1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niet de Nederlands gesproken versie kijken hoor!

David Attenborough mag je eigenlijk niet missen als narrator :)

2. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vond dit een enorm sterke film. Will Smith zet een goede personage neer en de film wist mij de hele tijd te blijven boeien.

Wel leuk, ik was een tijdje geleden een week in London en daar ging Seven Pounds toen in primiere(Will Smith ook nog gezien), wist toen helemaal niet dat het zo'n goede film was. Als ik dat eerder had geweten, had ik de film daar wel in de bios willen zien.

3. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Is deze film te vergelijken met 2001: A space oddesey (wat ik wel een toffe film vind)?
    2001 was behoorlijk diep, geldt dat ook voor Solaris?

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Step Brothers

Absoluut geen film met inhoud, maar wel heel erg droog :p Denk dat je deze film het beste kunt kijken als je een paar biertjes op hebt, want dan lig je volgens mij helemaal in een deuk.:)

Krijgt een 7.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Big Wet Asses 13

Damn die scene met Amy Reid, ze blijft een lekkere ass hebben hoor,alleen jammer dat ze een beetje wat aan dr gezicht heeft laten doen. Ze heeft nog wel echte tieten. Dat is nog steeds zeldzaam in de industrie.

Al met al een vette,goeie no nonsense lekkere billenfilm.

8/10

6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    :b: Daar drinken we op!

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, hoe bedoel je 'te vergelijken'? In mijn ogen is geen een film me A Space Odyssey te vergelijken. Maar ze hebben wel wat dingetjes gemeen (setting, menselijke psyche) en ook weer niet.

Ga 'm gewoon kijken :b: En als je toch bezig bent doe dan meteen die andere Solyaris er bovenop.

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Vond deel 12 anders beter :p

:+

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Gran Torino
    _O_ prachtige film, en een hele mooie rol van Clint Eastwood.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Die man heeft echt een geweldige rustige stem. Die zou eigenlijk luisterboeken moeten inspreken O-)

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb laatst even El Laberinto Del Fauno gekeken, oftewel Pan's Labyrinth, en mijn god wat een geweldige film. Een sprookjesfilm voor de wat oudere mensen om het maar zo beknopt mogelijk te zeggen. De sfeer die deze film uitstraalt is werkelijk geweldig en hoe de realiteit en fantasie in elkaar word geweven is erg mooi verfilmd, plus de climax van de film had ik totaal niet verwacht. Deze gaat direct tussen mijn favorieten.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2009
  12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik bedoel met vergelijken, 2001 was zo'n film met een einde dat nog enkele dagen door je hoofd spookt en waarvan je jezelf afvraagt waar de film precies over gaat. Of dit ook het geval is voor Solaris.

Maar ik zal hem wel kijken :thumbs:.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nah, hij maakt minder indruk (hoe kan het ook anders), maar het is wel zo'n type film, min of meer. Alleen dan wat lichter van smaak :9

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Snap niet wat iedereen zo geweldig vindt aan deze film:/ Vondt er vrij weinig aan, te kort ook.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Goed, laatst een vijftal films gezien.

The Baker is een enorm droge komedie waar de grappen nauwelijks geforceerd worden, zo simpel en 'echt' wordt het gebracht. De film gaat over een huurmoordernaar die zijn beroep beu is en een woonplaats vind in Schotland, in een oud bakkershuis. 7,8

Persepolis is een zwart-wit animatiefilm over een jong meisje dat opgroeit in Iran en daar meemaakt hoe politieke partijen en revolutionairen komen en gaan, hoe de eens gerespecteerde vrouw het verplicht wordt een hoofddoek te dragen. Was best een verrassing, maar door een ietwat tegenvallend stuk in Europa werd de film op den duur saai. Maar wel origineel! 8,0

There Will Be Blood is een film die gaat over een man die in het begin van 1900 een tip krijgt over een dorpje in Amerika waar 'de olie letterlijk uit de grond spuit'. Hier begint hij dan ook een raffinaderij. De man (naam even kwijt), haat de mensen elk jaar meer en meer. De mensheid, zijn zoon, zijn buren, de priester, de dorpelingen... Erg goede film, erg rustig en vaak erg stil. 8,9

No Country for Old Men gaat ook over een huurmoordernaar in de eigentijdse tijd en speelt zich af rond de grens tussen de VS en Mexico. Erg sterk drama waar machteloosheid en verslagenheid een sterk uitgewerkt thema zijn. Machtig acteerwerk! [/b]9,0[/b]

28 Weeks Later, het vervolg op de aardig succesvolle zombie-film. De eerste 45-minuten vond ik goed, en eigenlijk was de intro nog wel het best! Eén persoon die over een veld rent, achtervolgd door de 'geïnfecteerden' en de oren pijnigende muziek. Vond ik erg sterk. Na die eerste 45 minuten zakt de film in tot een simpele zombie-outbreak film met alle clichés van dien. Beetje jammer. [/b]6,0[/b]

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Watchmen.

Fantastische film! Als het even kan zou ik hem zeker nog in de bios gaan checken. Vrij lange zit, maar het is het zeker waard imho. Topfilm.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de film ook pas een tijdje terug gezien. Was er zeker van onder de indruk! Vond het echt een geweldige film. Zojuist You don't mess with the Zohan gezien. Gewoon weer een erg grappige en leuke film met Adam Sandler.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Het is dan ook een beetje een cult film, vaak ook niet echt een groot succes bij het grote publiek.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Watchmen wil ook nog wel even zien.

@ Willem, There Will be Blood vond ik persoonlijk niet echt een leuke film om te kijken. Het greep mij allemaal niet echt. No Country for Old Men ben ik ook wel benieuwd naar.

20. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    "Home of the Brave"

Meegenomen omdat de kop Samuel L Jackson op de voorkant stond en het me wel een leuke oorlogsfilm leeg. (oorlog + samuel = kan niet fout gaan, toch?) Zowaar, het begint ook als een lekkere "popcorn oorlogsfilm" in Irak...
    Ambush, lekker schieten, veel explosies! :)

Helaas verzand de film na niet al te lange tijd in een hele hoop slap geouwehoer over de trauma's die oorlog bij soldaten achterlaat. Het enige pluspunt wat ik verder heb kunnen vinden is dat 50 cent door z'n flikker wordt geschoten. :D

Buiten de 1e 30 minuten is het imo bagger van de bovenste plank!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina