Gisteren Part 1 en 2 gezien van XIII: The Conspiracy Theory. Titel lijkt op de game XIII dus dacht eens even kijken.
Hoofdrolspeler heeft geheugen verlies. Dus ik had al meteen zoiets van: "Bourne rip off". Maar op zich wordt het goed verteld en ga je steeds dieper er op in en worden eerdere stukken duidelijker. En de gast die onschuldig leek had ik al meteen iets van...met zo'n gezicht ben je gewoon fake. Richting het eind bleek hij onschuldig te zijn tot de twist dat hij dan toch de evil leader was. Was wel een goede film op zich.
8/10
Morgen een dagje bios met een maat. Watchmen draait niet meer dus moet ik even ergens anders vandaan toveren
Dragonball Evolution in de ochtend. Heb vroeger veel Dragonball gekeken dus ben wel beetje nieuwsgierig ook al is het een film wat meer iets vaan kinderen/pubers is. In de middag de nieuwe Fast and the furious. Verhaal zal wel weer rampzalig zijn, maar wees eerlijk...daar ga je niet voor naar zulke films. Het zijn de auto's en chicks. Ergens in de vroege avond gaan we Knowing kijken. Klinkt wel redelijk interessant en de meeste films met die hoofdrolspeler zijn wel goed.
Films op pauze zetten en zo doe ik weinig. Heb eerder dat ik de film stukjes fast forward doe. Al dat nutteloze gelul en geren...jodi foster in elke film. Enige wat ze doet is rond rennen en schreeuwen en er uit zien als een crack hoer met een dildo in der kut. Net zoals die film met dat vliegtuig en dat haar illusionair kind opeens verdween. Met een moeder als haar zou ik ook wegrennen. Dat hysterische gedoe...zou zo'n wijf even een paar bitchslaps geven zodat ze back to reality komt en rustig wordt. Wat een slechte en irritante actrice is dat zeg.
Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2009