1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Actie verneuken? Vond dat de enige actie die er nog in zat lol

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Met 'de actie' bedoelde ik de reddingsactie |:-

Maargoed, gezien je reactie weet ik genoeg... O-)

3. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Into The Wild
    Toch een van de betere films die ik dit afgelopen jaar gezien heb. Duurt wel 142 minuten, maar wordt geen seconde saai. Ik vond het wel leuk om te zien dat de 3 jaar dat McCandless weg van huis was, dat ze dat allemaal door elkaar heen laten zien, en niet in chronologische volgorde. Op deze manier wordt het niet saai en blijft iedere seconde boeien.
    8,4/10

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand de naam van deze film:
    Dat er een shaolin monk is in zo'n grote amerikaanse stad en die dan allemaal boeven vangt.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    bulletproof monk?

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Shoalin Monk Captures Villains in Big American City (2001)

--Bulletproof Monk, wellicht? http://www.imdb.com/title/tt0245803/

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vorige week naar de film The Machine Girl gekeken.

Heb veel slechte Japanse films gezien , maar zag nog nooit zoveel onzinnige moorden gezien als in The Machine Girl.

De enige hoogtepunten waren de momenten wanneer je het slipje van Ami zag.

De volgende Japanse film wordt Death Note.
    De film duurt maar liefst 126 minuten.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    The Maltese Falcon

Humprey Bogart, detective met vele twists, zwart & wit. _O_

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Oftewel: film noir :thumbs:

Alhoewel zwart-wit geen must is. Oh, en Bogart ook niet, maar da's wel een pré :9

Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  10. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Net op mn werk In Bruges gekeken.

Heerlijke film a la Kiss Kiss Bang Bang, schitterende dialogen.

You don't know Karate, heerlijk.

11. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    The French connection 2

Een leuk vervolg op de eerste film. Niet zo goed als deel 1, maar deel 2 is ook zeker het kijken waard.

12. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    heb de afgelopen dagen flink wat films gezien, bij deze mijn mening en cijfers voor de volgende films:
    Harry Potter and the Philosopher's Stone: 8,5 verhaal is aardig maar de gehele sfeer is zo uniek top!!
    Harry Potter and the Chamber of Secrets: 8,5 het verhaal is beter dan deel 1 en de sfeer is ook altijd nog aanwezig
    Harry Potter and the Prisoner of Azkaban: 8 verhaal was ok helaas was het sfeertje dat in de eerste 2 films wel aanwezig was bij deze film was de sfeer iets verder weg gestopt jammer
    Harry Potter and the Goblet of Fire: 8 verhaal bevatte veel gaten en foutjes en dat is toch wel erg jammer
    Harry Potter and the Order of the Phoenix: 8,5 een zeer volwassen film waarbij je op het puntje van je stoel zit en je zo nu en dan rot schrikt hahaha heb hem met ze zusje gekeken en die heeft deze week voor het eerst kennis gemaakt met de films dat was echt tof om te zien eerste deel vond ze tof maar toen de films donkerder en grimmiger werden vond ze het wel eng worden haha.
    The Dark Knight: DVD gekregen voor kerst en ... na 3 keer kijken 2 keer in de bios en vandaag nog een keer blijf ik gewoon bij de 9,5 de sfeer en details waaaaaaaanzinnig!!
    The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring: maak niet uit hoe vaak je m ziet hij blijft speciaal en moeilijk te evenaren 9,0
    The Lord of the Rings: The Two Towers: 8,5 actie van hoge kwaliteit maar in mijn ogen toch minder dan het eerste deel
    The Lord of the Rings: Return of the King: het laatste deel van trilogie was adembenemend de actie en emoties die de personages loslieten een wel verdiende 9,0
    American gangster: Inmiddels 7x gezien en het spreekt dus voor zich dat ik m goed vindt, ik vindt dat het eindelijk een film in het "gangster genre" is die de feel van The Godfather doet herleven daarmee wil ik niet zeggen dat ie beter is dan The Godfather maar hij is ook niet slechter ;) 9,5
    Wall-E: ja woorden schieten me tekort ik ben verliefd geworden op deze film een echte Pixar juweel meer kan ik niet zeggen 9,5
    Horton Hears A Who: grappig maar had hem zoveel grappiger verwacht een redelijke teleurstelling 7,5
    Into the Wild: ik zag meerdere comments staan in deze thread, ik heb deze film in de zomer gekeken en voordat ik m keek hoorde ik van mensen dat de film zo goed was en zo mooi en ook verschillende reviews spraken van een topper, ik vindt dat dit deels klopt maar had er meer van verwacht het is een prachtige originele film hoe het verhaal wordt verteld neem ik ook mijn pet voor af maar de emotie van het personage kwam gewoon niet goed op mij over en dat vond ik jammer des al niet te min een 8,2
    zo dat waren de films voorlopig :)

13. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu even de Pixar films die ik op DVD heb klaar gelegd voor vanavond :) oftewel alleen Ratatouile en Wall-E haha morgen ga ik eventjes Toy Story 1&2, Monsters Inc. en Cars halen zijn wel een mooie toevoeging aan mijn collectie :) kijk trouwens ook wel uit naar die nieuwe Pixar film Up heb net de trailer gezien zag er zoals altijd goed uit maar hij wordt volgens mij ook super grappig kan niet wachten

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren en de dag daarvoor twee films gezien:

We Own the Night

Mark Wahlberg (Shooter) en Joaquin Phoenix (Gladiator) als twee broers. De één volgt zijn vader op bij de politie, de ander heeft een club waarin vaak drugsdealers komen. De broers komen tegenover elkaar gestaan en wanneer er één van hen beschoten wordt breekt de hel los!
    Ik vond het een goede film. Twee sterke actuers in een sterk verhaal. Genoeg drama, hier en daar wat actie, interessant plot en werd nooit saai. - 8,3

The Brave One

Jodie Foster en Terrence Howard spelen in deze films de hoofdrollen. De man/vriend van Erica (Foster) wordt vermoord en Erica raakt in een dip. Daarnaast treedt er een burgerwacht op die tegen de wet in criminelen vermoord. Politieagent Terrence Howard kan er niets tegen doen, tot hij iets doorkrijgt...
    Was wel aardig. Er zijn meer van deze drama/crime-films en slecht was hij zeker niet. Het begin was even schrikken, daarna werd het een ietwat saai drama. Op een gegeven moment wordt er flink wat spanning opgebouwd (ga niet verklappen wat) en het einde vond ik ietwat tegenvallen. Toch leuk om eens te bekijken! - 7,8

Laatst bewerkt: 28 dec 2008
  15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2e kerstdag Deck The Halls gekeken. Damn wat een slechte film. Ik moet zeggen dat ik de meeste kerstfilms slecht vind, maar deze sloeg echt alles. Zonde van m'n tijd.

2/10

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Van de week 2 films gezien in de bios, Oorlogswinter en Australia.:)

Oorlogswinter:
    Een van de eerste echt goede nederlandse films die ik heb gezien. Je wordt er meteen ingezogen en ik vond hem boeiend van begin tot eind:)
    8/10

Australia:

Top film waarvan je niet anders kunt doen dan genieten. Het verhaal is goed, het is natuurlijk schitterend gefilmd en ook wordt er goed geacteerd. De film duurt lang, maar je hebt het eigenlijk helemaal niet door. Voor je het weet ben je al ruim 2 uur onderweg.
    Ik raad wel aan om hem te kijken in een bioscoop waar ze er een pauze in hebben want anders is het een zit van 3 uur lang;)
    9/10

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo herkenbaar:emo:

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    No Country For Old Men: Erg vette film, Chigurh echt toffe character :9 Goed verhaal en af en toe ook erg grappig! 8,5/10

En om nog even terug te komen op Into The Wild. De film ergerde mij gewoon omdat het de verheerlijking is van een domme idioot die zichzelf onnodig van zijn jonge leven heeft ontnomen. Geld verbranden (noodsituaties anyone?), welja meneer raft gewoon ff naar Mexico! En is dan ook nog eens zo dom om niet goed op te letten welke paddestoelen geplukt worden! En dat heeft dan straight A's gehaald? Laat ook nog eens zijn zusje om wie hij heel veel geeft in de steek, en dat zusje heeft er geen enkel probleem mee! Het is een wonder dat ik de film heb uitgezien.. En beste film ooit etc? Kom op zeg, dat geloof je toch zelf niet..Ze hadden de film beter kunnen noemen, Things You Have To Do To Get Yourself Killed

Laatst bewerkt: 29 dec 2008
  19. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    Australia
    wat een bagger film duurt veels te lang zijn eigenlijk gewoon wel 3 verhalen aan elkaar geplakt, Tough maakt de mooie opnames en het acteer werk een hoop goed! 7.0 :)

20. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Vanavond es even zien. Trailer zag er goed uit :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina