1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond het een prachtige film tot dat die vrouw met dat kind kwam en er uiteindelijk nog genoeg mensen waren. Heeft het voor mij verpest, net zoals het laatste stukje van Hancock. Ook een geweldige film met een sterke Will Smith, alleen daar was de laatste half uur ook crap. =(
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nu je dat zo zegt is het wel een beetje jammer, maar tijdens de film merkte ik er niet zo veel van.
    Gewoon omdat het verhaal zich meer rond Will Smith en zijn hond (:'-() afspeelt. Die zombies komen eigenlijk maar zelden voor. Alleen in de aanval op zijn huis zie je een paar close-ups en tijdens de scene in zijn lab waar hij uiteindelijk de 'cure' vindt.
    Dat die vrouw kwam was jammer, maar geen echte domper, omdat ze net zoals de zombies imo maar een klein bijrolletje had.

    En echt 'genoeg' mensen kan ik het niet noemen. Op het laatste zie je een klein dorpje met wat mensen, maar verder toch niks? Of heb ik het te vroeg afgezet?
    Voor mij waren er iig minder overlevenden dan ik dacht. Ik dacht dat het eerst ging om Will Smith als enige overlevende van een ramp die alleen NY had getroffen. Ik wist niet dat het om een globale ramp ging.

    Die scene ook waar hij uit naam van zijn hond hallo gaat zeggen tegen die pop in die videotheek. Vond ik ook erg goed gedaan.
    Of waar hij zijn hond handmatig moet wurgen. =(:'-(
    Of... eigenlijk de hele film. Ik weet niet waarom, maar deze film heeft me meer gepakt dan welke andere film dan ook.

    En natuurlijk heeft de film ook minpuntjes (welke niet), maar uiteindelijk vind ik het een absolute topper!
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat Dulle zei.
    Maar toch vind ik die zombies niet echt zo geweldig.
    Maar prachtig begin, minder stuk met de zombies en redelijke rest.
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    vind juist die vrouw en dat kindje heeeeeeeel erg storend. dat liet de film, minstens, een punt zakken in mijn ogen. Er zit geen goed dialoog bij voor de personages. En de sfeer word dan kapot geslagen.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Rec

    Ik zag hem liggen bij de videotheek en had al veel positieve dingen gehoord over deze film. En hijs eigenlijk best wel erg goed, waren wel wat cliché stukjes en soms ietsje voorspelbaar. Maar de manier waarop het gebracht werdt was erg goed. Enigste mindere aan de film was het abrupte einde.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Piccolo der juist wel cool uit zien.
    De film lijkt me 500 maal niks maar toch.
    Niet zoals in de anime maar ja liever dit dan zo'n groene gast die er niet uit ziet.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha die moet ik zien. :+

    Alleen al om de stemmen die compleet anders zullen zijn lijkt het me totaal niks, maar toch; het is dragonball Z. 8)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik krijg een Thunderbirds gevoel. Die film was zo oppervlakkig en cliché met als duidelijke doelgroep de kleintjes. Ik wacht maar op de trailer...
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hopen dat dit wat wordt 1 was vet en 2 totaal crap.

     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Haha, goed nieuws. Deel 1 was inderdaad vet.
    En 2 was uiteraard minder.
    Toch wel apart, in deel 2 werd duidelijk gemeld dat Xander Cage gedood was op Bora Bora.

    Maarja, ze vinden overal wel wat op. :cool:
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Minstens de helft aan punten! ;) Dat heeft voor mij iig de film compleet om zeep geholpen. Zonde, want aan het begin vond ik I am Legend ook tof..

    Gisteren In the name of the king: A Dungeon Siege Tale gezien met Jason Statham.

    De 1e zin achterop de DVD-hoes luidt: "Na Lord of the Rings is er nu In the name of the King"

    Ik wist natuurlijk al dat het nooit heel veel zou kunnen voorstellen, maar dit was gewoon een hoopje ellende. Bijzonder slecht geacteerd (door iedereen) en een slecht verhaaltje. Zonde, want normaal gesproken vind ik films met Statham wel goed te verteren, maar ook hij kon deze 2 uur durende zit niet redden.

    4/10
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    War Of The Worlds

    Blijf het een prachtige film vinden, geluid keihard doen en genieten. Het einde is misschien een beetje gehaast maar dat valt uiteindelijk allemaal nog wel mee. :D

    Deze week maar The Incredible Hulk checken, maar voetbal gaat voor. :+
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Wel leuk dat Vin Diesel weer xXx gaat spelen maar nog leuker is dat hij (samen met Paul Walker) weer de hoofrol gaat spelen in de nieuwe Fast & Furious :)
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren War of the Worlds gezien.

    Prachtige film, prachtgeluid, en ó zo spanned sommige scenes. Alleen vind ik het einde helemaal verpest, kom op nou, geniale aliens die niets kunnen vinden tegen wat beestjes. Een 8.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe konden ze nou ook weer bestreden worden?
     
  18. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Megaspoiler, niet kijken tenzij je de hele film gezien hebt.



    Ze gaan gewoon dood door de bacterien op aarde. Stel dat ze er tegen konden dan was dus de hele planeet naar de !@#$% gegaan. Dat vond ik het neppe eraan. Vette film wel maar toch.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was het ja.
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond eindelijk The Dark Knight gezien, en ik snap precies waarom iedereen er zo op kickt _O_ Wat een geweldige film, en wat is Heath Ledger geweldig als The joker _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina