1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was Wolverine.

Tof. :cool:

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar zelfs dat is niet alles, als ik imdb en een aantal andere sites mag geloven ziet het 'programma' er zo uit:
    2010 - X-men:first class
    2011 - X-men Origins: Magneto
    2011 - X-men Origins: Wolverine 2
    2012 - Deadpool
    :9_O_
    Ik hoop trouwens wel dat
    Wade nog blijkt te leven en meer zoals de 'echte' Deadpool wordt en dat dat ding uit Wolverine slechts een kloon was ofzo.
    echt zo heerlijk al die X-men films, in ieder geval zolang ze deze acteurs blijven gebruiken, want ik moet er niet aan denken dat wolverine, storm, jean, xavier of cyclops ineens door iemand anders wordt gespeeld.

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de film Wolverine nog niet gezien waar hij in zat maar van de comic was hij volgens mij niet zo sarcastisch :+ En tja als je ziet dat er nog andere voor komen snap ik niet waarom ze die nou wel bekend maken.

Spawn film van 1997 had wel wat vond ik, en ik ken de comic ook dus tja :+ Vond de film wel een flauw aftreksel en zeker met die rechten hadden ze het zeker veel beter kunnen doen en ik hoop ook echt snel dat er een remake of vervolg komt! Spawn rocks

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand nog goede hersenloze horror voor vanavond te kijken:)? Like Texas chainsaw of Rec?!

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Gaat dit niet te ver? Nog drie films over X-men? Ik heb Wolverine (nog) niet gezien, maar ik vond deel 3 echt dramatisch. Ik ben bang dat dit gaat neigen naar overkill. :eek:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Zie trouwens net dat Scarlett Johansson in Iron Man 2 Black Widow speelt, tof (L)

Tof, kan niet wachten tot volgend jaar :cool:
    Iron Man was te baas, beter dan The Dark Knight voor mij.

Laatst bewerkt: 15 mei 2009
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond hem niet beter dan de dark knight maar wel stukken beter dan bijv x3 en zowieso een stuk beter dan ik had verwacht

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind al die comic films heel tof, terwijl ik de comics zelf nooit gelezen heb:+

Xmen 1 t/m 3 geweldig ironman, dark knight allemaal topfilms als je het mij vraagt.

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Sex Drive gezien, superleuke comedy echt weer gelachen. De beste teencomedy flick sinds tijden. 8/10

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Angels & Demons net gezien. Ik vond het een goede film. Zit een strak tempo in, het verhaal was naar mijn weten niet heel anders dan het boek, maar er schijnen aardig wat dingen anders te zijn. Het ziet er schitterend uit allemaal. Het was spannend en iedereen acteert goed. Ik begrijp alleen niet wat die Vectra in de film te zoeken heeft. Ze heeft totaal geen reden om met Langdon mee te gaan.

7.5/10

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net weer eens Shooter in m'n dvd-speler geduwd.
    Ik blijf dat echt een toffe film vinden. :cool:

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, meeslepend vind ik

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wilde hem er ook weer keertje in doen maar toch voor Kingdom of heaven gekozen. Na 5 minuten maar op Ranking the Stars gezet omdat er niks beters was:emo:..

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Juist wel, en nog veel meer ook! :cool:
    (wiki)

Persoonlijk kijk ik liever naar Wolverine, dan naar vorige 3 X-men films. :)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=13850

Lijst van titels die de afgelopen tijd zijn vern**kt:
    Indy: Check.
    DBZ: Check.
    Night Rider: Check.

Toen het bericht van The A-Team en nu dit. Lekker blijven cashen hoor, daar draait het immers allemaal om.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Indy vond ik nog best meevallen eigenlijk. Tuurlijk, hij komt niet eens in de buurt van de eerste 3. Maar zo ongelofelijk slecht ook weer niet, was gewoon een vermakelijke film.

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    E.T. sequel? NOOOOOO! Zodoende haal je de hele status van zo'n klassieker om zeep. :mad: Heeft Spielberg niet geleerd van Indy IV? (Die weliswaar vermakelijk was, maar niet meer dan dat)

18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    En toch kunnen ze iets van een E.T. sequel maken. Als Drew Barrymore er weer inspeelt, en Henry Thomas ook weer dan kan het nog wel wat worden met Steven Spielberg weer aan het roer. E.T. die na 25 jaar weer terugkomt op aarde en zn oude vrienden komt opzoeken.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lekker veel CGI erin gooien zoals ze bij Indy deden en dan heb je inderdaad weer een budget film die geld op gaat brengen. Alleen moet ik er niets van hebben.

ET was voor zijn tijd geweldig en bij bepaalde dingen moeten ze gewoon met hun tengels ervan af blijven.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    ET email home :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina