1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik bedoelde het meer, dat het geen echte film film is met dozijnen humor en neppe actie en liefde zal ik maar zeggen. ;)

Ze hadden eigenlijk de film of nog langer moeten maken inderdaad of meer over bepaalde personages moeten laten zien en de rest moeten schrappen. Maar ik las op die moviemeter site dat veel mensen die twee uur al saai vonden. Daar had ik dan weer geen last van.

Ik ga verder ook zelden voor een film zitten of naar een bioscoop, maar ik vond hem wel goed.

2. Remco

Remco Guest

Morgen met een stel vrienden 'The Bank Job' kijken met onze grote vriend Jason Statham. Ik ben benieuwd:)

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Is inderdaad een stuk rauwer en realistischer dan we gewend zijn van maffiafilms. Maar ik miste toch wel een bepaalde bindende factor als kijker. De personages deden me niets, en van een verhaal was amper sprake. Cinematografisch en qua sfeer ook verder weinig bijzonders. Niets dat me echt aantrok.

Wel een boeiend onderwerp en vrij verfrissend in beeld gebracht, maar voor de rest niet echt bijzonder. Vooral controversieel vanwege alles wat zich rond de film heeft afgespeeld (acteurs die worden opgepakt, schrijvers die worden bedreigd, dat soort dingen).

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn gedachten over die film.. Heb 'm na een uur afgezet, ik trok het niet meer 8)

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Zo laat ik ook maar weer eens wat posten hier. Heb de laatste tijd twee hele goede films gezien!

Changeling: Met Angelina Jolie, wiens zoon opeens verdwenen is. Na verloop van tijd vindt de LAPD haar zoon terug, maar zij laat hen weten dat het haar zoon niet is. Toch wordt ze met hem opgezadeld en de rest moet je zelf maar zien! Het enige minpunt is dat sommige scenes vrij overbodig waren imo... 8.5/10

Gran Torino: De film gaat over een Korea-veteraan (Clint Eastwood) die zijn vrouw verliest en erg verbitterd is geworden (of altijd al is geweest). Je maakt zijn dagelijkse sores mee en ziet hoe hij op alles en iedereen kritiek heeft. Natuurlijk zit er een keerpunt in de film maar dat moet je zelf maar ontdekken. Echt 1 van de beste films die ik in tijden heb gezien. 9/10

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Punisher Warzone
    Lekkere actie film, veel actie, behoorlijk grof :D Niet echt saaien stukken in de film. Erg vermakelijk, beter dan de andere 2 Punisher films die uit zijn gekomen. Hier mogen ze wel een tweede deel van uitbrengen.
    8/10

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Midnight Meat Train Tsja, verrassende wending aan het einde, zag ik niet echt aan komen eigenlijk :+ Leuke film, al is het totaal m'n genre niet..

Extreme Movie Fhockk, wat een bout film.. Zo fout 8)

In The Name Of The King Ik zat met een stapel LOTR fans ernaar te kijken, en die vonden 'm dodelijk irritant, en ik kan nog steeds niet tegen films die zich afspelen in de middeleeuwen en rare wezentjes erin hebben..
    Jammer van een Starring Statham :+ Maar, wel weer een filmpje af te strepen op m'n lijstje van zijn films 8)

8. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb the Bank Job net een paar uur geleden gezien, en ik vond Statham en eigenlijk de hele film behoorlijk goed! Kan hem zeker aanraden voor liefhebbers van het misdaadgenre.

Vond Statham de laatste tijd maar matig, ik zag gisteren Rogue Assasin.......
    wat een treinwrak was dat zeg... volledig kansloos

-kusjes

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eh? 2e deel? Dit IS het 2e deel. The Punisher met Thomas Jane was ook lekker grof, heb deze niet gezien. Deze deed het ook niet ZO goed geloof ik.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar het is geen vervolg op de eerst Punisher, of wel. Vond de eerste erg vermakelijk.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, geen vervolg. Marvel heeft wel de Punisher gereboot met Thomas Jane in de hoofdrol. Was ook een lekkere film om naar te kijken. WarZone is meer de R-Rated variant daarop, nog groffer maar wel veel minder van kwaliteit.

12. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Cheech & Chong: Up in smoke

Als je een paar jonko's hebt weggesmoked, moet je deze film echt checken. Geheit een vette avond!

9/10

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    inderdaad, dat is voor mij lang geleden . ben al 2,5 jaar jonko vrij

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    [yt]rN3cNf9Ex2k[/yt]

Erg sexi! Ziet er goed uit, muziek past er niet bij maar ik denk toch dat deze niet-zo-ervaren regisseur een puike Terminator film gaat afleveren :)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dikke trailer idd.
    Ik heb ook zin in Donderdag want dan komt The Watchman uit.

16. Remco

Remco Guest

Het was niet echt wat ik ervan had verwacht. Vond hem een beetje lame, zo'n ouderwetse bankberoving is toch niet helemaal mijn ding.

[6/10]

17. Pitakaas

Pitakaas Guest

Echt niet? Ik ga hem binnenkort ff kijken, hij lijkt me echt vet namelijk. Waargebeurd enz.

18. Remco

Remco Guest

Tsja, dat maakt een film voor mij niet per se goed. Het kan wel een toffe toevoeging zijn natuurlijk, als je erachter komt dat het waargebeurd is. Maar bijvoorbeeld Taken is ook niet waargebeurd, maar wel echt een gruwelijke film.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien van weekend!

Vond deze op veeeel manieren zoveel beter dan de ouwe Punisher. Dit is meer gericht op de comic die andere was meer bedoelt voor grotere groep.

Brute actie zoals het hoort :cool:

8,5/10

20. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Het is gewoon Watchmen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina