1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Deze bedoel ik inderdaad.. deze film is echt briljant trust me

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    In Bruges (Martin McDonagh, 2008 )

Soms wel grappig, maar over het algemeen weinig bijzonders. Morgen weer vergeten.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Blue Powder gekeken (2009), film boeide me meer dan ik eigenlijk had verwacht :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was het niet Universal studios? Ik ben daar geweest en het hele vliegtuig lag er nog en dat was ook de set waar het opgenomen was.

Ik zou de film alleen al voor Jessica Biel kijken. ;)

Ik had verwacht dat jij die film super zal vinden. Ik vond hem tof niet dat ik er helemaal lovend over ben maar het was zeker meer dan gemiddeld.

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad grooooooot pluspunt :D Ik kan zelf alleen de link niet leggen naar de titel 'blue powder' en het blauwe sneeuw wat in de film voorkomt. Heb misschien niet op zitten letten tijdens de film, misschien dat het een theologisch teken is oid?

*zal ff zoeken

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Is dat die film met een naakte Biel waar zo'n hype over was ? :eek:

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net Epic Movie gekeken, wat een kuthumor;)

8. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Kort snel vraagje tussendoor (ik weet, hoort hier niet)
    Saw 2 is dus op tv vanavond. Kan je deel 2 prima als eerste film zien of kan ik veel beter eerst Saw 1 bekijken? Ik snap dat het connecties heeft, maar om een voorbeeld te geven moet je LotR3 niet als eerste gaan kijken.. terwijl je bijvoorbeeld Final Destination 2 prima als eerste kan bekijken..

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Movie World heet dat hele gebeuren daar toch;)? Idd met dat vliegtuig en dat huis zag er wel gaaf uit, is trouwens echt al weer 4 jaar terug ofzo..

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Universal heette het bij mij. Kan natuurlijk veranderd zijn in 4 jaar.

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, ik vond hem over het algemeen wat flauwtjes. Zaten wel een paar grappige momenten in, zeker dankzij dat heerlijke, droge Engelse accent :+ En Ralph Fiennes was wel droog. Verder niet echt een blijvende indruk gemaakt. Wel een bovengemiddelde film hoor, gewoon leuk vermaak voor een keertje. Beter dan al die over the top CGI-actie troep.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    All the same.. Met zo'n treintje en dan extra spanning wanneer je de brug over ging en bijna door jaws werd gepakt :+..

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nah er komen wel veel dingen van de vorige film in terug, eigenlijk draait het hele verhaal om deeltje 1. Dus ik zou eerst deel 1 kijken.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ach, Saw moet je sowieso niet voor het verhaal kijken. Gewoon kijken als ik jou was.

15. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ja, die heb ik ook gezien. Jessica Biel... :D

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Angels & Demons

Ik heb met belangstelling gekeken naar Tom Hanks die werkelijk een lopende encyclopedie is. Hij weet alles te bedenken in luttele seconden. Mede doordat de kijker nooit over zulke informatie kan beschikken, heb ik de film dan ook geen moment spannend gevonden. Normaal voel ik nog wel wat spanning als het gaat om films met bommen, maar hier niet. Verhaal zat zelf leuk in elkaar. Toch moet je je aan het einde altijd afvragen wat waar is en wat niet.. Al met al een leuke film voor in de bios met een chickie, verder niet echt het budget waardig...

6,6/10

17. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Allemaal kijken en hopen dat het wat gaat worden:

Gamer

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Had zin om TGF delen te gaan kijken. *Schaamschaam* had deel 2 en 3 nooit gezien. Had ze wel allemaal al meer dan een jaar lang op dvd. Deel 1 had ik wel al een paar keer gezien.

The Godfather 1

Weinig over te zeggen, blijft echt een prachtige film. Scene na scene legendarisch voor mij. Sfeer, personages alles is netjes. _O_

The Godfather 2

Ook aardig maar komt voor mij gewoon echt nooit in de buurt van Part 1. Niet omdat deze perse slecht is maar alles in deel 1 spreekt me gewoon meer aan. Moet wel zeggen dat al die stukjes met de jonge Vito echt zwaar tof is gemaakt ( Voornamelijk door De Niro, held ), dat was eigenlijk ook het beste uit de film voor mij. Het verhaal met Michael vond ik eigenlijk niet echt boeiend. Blijf er ook bij dat Fredo niet dood moest, cry :'-(

Vanavond deel 3 kijken, maar lijkt mij ook zeker dat die niet beter is dan Part 1.

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    fast and furious:

ik vond vooral deel 1 en 2 altijd wel vermakelijk. en dat is ook weer het geval in deze film. ik heb alleen het gevoel dat ze het iets te ver door drijven. verhaal niet echt boeiend en de actie is voor mijn part te ver over de top. maar al met al kijkt hij toch lekker weg.

20. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, Dexter speelt er in mee :) Ziet er aardig uit, maar in een trailer ziet elke film er aardig uit...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina