1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Als ik die post niet had geplaatst had ik ook geen OW gekregen, dus wat lul je nou? Ik hou er over op, maar gedraag je niet als een baasje.

Vanavond trouwens American Beauty kijken. Hoor veel positieve dingen over die film, dus ben benieuwd.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 feb 2009
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gisteren Harold & Kumar Go To White Castle gezien, vandaag Harold & Humar Escape From Guantanamo Bay. Allebei films met van die hele fijne flauwe humor. Ik heb er zeker van genoten. Zonde dat ik ze nu pas heb gezien. :) Beide 7,5.

3. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Harold & Kumar vind ik wel héél erg flauw. Echt films waar je van moet houden. :9

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind ze briljant had donderdag White Castle gezien na eerder al Guantanamo Bay gezien te hebben. Helaas in verkeerde volgorde :+ maar boeiend.

Hoe kan je een trip naar een fastfood restaurant zo rekken, geniaal. Binnenkort nog eens kijken met my buddy the smoker :+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, had ook eerst Guantanamo Bay gezien en daarna White Castle. Dankzij iemand op XBW had ik het eigenlijk gezien maar vond ze echt geniaal. Het is allemaal wat simpel maar voor mij maakt dat niet veel uit. In ieder geval een van de leukste films die ik heb gezien de laatste paar jaar, je moet er wel van houden imo inderdaad. :)

Ben nog aan het twijfelen wat ik vanavond ga kijken. Denk Body Of Lies :cool:

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Body of Lies is een aanrader. Zeker omdat de film zich afspeelt rond deze tijd en wat er allemaal gebeurd. Vond alleen Russel Crowe niet zo sterk maar dat kan persoonlijk zijn.

7. Mr. Dekkers

Mr. Dekkers Guest

Body of Lies moet ik nog zien, maar Russell Crowe niet sterk? Damn, dat is zeldzaam.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond het niet een van zijn betere rollen maar het is zo dat die andere van een heel hoog niveau waren, en dan past deze er niet echt tussen.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vannacht pas Crank 1 gezien en zag al een trailer van de film van de week en die was gewoon te sick :cool: Deel 1 was ook zo bruut, echt 7 man gekeken we lachten echt soms helemaal dubbel! :lol:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net Body Of Lies gezien dus. Vond hem toch wel erg boeiend en het was ook gewoon een toffe film. Had echt een WTF moment, kwamen ze opeens bij Amsterdam en opeens blazen ze de Noordermarkt gewoon op, nooohs. :+ 8je

11. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Into the Wild was wel een mooie film alleen is die gozer echt niet goed snik.

Dat ie z'n ouders niet mocht oké. Maar al die mensen die m onderweg ontmoeten begonnen allemaal om m te geven.Die twee mensen in die camper, die jonge meid en dan nog die oude leerbewerker die m een soort wou 'adopteren' .. nee hij heeft er gewoon schijt aan want hij wilt naar Alaska :emo: Het was een prachtige film maar die gozer was wel een beetje gevoelloos O-)

o ja en dan vergeet ik nog die graanboer en z'n zus.. omg hij was echt contactgestoord :+

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Marley & Me gezien. Film was wel oke maar op dat moment niet echt wat ik verwachtte (we zouden eigenlijk naar Friday the 13th gaan) dus daarom vond ik hem op dat moment iets minder leuk. 6.5

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Princess Mononoke gezien: Mooie film.. veel beter en sprookjesachtiger dan My Neighbor Totoro. Met alle gods en demons vond ik dit toch wel een fabelachtige film. Duurde wel lang voor mn gevoel. Toch blijf ik erbij dat Howl's Moving Castle een van de betere Studio Ghibli films is (tot nu toe dan :+) maar dit komt meer omdat deze film zich in een 'nieuwere' tijd afspeelt.. Dat is meer mijn smaak. 8/10

14. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand hier slumdog millionaire gekeken ..??

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Yup, ik vond het echt een hele sterke film. De film heeft alles: humor, actie, romantiek. Ik kan het niet anders dan sterk aanraden. Ik kan weinig minpunten bedenken, maar je moet niet denken dat je naar een Indiase Trainspotting gaat kijken, want zo is de film absoluut niet.

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  16. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de eerste helft iets van city of god hebben
    maar echt een hele goeie film idd
    een van de beste films die ik laatste tijd heb gekeken

Laatst bewerkt: 16 feb 2009
  17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jep, Slumdog Millionaire was zeer zeker een instant klassieker :)

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    De beste twee Ghibli films imo zijn

Laputa: Castle In The Sky

Heerlijke muziek, geweldig verhaal en enorm coole omgevingen.

Lupin III: Castle of Cagliostro

Eigenlijk nog niet een Ghibli film, want hij kwam uit voordat Ghibli gevormd was. Best oud al, maar met afstand mijn favoriete anime film ooit. Geniale karakters, leuke omgevingen, coole acties en mooie muziek.

Daarna volgen oa. Porco Rosso, Nausica en Mononoke.

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Death Race, opnieuw een hele toffe film van Jason Statham.
    JCVD, een topper van Van Damme.
    RocknRolla, opnieuw een geweldige film van Guy Ritchie.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Death Race, Super film, heerlijke no-brainer, flinke bak chips, keek perfect weg

HellBoy II, idem, al vond ik 't verhaal niet echt super. Maar de actie is heerlijk :9

Make It Happen (ja echt :+) kutfilm met mooie vrouwen

Ik heb meer gezien, maar weet niet meer welke :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina