1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Wow, zo zie je maar dat meningen erg kunnen verschillen. Ik vind Watchmen de beste film die ik tot nu toe heb gezien dit jaar:eek:

8,5 imo.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik vond de film ook vrij matig.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ben gelukkig nu hier niet meer de enige die het een kutfilm vind :+

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verwachtten jullie gewoon een standaard superhelden actie verhaaltje van 1,5 uur dan? Die indruk krijg ik namelijk als ik de post van egelhunter lees..

//edit; Peter verwoord het wel mooi vind ik:

:thumbs:

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ik heb de comic ook gelezen hoor, en die vond ik stukken beter.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In de comicbooks eindigde elk hoofdstuk met een stukje songtekst. Die nummers hoor je terug in de film, waaronder Bob Dylan, Jimi Hendrix en dus ook Nena. 99 Luftballons is namelijk een protestsong tegen de koude oorlog en de dreiging van een nucleaire aanval. Er is dus wel degelijk over nagedacht en het nummer sluit wel aan bij het thema van de film.

Maar wtf, 9 euro 80 voor een bioscoopbezoek? Dat is 7,50 hier en in België heb je mooiere bioscopen voor 5 euro per film.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij was hier (leeuwarden) 10,- -_-''.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    2 april komt de nieuwe Fast & Furious in de bioscoop. Het zal wel een enorme bout film worden maar toch ben ik stiekem weer benieuwd naar deze film, wat jullie? Gelukkig is Vin Diesel weer terug, die maakte het eerste deel toch wel heel wat toffer. Zijn jullie klaar met dit soort films of niet?

9. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mja, dit is nou niet bepaald een manier van over een film praten.. je laat meer zien over hoe je niks snapt van een bepaalde film dan een kritische mening uiten.

Neem bijvoorbeeld The Dark Knight op jouw manier: Het was echt gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap de hele tijd loopt er zo'n man met zwart pak door de film heen te huppelen met zo'n rare stem.. beetje knokken enzo. Dan komt er nog zo'n gozer met allemaal schmink op z'n harses (dragqueen? :eek:) en die gaat dan slap over potloden lopen lullen ofzo? En dan gaan ze tussen het vechten door nog gewoon lopen praten over van alles en nog wat. HEb hier gvd 9,80 voor betaald!! Ik geef de film een 3,0 omdat ze af en toe gingen knokken en knokken is goed!

:'-(

See what I did thar?

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben er wel benieuwd naar eigenlijk. Ik vond het vorige deel niet eens zo slecht, dus we zullen zien wat ze er nu van maken:)

11. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    the Dark knight vind ik de beste film van vorig jaar. Ik houd wel van comics. Spiderman, X-men, ironman, hulk en ga zo maar door. Heb tot nu toe van al die films genoten maar Watchmen... damn wat een kutfilm heb echt spijt van dat ik daar 9,80 aan heb uitgegeven. De trailer beloofde zoveel. Maargoed het is mijn mening.

12. Ashavan

Ashavan Guest

Heb jij mazzel dat zelfs simpele mensen recht hebben op een mening ;)

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Moet jij geen sterioiden gaan slikken?
    Beetje flauwe grap vind je niet...

Ontopic:
    Curious case of Benjamin Button:
    Leuk en apart idee voor een film. Duurde wel te lang. Met een korte pauze was het nog wel te doen maar daar was geen sprake van.
    Aandacht verslapt op den duur wel.
    Over het algemeen wel een mooie film. Alle elementen komen wel in de film terug (liefde, drama, oorlog etc) en het is aardig om te zien hoe een oude man alles voor het eerst mee maakt.
    Af en toe ook wel grappige scenes.

Wel aardig, wil 'm best nog wel eens zien maar niet tussen nu en een paar maanden.
    Genoeg andere films die ik nog even wil bekijken.

7/10

14. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik plaatste het gewoon in de context waarin jij Watchmen plaatste.. had ipv TDK elke andere film kunnen kiezen, het ging om het idee :):

15. Ashavan

Ashavan Guest

.

Was niet geheel als grap bedoeld. ;)

En zit nog te wachten op me bestelling. Na de zomer er maar eens mee beginnen.

Dan maar weer on-topic... *denkt*

Transporter 3
    Het deed me beetje denken aan die film waar de acteurs 90minuten lang in een telefooncel staan, maar nu zitten ze 90mins lang in/rond een auto. Vond het een beetje afgezaagd allemaal.

De vecht scenes waren stijlvol opgezet. Achtervolgingen zoals het moment op de fiets achter de auto aan vond ik beetje far fetched. Het concept van een armband wat er voor zorgt dat je ontploft zodra je te ver weg gaat van de auto was een simplistische manier om de mensen in de buurt van de auto te houden.

Een simpele film waar je niet over na hoeft te denken en de tijd vloog voorbij.

7/10

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister Little Miss Sunshine gezien,

Heb me er best goed mee vermaakt. Er zaten aardig wat leuke momenten erin.

Krijgt een 7,5

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hielden ze bij jullie in de bioscoop geen pauze? Verschrikkelijk zeg. Dat is toch niet te doen voor een 3 uur durende film. Stel dat je dan naar het toilet moet. Het is echt jammer, want je ziet wel dat je je dan gaat storen aan de lengte van de film, waardoor je hem lager beoordeelt.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel grappig om te zien is dat mensen die Watchmen niet tof vonden gelijk zo worden aangevallen. Boeiend als jij hem maar tof vond.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vanavond ga ik Martyrs kijken. Franse film die in 1 adem word genoemt als

Haute Tension,Irreversible etc..

ben benieuwd

Martyrs

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ga altijd naar pathe en daar zijn nooit pauzes. Ook niet bij benjamin button! Gelukkig hoefde ik niet naar het toillet :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina