1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    En, is 't 'm gelukt het te ontrafelen? Ben toch benieuwd wie de dader was. :9
     
  2. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je aan Peter R de Vries vragen. Die heeft het onderzoek ook gedaan, maar dan stukken beter... :lol:
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja en nee ;)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er waren er zeker 2. ;)
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ga er eens lekker drie uur voor zitten zou ik zeggen :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Na 3 uur heb je nog meer vragen. ;)
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Cloverfield:

    Vrij spannend en op een leuke manier gefilmd. Erg goede acteerprestaties maar een belabberd einde. Veel te gerushed.

    7/10
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Batman Begins

    Aardige verfilming van het Batmanverhaal. Ben er niet echt kapot van. The Dark Knight wist me meer te vermaken.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Komt denk ik mede doordat the Dark Knight veel meer een 'bad guy' heeft dan Batman Begins. Nog los van het feit dat Heath Ledger de film veel meer gestalte geeft met zijn acteerwerk als the Joker. _O_

    Ben het overigens met je eens dat The Dark Knight een betere film is dan Batman Begins, maar vond deel "1" toch ook zeer vermakelijk en zeer sterk. :thumbs:
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Marked for death. Snap niet waarom ik hem heb gekeken, kut film met superheld Steven Seagel.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Defiance met Daniel Craig. Een film over een groep Joden in de 2e wereld oorlog.. Ging er met enige scepsis in, maar aan het einde zat ik vergelijkingen te maken met Saving Private Ryan.. Het is een totaal andere film, waar deze meer een drama film is met actie elementen, maar het verhaal is ontzettend meeslepend, sterk camera gebruik, prachtige rol van Craig, echt een geweldige film. Lang, maar even zo lang zitten genieten. 8.5/10
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The kingdom

    Vermakelijk, en boeiend. Niet echt een verhaal, toch leuk om die lui zich zelf zien op te blazen.

    7/10
     
  13. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Thank you for smoking gekeken. Aaron Eckhart speelt een lobbyist voor de tabaksindustrie. Leuke film.
     
  14. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Slumdog Millionaire gezien. Echt een superfilm! Prachtig camerawerk en wat een sfeer :) Echt een happy ending maar ja dat maakt de film er echt niet slechter. Hij mocht wel is wat geluk in z'n leven hebben
    die ellende is ruim goedgemaakt met die 20 miljoen roepies en vooral die meid :+

    Cijfer geef ik niet, kom er niet uit :9
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    je moest het ook andersom kijken:/ Je gaat toch niet eerst het vervolg kijken en daarna pas het 1e deel.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Zou Batman Begins dan ineens een stuk beter worden? Volgens mij maakt het met dit soort films niet uit in welke volgorde je het kijkt omdat het toch voor 95% aparte verhalen zijn
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2009
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Alsof Batman Begins daar een betere film van wordt :lol: En voor het verhaal hoef je het al helemaal niet te doen.

    Edit: Wat Tim zegt ^
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen jammer dat het einde alleen maar schieten was met een abrupt einde. :{

    Gisteren eerste halfuur van The Other Boleyn Girl gezien, maar vond er weinig aan. Ook niet afgekeken dus.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Defiance

    Vrijdag in de bios gekeken, en hij viel ietswat tegen. Doet voor als een typische Hollywood film waar Daniel Craig niks verkeerds kan doen. Einde is ook overdreven, alsof de makers er toch nog een soort Band of Brothers sausje doorheen wilden mengen, terwijl het meer een Pianist/Schindler's List aanpak had moeten hebben. Naast de plotline liepen er nog 2 sub verhalen die me totaal niet aanspraken.

    7/10
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zo zie je maar, hoe meningen kunnen verschillen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina