1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Rode Kruis?

of Gran Torino? ;)

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is het plaatje zoek? :D Gran Torino in dat geval.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gran Torino vond ik een leuke film, al zie je daar heel duidelijk dat Clint Eastwood toch een beperkte acteur is..

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    1 van de betere films van dit jaar. Geen actie spektakel, maar gewoon een goede film. Misschien beperkt acteur kwa rollen, maar wel een goeie. Feit dat hij al zo lang meegaat spreekt voor hem.

Geef em een 8,7. Maar denk dat de meeste mensen hier er niks aan zullen vinden. Het is geen actie film oid ;)

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook te denken om van 't weekend is naar Australia te gaan. Vraag me alleen af welk soort film het precies is. In de trailers die ik zag leek het wel een "remake" van Pearl Harbor. Zit er veel actie in, of is het alleen sentimenteel gejank 166 minuten lang?

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Je hoort mij ook niks kwaads zeggen over de film, heb er zeker van genoten :)

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    In het begin zal er niet veel actie inzitten op wat rennende paarden en koeien na. In het 2e deel van de film zit wel wat actie met bombardementen etc. maar ook dat is niet veel. Als je een actiefilm wilt zien kan je beter niet naar Australia gaan;)
    En een remake van Pearl Harbor is het zeker niet!

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ben van plan om vandaag The Curious Case of Benjamin Button te gaan kijken. Het lijkt me echt een supervette film. Zeker door de trailer die mijn interesse zo erg heeft gewekt. Ik denk wel dat het halverwege drama achtig gaat worden, maar ik hoop dat de film mijn aandacht erbij kan blijven houden.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Is dat die film van die jongen die wordt geboren met het uiterlijk van een 80 jarige en dan steeds jonger word?

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja klopt. Die trailer was echt grandioos in elkaar gezet.

11. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Om mezelf even te quoten van MovieMeter;

Enige film van dit jaar die ik nog een 4,5* uitdeelde was Dark Knight, en ik heb flink wat gezien dit jaar.

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond Rambo V gezien.. Wel een lekkere film zeg! Ik vind alleen de stem heel verlept, hij klinkt heel overdreven zwaar maar dit was toch wel de mooiste van de serie, heerlijke actie!

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Rambo 5? Bedoel je niet Rambo 4?

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond aan Resident Evil Degeneration begonnen. Halverwege heb ik hem stopgezet. Film kon me niet erg boeien. Weet niet of het komt omdat het een animatie is, of dat film zelf wat slapjes aanvoelde, maar ben op den duur maar gaan pitten.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zo, vandaag heb ik eindelijk het 6-delige Lord of the Rings epos op DVD afgerond. Dan heb ik het dus niet wat we kennen uit de bios, maar de Director's Cut. De film die Peter Jackson voor ogen had, maar uiteindelijke véél te lang bleek voor de bioscoop. Voor mij betekende dat een box in huis te halen met daarin in 3 dozen die elk 4 DVD's kende, waarvan per doos 2 de lange film bevatten.

Iedereen die het boek gelezen heeft en het goed kent, zal net als ik gemerkt hebben dat er veel in de films niet klopt met het boek. In deze Extented Edition klopt er veel meer. Er zitten meer scènes die de tijdsbeleving recht zetten (2 uur film 1 = Rivendel, net als de helft van boek = Rivendel). Er klopt gewoon meer. Daarnaast worden er meer personages uitgediept en wordt de wereld iets beter uitgelegd. Daarnaast bevat het een aantal belangrijke scènes die in de bioscoop-versie neit voorkomen. Jammer genoeg is nog niet al het beeldmateriaal gebruikt in dit 12-uur durende spektakel.

Ik raad de fans van de boeken de boxset aan (voor een goed prijsje bij Bol.com volledig verkrijbaar!) die teleurgesteld waren in de bioscoopversie. Ik denk dat hij voor de fan van de film iets te langdradig is op sommige punten, of dat bepaalde scènes geen waarde hebben.

Ondanks dat de films al wat ouder worden, blijft met name de sfeer overeind en wát je daadwerkelijk ziet veroudert niet. Iedereen die Lord of the Rings nog niet op DVD heeft, doet er goed aan de Directors's Cut/Extented Edition te kopen.

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik wacht nog steeds op de blu-ray uitgave. Want dit is gewoon DE must-have op blu-ray.

Helaas duurt dat nog ff:

17. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Horton gekeken (naar het boek van dr. Zeuss)

Erg grappige film met heerlijke humor en veel fantasie.

Vooral het stuk "anime" wat voorbij kwam heeft me hevig doen grinniken

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    'The curious case of benjamin button' : 10!

Geweldige goede film, ik ga hem zeker op dvd aanschaffen en dubbel naar de bioscoop. Een geweldige film die mij deed denken aan Forrest Gump en ook hetzelfde niveau haalt. Geweldige film, in tijden niet zo'n goede film gezien.

Kijk-tip: kijk hem met een mooie vrouw!

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Noted!

ja moet hem echt zien, sowieso wel een fan van Fincher.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien maar eens heen gaan ipv downloaden dan O-):).

Zag iemand in het pats topic met de film mongol patsen. Heeft iemand hier die al gezien? lijkt me wel eens vet om over dat tijdperk een film te zien.

Mijn achternicht was er heen gegaan en die vond het een vreselijke film.

Laatst bewerkt: 31 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina