Ik vond het
begin net iets te langdradig, het duurde zo'n 45 minuten gok ik. Imo had het 25-30 minuten moeten duren, teminste korter. Je krijgt wel een goed beeld dat de hoofdrol speler echt een saaie zakenman is.
Vanaf het
midden wordt het echt heel spannend naar mijn mening, mysterieus sfeertje. Je wordt heen en weer gesleurt of het nou echt een 'spelletje' is of dat er iets meer achter zit. Ik dacht dus ook dat er wat meer achter zat (Wat ook het idee wat de makers zijn duh). Ik vind het echt een zeer goed stuk,
Dan als het
einde begint (om het zo maar even te noemen
). Vind het stuk vanaf het graf tot de hoogste verdieping echt nog flink spannend, vervolgens zie je dus dat het echt een 'spelletje' was en alles in scene was gezet :| Ik vond dit zooooo jammer. Ook vervolgens omdat de hoofdrol speler zelfmoord pleegt en dat dan 'overleeft' omdat er een stunt kussen was.
Er zitten imo ook teveel foutjes in zoals wat nou als hij net een paar meter verder van het gebouw was gesprongen? Of wat nou als hij in het water kwam verkeerd was gegaan? Beetje een 'riskant' spelletje, ook nogal maf dat het toch nog een groot feest is ondanks de hoofdrol speler iemand heeft neergeschoten en een minuut ervoor nog zelfmoord wou plegen. Had het cooler gevonden als het toch allemaal evil was geweest.
Desondanks geen slechte film