1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja, die ene film die 80 awards ofzo gewonnen had, waaronder 10 oscars? Ja, echt een kutfilm dat.. Ik val meestal in slaap bij dat soort films, maar ik vond die film best wel goed eigenlijk..

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Vandaag Eagle eye gekeken.

Het begin beloofde heel wat, maar toen er een vliegtuig door een tunnel ging vliegen was voor mij de geloofwaardigheid er al echt wel af:9!!

6.5/10

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja vrienden van me vinden h'm ook geweldig,en hebben me geprobeert te bekeren maar lukte ze toch niet.}:]

Nee maar of je deze film goed of niet vind,maar kwaliteiteif was die gewoon echt slecht.
    Je zat al 3 uur te checken naar een boot met een lekkende toekomst,en oja je had dat stelletje nog die verliefd opelkaar werden zo even tussendoor.
    The King of the world die uiteindelijk een ijspegel werd,toen de boot krak deed zag je gewoon de trucage van her tot gender.
    Uiteindelijk ging het om Dicaprio en Winslet die de film deden bruisen,en toevallig dachten ze van-hee laten we de Titanic als decor nemen.

Bedoel als je een film maakt naar een gebeurtenis doe het dan goed,of helemaal niet.
    En dan hebben we het nog niet gehad over die soundtrack my heart will go on,vreselijk!!:x:'-(

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vond de Titanic juist een geweldige film. :)
    Je vergat op een moment gewoon dat dat schip nog weer naar beneden moest (volgens de geschiedenislijn).

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt Titanic 2 eigenlijk uit? 8)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Felon

Met Stephen Dorff en Val Kilmer. Dit is een film waarvan je al veel dingen eerder in soortgelijke films hebt gezien, dus qua originaliteit zal hij niet hoog scoren, maar de manier waarop het is neergezet weer wel. Goed en overtuigend gespeeld, waardoor de film, ondanks de clichés toch echt blijft boeien.

Iemand die totaal niet gemaakt is voor een leven in de gevangenis moet er zien te overleven tot hij weer terug mag naar zijn vrouw en zoontje. Hij moet overleven tussen de beesten (incl. de bewakers) die daar zitten.

Film boeit vanaf het begin tot eind. Een van de betere binnen dit genre! Kijken! :cool:

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd voor mij zeker een verrassing ! AANRADER !

8. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meh, je moet die film ook niet gaan kijken als je zin hebt in een grove actiefilm! Want dat is het gewoon niet. 8)

Het is een romantische drama, als je daarvoor niet in de stemming bent is dat inderdaad niet echt te pruimen. :):

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Je snapt me dus niet,maar maakt niet uit.
    Bedoel het vanuit een bepaald beeld,en ik hou best van romantische films hoor daar niet van.
    Maar het moet wel ergens over gaan,wat ik gewoon bedoel met titanic is dat de film niet zo goed is als de hype ons bracht that's all.

10. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, een romantische film gaat vaak over niks meer dan...romantiek. En dat is toevallig in Titanic erg goed gedaan. Die film had iets meeslepends en dat maakte de film erg goed. Vond het zelf echt een goede film in zijn genre :).

Laatste film die ik heb gezien is Blade 2 geweest. Vroeger vond ik Blade echt helemaal de bom. Echter nu mijn oog getrained is op CGI beelden vond ik het eigenlijk best een tegenvaller xD. 7,5.

11. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Er zijn romantische films waar echt een leuk verhaal inzit,en een bepaalde kern ofzo.
    En ik heb toen eens eentje gezien met Cameron Diaz en Jennifer Aniston die wat heel cool was,maar weet even niet meer de naam van de film.
    Maar het ging over 2 broers die met hun vader weleens in een bootje zaten te kleppen over het leven en relaties,maar ik ga eens zoeken.

Tja Blade was wel leuk maar niet meer dan dat,de derde film vond ik het leukst verwegen de humor.
    Maar geef mij Hellboy maar,een tenminste tegenstrijdige superheld met een own personality.:)

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Taken

Begint wat langzaam, maar naarmate de film vordert volgt actiemoment na actiemoment. Geen grensverleggende supertopper, maar zeker wel een film die echt definieert wat een actiefilm is, net zoals het geval was met Shoot Em Up. Erg vette film die imo toch wel een dikke 8 a kleine 9 verdient.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens,

Vandaag ook op aanrader van Styl3dd Vantage Point gezien. Wel vet om te zien hoe alles in elkaar valt, maar toch ook wel een beetje saai af en toe. Goeie film om de dag mee door te komen echter.

7/10

14. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The X-Files: I Want To Believe

Helemaal niet verkeerd, maar ik vond het niks bijzonders. De vorige film, Fight The Future, had nog iets theatraals. Dit leek meer op een lange aflevering. Moet wel zeggen na dat ik dit gisteren heb gekeken dat ik de serie nog eens wil opzetten. Vond alleen Xzibit een beetje misplaats, maar ja... je kunt niet alles hebben.

7.5/10

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die film echt verpest door de laatste scene, waar
    de terroristen het vertikken om een klein meisje dood te rijden en daardoor gepakt worden. Zo onlogisch als het maar kan.
    echt een anti-climax!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Bedankt voor de tip Goiz. Ik heb hem net ook gekeken ik heb in een ruk doorgekeken waarbij ik bij veel films een paar keer stop wilde ik bijdeze doorkijken. Hij kijkt gewoon lekker weg en je kan je goed inleven met de hoofdpersoon.

Weer zo stille topper zoals Taken ook is.

8.5/10

17. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Net de nieuwe James Bond gezien, lastig. Hij kan het gerust wel, maar wat een charmeur had moeten zijn, is het een koelbloedige huurmoordenaar. De actie is vet, maar de camera verloopt van de een naar het ander zo snel dat je mij god niet weet wat er nou precies gebeurt.
    Nee jammer. Tevens mis ik nog steeds de gadgets.

Van mij een schrale 6.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :thumbs:

Moet taken ook nog even gaan checken. Ben benieuwd.

19. Remco

Remco Guest

Gisteravond Quantum Of Solace gezien. Ik snap niet waarom mensen em niet goed vinden. Ik vond hem echt freakin' geweldig! Echt super! Spectaculair en een tof verhaal.

8,5/10

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lees je eens de teksten onder de mensen die zeiden dat ze hem slecht vonden. ;)
    Staat bijna overal nog de uitleg van die mensen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina