz. Toch vond ik het wel een vette film, zo nu en dan wat scherpe humor..

    7.5!
     
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Recent gezien:

    Two for the money:
    leuke film over een oud-americanfootball speler, die altijd de juiste uitslagen bij wedstrijden voorspelt. Hij wordt gevraagd om voor een groter wedkantoor te werken (bij al pacino), maar op een gegeven moment, zullen niet alle voorspelde uitslagen juist zijn. 7/10

    Kingpin:
    Komische film over een bowlingtalent die zijn hand kwijtraakt. Enkele jaren later ziet hij een bowler met talent, maar dat blijkt een Amish te zijn. Het oudtalent wil de amishpersoon trainen, om mee te doen aan een toernooi waar flink wat geld kan worden gewonnen. 6,5/10

    Shawshank Redemption:
    Uitleg overbodig. 9/10

    Very bad things:
    Man gaat trouwen, maar houdt eerst met zijn vrienden in Las Vegas een vrijgezellenfeestje. Dat vrijgezellenfeestje loopt niet goed af. 6,5/10

    Reno 911 Miami:
    Film naar de gelijknamige tv-serie van Comedy Central. Vind je de serie leuk, dan kan je de film ook wel waarderen. 7/10
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2008
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Godfather part II gezien, ik vind hem zwaar tegenvallen ten opzichte van deel één. 1 was toch echt veel spannender en vond hem ook om de een of andere reden ook veel meer sfeer hebben.
    7,5.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Iron Man

    Ook even zitten kijken net, en ik vond hem wel tof vond alleen jammer dat het zo lang duurde voordat die Iron Man werd.

    8/10
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alien.
    Blijft een geweldige film.
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Apart, hoor je niet vaak, deel 3 is wel wat minder maar 1 en 2 zijn top!

    Met name Michael Corleone als the godfather _O_
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoorde heel vaak over I Am Legend dat het een bagger film zou zijn.
    Gisteren eindelijk zelf bekeken, maar ik vind het persoonlijk wel een topper

    Zeker een 9/10 waard.

    Ook genoeg momenten met een brok in mijn keel zitten te kijken. Nu kan ik gisteren gewoon een emotionele dag hebben gehad, of die film heeft op de een of andere weirde manier een gevoelige snaar geraakt. 8)

    Soms heb ik wel eens dat ik een film de hemel in wíl prijzen omdat ik er veel geld voor heb neergelegd, maar hier is dat niet aan de orde.
    Deze DVD heb ik voor het vriendelijke prijsje van €2 bemachtigd. Het is dus in mijn ogen écht een goede film.

    Is dat boekje van €5 dan ook gelijk een aanrader?
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    geen zin in uitleg!

    The descent: 7/10
    What happens in vegas 8/10
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, bij Batman duurde het ook 'lang' voordat ie het pakje aantrok.
    Vond 't wel goed eigenlijk. Helemaal met het oog op het tweede deel. :cool:

    War Machine! :thumbs:
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    I Am Legend was tof tot op 't moment dat die "zombie's" erin kwamen. Een virus geeft je blijkbaar meteen de ability om je kaak te vergroten en tot aan je tenen te laten zakken en abnormale stembanden te groeien. Dat zou allemaal prima zijn als het een of andere horror film was, maar I Am Legend probeert toch nog wel serieus over te komen met een serieus verhaal.
    Niet dat je 'm nu kut moet vinden ofzo hoor, maar dat was wel de grootste ergernis bij mij die me uit de film sleurde.

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina