D-War
Gister gewoon maar eens mee genomen. Weet niet wat ik er van vind. Het is een Zuid-Koreaanse film met Amerikaanse acteurs. De acteurs zijn kut en niet overtuigend, het verhaal is voor ons denk ik een beetje slap, en de special effects in het begin zijn cheap. Maar halverwege de film, als de stad wordt aangevallen door alle mytische wezens die je op een scherm kunt toveren breekt de pleuris uit. Dan zijn de special effects opeens verbazend knap en de verwoesting duurt maar voort.
De achtebaanrit in het 2e deel van de film maakt veel goed voor mij en ik heb dit soort chaos, dat zo lang duurt, nog niet eerder in een film gezien. Ben benieuwd wat het budget was.
Het eind
2 enorme slangen beuken elkaar verrot..
is weer een beetje cheap, maar ik ga deze film denk ik wel nog een keer kijken, vanaf de helft. Het Amerikaanse leger tegen het leger uit een of andere Koreaanse legende + een dichtbevolkte stad blijft zwaar mooi om te zien.
Voor mensen die deze film willen gaan kijken, verwacht niets, hecht geen waarde aan het acteerwerk (daar moet deze film het toch niet van hebben), dan kan het alleen maar meevallen
Klik om te vergroten...