Juice-1992 (met 2Pac) , Prima film. Goed acteerwerk en laat goed zien waarom veel jeugd die in achterstandswijken opgroeien de mist ingaan.
Deep Impact-1998, aardige film die naar mijn mening te langzaam begint en pas echt gaat boeien tegen het einde aan. Erg cool dat we daadwerkelijk wel een inslag zien. (tea leoni,morgan freeman, elijah wood)
Restraint-2008, gaat over twee geliefdes die op de vlucht zijn na wat moorden te hebben gepleegd...komen uiteindelijk bij een landhuis terecht, houden de man die er woont als gijzelaar en er gebeuren alerlei (verassende) dingen. Boeiend genoeg. Ik vind de chick die erin speelt ook erg leuk
Tortured-2008, tja....ga ik liever niet teveel over vertellen. Het schijnt een film te zijn die niet in de bios zal komen , dus direct op DVD. Ik vond de film heel boeiend, met genoeg twists,maar niet overdreven veel. Gewoon kijken. (Laurence Fishburne e.a.)
On the doll-2007 Gaat over prostitutie, kindermisbruik,wat voor impact dat heeft op ze, het is zeker een boeiende film. (niet echt bekende acteurs)
Deception-2008 Een accountant word geintroduceerd aan een mysterieuze sex club (via telefoon) door zijn goede vriend, die advocaat is. Maar al gauw word hij als hoofdverdachte gezien van een verdwijning van een vrouw en meer. (hugh jackman, Ewan Mcgregor,Michelle williams) Ik hoor er veel kritiek over maar ik vond de film wel cool, alleen wel een raar einde...
Wanted-2008 Coole film, verhaal is al wel bekend...zwaar over the top en sommige dingen waren gewoon wat overdreven. Angelina Jolie ziet er jammer genoeg slecht uit in deze film,...heel mager en gewoon niet zo mooi als in bijvoorbeeld Mr&Ms Smith....is geen ramp, maar wel jammer
Laatst bewerkt: 12 sep 2008