1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vind costuum-oscar eigenlijk best belachelijk. Geef hem dan aan diegene die het costuum ontworpen/bedacht heeft, maar niet aan degene die hem draagt. Geef The Joker dan gewoon een normale oscar voor zijn rol.
    Vind het sowieso wat overdreven om hem nou de hemel in te prijzen. Hij speelt het leuk, maar het is niet om te zeggen van 'damn, wat een held'. Is ongetwijfeld ook omdat ie is overleden, anders was de hype omtrent hem lang niet zo hevig.

Gisteravond Nightmare on Elmstreet 1 gekeken. Best vermakelijk om eens gezien te hebben, ondanks ie niet bepaald eng of schikwekkend /angstaanjagend is.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Waar heb jij het over? :confused:

Hij heeft de Oscar gekregen voor Best Actor in Supporting Role.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    't was postuum denk ik dat je bedoelt 2k.. ;)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ja dat zal het wel geweest zijn. Dacht al. Heb ik waarschijnlijk ergens verkeerd gelezen.|:-

5. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Apocalypse now redux gezien. Het blijft een van de beste, zoniet de beste vietnamfilm. Het verhaal is sterk, de muziek die je hoort is goed en de dialogen zijn ook top. De film duurt 3 uur en een kwartier, maar het was het waard. 9/10

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Slumdog Millionaire een tijdje terug gekeken. Briljante film en totaal verdiend al die oscars :)

7. Remco

Remco Guest

Hmm.. Daar ben ik het toch niet mee eens. Ik vind dat hij het echt ontzettend goed speelt, het loopje, de houding, de stem, het klopt allemaal. Je vergeet gewoon helemaal dat het Ledger is en dat vind ik toch wel heel knap. Als ik naar Batman kijk, zie ik toch elke keer Christian Bale die heel Rescue Dawn verklootte.

8. Pitakaas

Pitakaas Guest

Costuum oscar :lol::lol::lol:

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Er is wel gewoon een Oscar voor Costume design :)

10. Pitakaas

Pitakaas Guest

Die wordt niet gegeven aan de acteur hoor.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    The Escapist. Leuke film die nergens echt geweldig wordt. De sfeer van Prison Break en OZ (Hoewel flink verschillend, natuurlijk) wordt deels benaderd waarbij de gevangenis setting een grote rol speelt. Het grote manco van deze film is dat hij zo voorspelbaar is, want je weet voorafgaand aan de film eigenlijk al wat je van begin tot eind te zien krijgt. Nouja, bijna dan. ;) 7.

Transporter 3. Puur vermaak met Jason Statham. Kijkt erg lekker weg doordat het weer een rollercoaster aan actie is. Dat vrouwtje war hij mee opgezadeld is is, ondanks da ze wel leuk koppie heeft voor een red head, wel wat aan de irritante kant. Het is wel vet overigens van T-bag uit PB in veel meer films zijn opwachting maakt tegenwoordig. Toch merk ik elke keer weer dat ik denk naar Bagwell te zitten kijken. 7,5.

Rock'nRolla. Leuk filmpje. Die Uri Omovich (Karel Roden) deed me echt denken aan Abramovich, maar dat was vanzelfsprekend ook de bedoeling. Die scenes met die achterlijke Russian mercenaries waren wat mij betreft wel de slagroom op de taart. De film had op sommige momenten wel wat meer vaart mogen hebben. Ik wilde ook gewoon zien wat er nou te zien was op dat klote schilderij. Desondanks toch een 7.

EDIT: Dit gaat trouwens gewoon een toppertje worden hoor. Haha. :D

[yt]9TadvFY3rA8[/yt]

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  12. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ledger zet een buitengewone , zeer interesante ,donkere joker neer.Ik vergat spontaan dat Jack Nicholson ooit die rol voor zich nam. En jack is niet de minste...........

De karakter ''The Joker'' maakt The Dark Knight een zeer geslaagde film. De film had net zo goed ''The Joker'' genoemd kunnen worden.

Mensen moeten zijn overlijden er los van zien. Dit was een puike prestatie, Punt uit.

13. Remco

Remco Guest

Amen

Death Race
    Ik moest toch stiekem ook wel lachen om deze film. Echt heerlijk hoe hij gewoon eigenlijk nergens op slaat. Als je zin hebt om gewoon een film te kijken zonder voor de rest na te denken oid, dan is dit echt geweldig. Ik heb me er prima mee vermaakt.

7/10

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik gaf hem zelf een hoger cijfer. Lekker veel actie :D

15. Pitakaas

Pitakaas Guest

Burn After Reading

Tja, een typische Coen brothers film, het was wel grappig, maar toch net niet. Ik ergerde me kapot aan die Linda, wat een schijtpersonage.
    Als ik er achteraf aan denk, is het gewoon TBL zonder de mega goede dialogen. Dan blijft er gewoon een matige film met een slechte George Clooney over.

6,5

16. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Deja Vu

vond het maar een rare film, en alles was ongeloofwaardig vond ik.

5.8

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vond deze film juist erg goed. :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een tijdje geleden dat ik hem gezien heb, maar ik vond hem ook zeer goed.

StreetKings

Ik had hem al in de bios gezien en toen kon het me niet echt boeien.
    En de 2e keer was het ook zo.

Het idee is wel leuk en het eerste half uur is wel tof, maar dan begint het minder te worden. De film kon me niet grijpen.

7/10

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Revolver Hè? Snap 'm geloof ik niet helemaal, maar Jason Statham + Verhaal + Ray Liotta = een goede film :cool:

20. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    In the name of the King

Zag Jason Statham op de voorkant staan, dus ik dacht dat het wel een kwaliteitfilm was. De film is ontzettend slecht en verdomd ongeloofwaardig. Ik begreep het toen de credits voorbij rolden. Film van Uwe Boll...

Had die film nooit gekeken als ik het hoesje had gelezen.
    Gadverdamme.

-1/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina