1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 8]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    En waarom vliegt hij erachter aan? Wat is dat voor gay shit?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Weet dat in Dragonball Goku Picollo versloeg door er door te vliegen... mengeling van DB en DBZ? :+

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330

Misschien een idee om de twist aan het einde nooit in een review te zetten zonder spoilers. Dat kan de film aardig verzieken.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad! :emo:
    Plus misschien iets normaler mrs. Foster afkraken.
    Je klinkt alsof je weer wat stereoïden achter je kaken hebt zitten :p

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Iemand hier toevallig The Obama Deception al gezien?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    WTF. Uiterlijk fail. Stemmen fail. Actie fail. Climax fail. :{ Niet dat ik van plan was naar de bios te gaan voor dit, maar, zo jij zegt, DE TERING HÉ.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mars Attacks!

Deze film kan ik blijven kijken. Pretentieloze ongein, schitterend :9

American Psycho

Tsja, in een vrij ver verleden ooit weleens gezien maar me blijkbaar niet echt bijgebleven, want slechts delen herinnerde ik me nog. Opzich is het uiterst vermakelijk om Christian Bale als oppernarcist en psychopaat zich een weg door de consumptiemaatschappij te zien roeien, maar eigenlijk kon ik er tegelijkertijd ook vrij weinig mee. Vind het allemaal nogal oppervlakkig, ondanks dat Bale hier geweldig is (in mijn ogen).

Ik moet er nog even over nadenken...

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    American Psycho is nog best een diepe film..

Schijnt dat het gewoon 1 grote psychose is en dus eigenlijk geen werkelijkheid.. speelt zich gewoon voor 80% in de hoofdpersoon z'n gedachte af.. dacht ik

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Net 'The Game' gezien.
    Ik vond het begin net iets te langdradig, het duurde zo'n 45 minuten gok ik. Imo had het 25-30 minuten moeten duren, teminste korter. Je krijgt wel een goed beeld dat de hoofdrol speler echt een saaie zakenman is.

Vanaf het midden wordt het echt heel spannend naar mijn mening, mysterieus sfeertje. Je wordt heen en weer gesleurt of het nou echt een 'spelletje' is of dat er iets meer achter zit. Ik dacht dus ook dat er wat meer achter zat (Wat ook het idee wat de makers zijn duh). Ik vind het echt een zeer goed stuk,

Dan als het einde begint (om het zo maar even te noemen :) ). Vind het stuk vanaf het graf tot de hoogste verdieping echt nog flink spannend, vervolgens zie je dus dat het echt een 'spelletje' was en alles in scene was gezet :| Ik vond dit zooooo jammer. Ook vervolgens omdat de hoofdrol speler zelfmoord pleegt en dat dan 'overleeft' omdat er een stunt kussen was.

Er zitten imo ook teveel foutjes in zoals wat nou als hij net een paar meter verder van het gebouw was gesprongen? Of wat nou als hij in het water kwam verkeerd was gegaan? Beetje een 'riskant' spelletje, ook nogal maf dat het toch nog een groot feest is ondanks de hoofdrol speler iemand heeft neergeschoten en een minuut ervoor nog zelfmoord wou plegen. Had het cooler gevonden als het toch allemaal evil was geweest.

Desondanks geen slechte film :p
    Ook dinsdag The Matrix Reloaded gezien. Erg vette film, met zeker wat vette actie momenten \o/

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dog Day Afternoon

Geweldig _O_

No shit, Sherlock 8) Echt diepgang zou ik dat niet willen noemen, eerder een plottwist.

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863

Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  12. Ashavan

Ashavan Guest

Ach 9 van de 10 films van tegenwoordig zijn toch al verziekt.

Gisteren dus meerdere films gekeken...

Dragonbal Evolution
    Er klopte geen bal van. Schijnbaar is er 2000 jaar in het verleden bij een complete verduistering dat Picolo de aarde wilde opblazen. Hij is toen gevangen gezet diep onder de grond en nu, 7 dagen voor de nieuwe verduistering, is hij weer vrij en wilt hij de 7 ballen verzamelen. Oozaru is Goku as we all know en die was er 2000 jaar geleden ook al.

Dit kan niet. Zou een andere moeten zijn geweest. Daarnaast is Goku als klein kind op de Aarde gekomen en was als baby al eens Oozaru geweest. Opa had zijn staart verwijderd, Goku had zijn kop gestoten waardoor die nu lieflijk is ipv evul. En Oozaru was nooit de onderling van Picolo zoals in de film. Daarnaast was in Dragonball het toernooi de plek waar Goku aan deelnam en Tien en andere leerde kennen. En op het eind zou hij met Picolo vechten, in elkaar meppen en dan zou picolo een ei uit kotsen waar de nieuwe Picolo in zou zitten. En nee...Goku vloog toen niet achter zijn Kamehameha aan toen hij de vergrootte Picolo doorboorde. Daarnaast was Goku een kind van 8-10 jaar en niet 18 jaar in de tijd dat hij tegen Picolo vocht. En waar was Krillin tijdens de film? Je weet wel...die kale neet waar Goku van kinds af aan mee rond hangt en mee traint?

Kortom. Verhaal van de film klopt geen zak van. Als je het als een los staand iets bekijkt is het nog steeds een zwakke film. Een magere Goku, een veels te kleine Oozaru. Gevechten zijn te slecht gedaan. Normaal verwacht je een climax op het eind met groot gevecht of iets...maar er was niets.

5/10

Fast & the Furious 4
    Je ziet in het begin dat Han met Dom mee rijd. Chronologisch gezien betekend het dat dit stuk voor F&F3 komt met al dat gedrift. Er wordt getoond waarom Han naar Tokyo wilde gaan. Dan zien je stukken wat er op duidt dat het verhaal zelfs voor het aller eerste deel in de serie afspeelt. En dan weer stukken verhaal waardoor het niet zo is.

Kortom. Ook hier klopte het verhaal totaal niet met de rest van de serie. Maar goed zoals we weten kijken we dit soort films niet voor het flinter dunne waardeloze verhaaltjes. Het zijn de chicks en auto's...en sommige ook voor de muziek. Maar dat is mijn soort niet dus bagger. Chicks waren ook niet bepaald hot en op 1 a 2 muscle cars na waren de auto's ook naadje.

Qua actie en alles. Same old, same old.

6/10

Knowing
    Na twee ruk films wilde ik nu wel even een beetje fatsoenlijke film zien.

Het begon wel interessant. Wat vaag gedoe om een kind die iedereen inschat als een psychoot. Verhaal verliep op een lekker tempo. Maar maat en ik hebben merendeels zitten lachen om stukken zoals in de metro en andere momente dat er tig dood gingen.

Echt...Hysterische wijven in films. Zeer irritant. Zodra ze hysterisch gaan doen wens je ze al meteen dood. Dus toen dat ook gebeurde zat ik uitgebreid te juichen.

Zodra Nicolas Cage vermeldde dat hij uit het Pleiaden systeem wat had opgevangen wist ik ook al wat er verder zou gaan gebeuren.

Het was een redelijke film, maar zo voorspelbaar als wat.

7.5/10

Zoals gewoonlijk waren er ook tig voorstukjes bij iedere film. En ik irriteerde me aan sommigen. Sinds wanneer heeft Wolverine bij geboorte zijn adamantium claws? Hoe wil je een film over Venom maken zonder spiderman? De film industrie zit gewoon hele series en de fundering van series te verneuken. Prima als je marvel helden en dragonball figuren in nieuwe avonturen wil dumpen, maar verander NOOIT de fundering waarop de gebaseerd zijn. Echt....elke jaar kots ik meer en meer op de films die uitgebracht worden.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ashavan, Wolverine heeft geen adamantium skelet sinds zijn geboorte en dit zal ook niet zo in de film zijn. ;) Wat jij in een trailer ziet, hoeft natuurlijk niet te zijn wat de film je zal laten zien. Let maar op.
    En een film over Venom? :eek: WTF?!

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Orginaliteit is helaas allang niet meer in films,zelfs horror films van nu zijn allemaal niet meer scary enzo.

Superhelden films mogen ze van mij ook laten,houd het bij de comics en animaties van hen.De verhalen kloppen in films vrijwel bijna nooit,Spawn bijvoorbeeld wat ik een goede film vond.Maar toen ik de comic ging lezen,merkte ik al gelijk dat heel veel dingen niet goed waren afgwerkt in de film.Zo is Spawn in de comic en animatie series veel diepgaander als personage,de clown in de fim was gewoon een humor element geworden terwijl deze in de strip een echt grimmig personage is die echt met toegevoegde waarde aankomt.

De film Iron Man vond ik nog wel vermakelijk,verre van perfect maar zeker te doen.De X men films vond ik dan wel weer goed maar had hier en daar ook zijn gebreken.

15. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Seriously.. ik zie het nou al een paar keer bij je maar gebruik A.U.B. SPOILER TAGS

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Is One Flew over the Cuckoo's Nest een beetje een dope film?
    Ik heb a.s. dinsdag een mondeling Engels, o.a. over het boek hiervan. Ik heb nu nogal korttijd om dit boek nog te gaan lezen (+2 andere), dus ik dacht misschien is de film kijken wel de moeite waard.
    En voor de mensen die het boek hebben gelezen, in hoeverre wijkt de film af van het boek?

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb van de week Slumdog Millionare gezien. Geweldige film, erg mooi. Kan niet wachten op de Blu-ray release.

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Role Models

Begon aardig maar heb geen goed moment kunnen vinden in die hele film. Was met drie vrienden en iedereen zat een beetje zo van wanneer kunnen we weg. Keek op mn telefoon hoe laat het was, nog 45 minuten, zo lang nog...

[3/10]

19. GomoRra

GomoRra Guest

hmm okee ik vond hem wel vet :p

The unborn is ook wel een aanrader! Hele vage film, maar wel goed!

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Een geniale film, heel tof zeker voor die tijd! Over het boek weet ik niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina