1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Harry kan dat. En Beowulf. En nog 1000 andere film- en gamepersonages.

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En Willem, de uit het metaal getrokken drakendoder :cool:

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die ook natuurlijk. :cool: Door op mijn gitaar te shredden tover ik blimsemschichten te voorschijn die zelfs het vuur van de monsterdraak kunnen bevechten!

4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    niet zo moeilijk gezien Megan Fox erin speelt ;)

5. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Schindler's List.

Ik heb deze film gisteravond maar aangezet omdat ik niks te doen had :+
    Blijft in mijn mening gewoon een van de beste films ooit gemaakt. Het einde raakt mij nog altijd ( glinsterende oogjes *) ).

De eerstvolgende film die ik wil gaan bekijken is The Killing Fields. Schijnt ook wel een meesterwerk(je) te zijn. En misschien een keer de bioscoop bezoeken voor Angels & Demons.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    schindler's list is zeker een top film!

gister even wanted gekeken. had een hele matige film verwacht maar maar hij was nogwel vermakelijk zeker geen top film maar kijkt wel lekker weg. vette actie scenes maar veel net iets té veel over de top naar mijn smaak. maar al met al wel mee vermaakt.

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    D-War

Gister gewoon maar eens mee genomen. Weet niet wat ik er van vind. Het is een Zuid-Koreaanse film met Amerikaanse acteurs. De acteurs zijn kut en niet overtuigend, het verhaal is voor ons denk ik een beetje slap, en de special effects in het begin zijn cheap. Maar halverwege de film, als de stad wordt aangevallen door alle mytische wezens die je op een scherm kunt toveren breekt de pleuris uit. Dan zijn de special effects opeens verbazend knap en de verwoesting duurt maar voort.

De achtebaanrit in het 2e deel van de film maakt veel goed voor mij en ik heb dit soort chaos, dat zo lang duurt, nog niet eerder in een film gezien. Ben benieuwd wat het budget was.

Het eind
    2 enorme slangen beuken elkaar verrot..
    is weer een beetje cheap, maar ik ga deze film denk ik wel nog een keer kijken, vanaf de helft. Het Amerikaanse leger tegen het leger uit een of andere Koreaanse legende + een dichtbevolkte stad blijft zwaar mooi om te zien. :cool:

Voor mensen die deze film willen gaan kijken, verwacht niets, hecht geen waarde aan het acteerwerk (daar moet deze film het toch niet van hebben), dan kan het alleen maar meevallen ;)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als je de originele serie hebt gezien is het gelijk al een boutfilm, dus ja...

Trogdooooor!

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb hem van de week ook gekeken.. opgenomen van SBS 6.. bleek de DVD-RW maar 2 uur te kunnen opnemen 8) Dus de rest op een gekochte dvd afgekeken. Meesterlijke film.
    Alleen jammer dat ik taken al gezien had, was meteen op alle actiemoves van mr. schindler aan het wachten 8)

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Zojuist Fearless gezien. Goeie knokfilm met Jet Li!

Vooral de scene in dat grote huis van n half uur ofzo is facking nice \o/

Eigenlijk een van de eerste martialarts film voor me en het smaakt naar meer!
    Iemand suggesties?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ong bak (deel 1)

Die moet je dan wel is een keer zien ;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ok ik heb net Dragonball Evolution gezien en het was echt heel raar. Niet echt iets wat bij dragonball in de buurt komt. Komen er nog meer films eigenlijk?

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Of dat een goed teken is weet ik niet...

14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mulholland drive
    Eindelijk eens een keer gekeken. Het acteerwerk en de stijl van de film vond ik top, maar het verhaal van de film vond ik nogal vaag. Er komen verschillende personages in voor en op het einde van de film komen veel van deze personages weer terug, maar wat voor rol ze precies spelen is mij voor sommigen niet duidelijk. Ooit nog maar een keer kijken.
    Het doet me allemaal veel denken aan Donnie Darko. Dat was ook een film die me de eerste keer, na afloop van de film, niet helemaal duidelijk was met wat er nou allemaal gebeurt is.
    Maar desondanks Mulholland drive is een aanrader.

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Vandaag leuk bericht vernomen... Er komt niet alleen een vervolg op Wolverine,

Dit gaat ook gebeuren!! Wederom gespeeld door Ryan Reynolds!
    Me = happy :thumbs:

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat al niet een tijdje bekend? Althans ik wist het al zeker deze week :+ En mwja of ik dat nou wel leuk vind....wacht nu liever op de remake van Spawn :cool:

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ip Man, Drunken Master, Chocolat, Once upon a time in China, Iron Monkey. Meeste films met Jet Li, Donnie Yen of Jackie Chan zijn wel ok.

Wel goed nieuws, maar ik vind 3 jaar wachten wel heel lang.

Laatst bewerkt: 14 mei 2009
  18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee, ik las het vandaag pas :) Spawn mogen ze idd zeker nog een keer doen. Alleen persoonlijk vind ik de character deadpool veel toffer. Heerlijk hoe sarcastisch hij is :cool:

True. Geeft ze wel mooi de tijd om een fatsoenlijke Deadpool neer te zetten. ^^

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    budget: 33-45 miljoen..wow, dat is best wel weinig. :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Superbad gekeken, te geniaal. Dat stuk vanaf McLovin met zijn pas tot het einde is echt te geniaal. Sowieso is McLovin de fucking held in de film, héérlijke film _O_

Hopelijk komt er ooit Superbad 2 waar ze uiteindelijk met z'n 3e toch naar dezelfde school gaan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina