[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Buiten Snatch vind ik elke film waarin meneer Statham meedoet nogal kut met peren. Zijn accent is TE zwaar, zijn "tough guy" gedrag in bijv. The Transporter komt totaal niet over...i dunno, ben niet zo'n fan van 'm.
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ieder zn eigen ding, ik vind die gast juist heel erg bruut!
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.572
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Jason Statham is echt meesterlijk _O_
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dunno beetje Riddick zou ook wel cool zijn....vraag me alleen af who the fuck die brede lui gaat spelen. Kan alleen beetje man The Rock verzinnen en die grote neger die ook in The Island zit en Green mile maar van de rest...

    Ik moet idd zeggen als het toch een Trilogie word dat het misschien als het op Lord of the rings lijkt niet zo heel verkeerd is lijkt me...Ik hoop alleen wel dat ze nu op ontstaan van ras wat dieper in gaan want bij de games is dat tot nu toe gewoon haast niet aanwezig.

    En geloof dat mensen die Evil dead kennen denk ik wel weet wat ik bedoel met een chainsaw gun :cool: En ik hoop dat er dan zo'n moment komt in de film dat ze dat ding vinden en dan de harde actie begint! ideeen zat dus eigenlijk...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het lijkt me wel leuker en logisch als die gast die de stem inspreekt van de Cole Train hem ook speelt.
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Doh niet aan gedacht sorry
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry is niet nodig. ;)
    Maar als die gasten die de stemmen inspraken zijn acteurs en zal echt veel toffer zijn als die erin zaten.


    En deze is koning.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Koe8Yzb6qpU&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Koe8Yzb6qpU&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


    Nog zieker.

    [yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QENfsjW-rM8&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QENfsjW-rM8&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  8. Remco

    Remco Guest

    Hee poeplap_0/ Ik zei ook niet dat het een standaard heldenverhaal was, ofwel dan?
     
  9. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Een "echt" heldenverhaal dan. Bedoel je daar niet hetzelfde mee? Bij een ''echt" heldenverhaal denk ik aan Spider-Man of The Incredible Hulk, totaal andere films dan The Dark Knight.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  10. Remco

    Remco Guest

    Nee, ik had het gewoon over het feit dat gotham een held nodig heeft.
    En dat Batman zich dan opofferd omdat Dent de held moet zijn
    Dan is het wat mij betreft toch wel een heldenverhaal. En waar jij aan denkt bij een heldenverhaal dat is jouw probleem;)
     
  11. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Sure, wat jij wil.

    Net The Curious Case of Benjamin Button gezien. Liefhebbers van Forrest Gump zullen deze film prachtig vinden, ik helaas niet. Hou niet zo van dit soort films.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    =( Nergens voor nodig, dus ook niet zo reageren.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    7 vind ik nog hoog. Carice haar rol bestond inderdaad uit ongeveer 2 zinnen en ik vond de film best saai eigenlijk. Vooral de spanningsopbouw vond ik niet geweldig.

    Viel op zich nog wel mee maar voor sommigen moment was een teiltje wel fijn geweest.

    Ik had er meer van verwacht maar vond hem helaas erg tegenvallen.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn echt gaaf! maar blijf die reclame met Cornflakes nog steeds 1 van de beste vinden!! _O_

    heb jij de film wel afgekeken :+
     
  15. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0

    dent falls to the dark side you know, maar je hebt gelijk het is een soort van heldenverhaal, moet ook wel aangezien batman een "superhero" is.


    wat ik eigenlijk wel spijtig vondt is dat dat meisje dood ging, beetje zielig voor dent en batman.

    /Mod Spoiler toegevoegd - Cookie
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009
  16. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dat zegt Bruce toch ook? Niemand mag weten wat Dent allemaal gedaan heeft dus zorgt hij ervoor dat Batman de schuld van al zijn dingen krijgt.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een held!!
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets zegt me dat we nog niet van Dent af zijn
     
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, is dat even een tegenvaller! ik had echt hoge verwachtingen van deze film. De eerste bioscooptrailer vorig jaar was zo spectaculair en de muziek was fantastisch! Echt jammer.

    Neemt niet weg dat ooglapje echt te gek zijn. /yarr
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, maar niet in een film over de Tweede Wereldoorlog. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina