The Escapist. Leuke film die nergens echt geweldig wordt. De sfeer van Prison Break en OZ (Hoewel flink verschillend, natuurlijk) wordt deels benaderd waarbij de gevangenis setting een grote rol speelt. Het grote manco van deze film is dat hij zo voorspelbaar is, want je weet voorafgaand aan de film eigenlijk al wat je van begin tot eind te zien krijgt. Nouja, bijna dan. 7.
Transporter 3. Puur vermaak met Jason Statham. Kijkt erg lekker weg doordat het weer een rollercoaster aan actie is. Dat vrouwtje war hij mee opgezadeld is is, ondanks da ze wel leuk koppie heeft voor een red head, wel wat aan de irritante kant. Het is wel vet overigens van T-bag uit PB in veel meer films zijn opwachting maakt tegenwoordig. Toch merk ik elke keer weer dat ik denk naar Bagwell te zitten kijken. 7,5.
Rock'nRolla. Leuk filmpje. Die Uri Omovich (Karel Roden) deed me echt denken aan Abramovich, maar dat was vanzelfsprekend ook de bedoeling. Die scenes met die achterlijke Russian mercenaries waren wat mij betreft wel de slagroom op de taart. De film had op sommige momenten wel wat meer vaart mogen hebben. Ik wilde ook gewoon zien wat er nou te zien was op dat klote schilderij. Desondanks toch een 7.
EDIT: Dit gaat trouwens gewoon een toppertje worden hoor. Haha.
[yt]9TadvFY3rA8[/yt]
Laatst bewerkt: 23 feb 2009