1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem niet afgekeken het kon me niet echt boeien maar meestal vind ik dit soort films leuk, maar deze niet.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zeker kijken. Kende het ook niet echt, wel toffe verhalen over gehoord. Kwam hem toevallig goedkoop tegen dus maar gekocht. Heeft me echt positief verrast. Kijkt heerlijk weg, heeft een toffe verhaal, V is een held, Nathalie Portman blijft <3 ook al krijgt ze later een kaal koppie en het einde is echt de shit. _O_
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Traitor
    Wat een grote poepfilm.. Man die levert bommen aan terroristen en komt dan vast te zitten en ontsnapt daarna, dan begaat hij zelf een aantal aanslag in Londen, voorkomt hij een zelfgeplande aanslag en is hij ineens een 'held'... Vage film dus.
    3/10

    [yt]-0QS7OS2Gb4[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Woo een van de betere films die ik afgelopen maanden heb gezien. Kan je zien hoe verschillend meningen kunnen zijn. ;)
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Volgens mij heb je de film niet helemaal begrepen..

    Die kerel was ex-special forces voor de US.. bleef de HELE tijd undercover werken voor iemand binnen de FBI en die aanslagen pleegde hij dus undercover.. het is niet zo dat hij dus opeens als een held werd binnen gehaald ;)
     
  6. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    oh oke:9.. Naja hij was ali illegalie en sommige arabische (of wat dan ook:9) stukjes werden niet vertaald dus misschien dat ik het zo niet heb meegekregen;).. hmm, dat maakt het wel een stukje beter. Dat met die bussen was wel geinig op het laatst:9.
     
  8. GameKid360

    GameKid360 Guest

    Transformers (2007)

    Super vette film!
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    2010: The Year We Made Contact (Peter Hyams, 1984)

    [​IMG]

    Je vraagt je toch af hoe mensen zichzelf zo schromelijk kunnen overschatten dat ze denken als vrij beperkt regisseur iets toe te kunnen voegen aan een op zichzelf staand meesterwerk als A Space Odyssey. Peter Hyams doet een poging om het verhaal van 2001 'af te sluiten' en faalt opzichtig.

    Sowieso behoeft 2001 helemaal geen verdere uitleg of een vervolg. Het is perfect zoals het is. Je gaat als amateurschilder de Nachtwacht ook niet bijschaven omdat je het niet eens bent met de lichtval. Dat deze lulhannes dát niet inziet is al een indicatie van zijn gebrekkige gevoel voor film, maar de schandalige manier waarop hij Kubrick's magnum opus te kakken zet is helemaal tot het criminele aan toe.

    De quasi-grappige toon waarop de film soms voortkabbelt is verschrikkelijk (hoe kan het ook anders met dit soort houthakkers als acteurs, ik noem bijvoorbeeld een John Lithgow, wiens tronie absoluut niet serieus te nemen is, zeker niet als hij heftig hijgend de Discovery probeert te bedwingen, of als hij in gesprek met Roy Scheider (nog zo'n misgecaste kutkop) z'n wens uitspreekt om eindelijk weer eens een hotdog te kunnen eten). Het lijkt een soort parodie op sommige momenten, vreselijk.

    Heb ook eigenlijk geen zin om verder nog een woord aan te verspillen, m'n signaal is duidelijk; mijden als de pest dit misbaksel [​IMG]
     
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister the mummy: tomb of the dragon emperor gekeken. Ik vond hem gewoon een kopie van de eerste 2 delen. Alleen speelt het zich deze keer af in China en niet in Egypte. De film kon me eigenlijk geen moment boeien.

    Krijgt een 4,5.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    De beste is Righteous Kill?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    lol8)

    Ik denk eerder dat hij Godfather 2 bedoelt :p
     
  13. Ashavan

    Ashavan Guest

    Lekker met een zak chips luie zaterdag middag op de bank met Eagle Eye. Is zo'n film met het bekende thema van evil robot vs de mens. Goed uitgewerkt met een best entertaining verhaal

    8/10
     
  14. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet echt een film waarin ze 'samenspelen', ze zitten in dezelfde film maar delen geen scenes.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat wel ja maar ik kan mij niet voorstellen dat iemand Righteous Kill beter vind dan Heat. Dus dan moet het wel Godfather 2 zijn ook al hebben ze geen scenes samen
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb Heat nog niet gezien, maar ik zal hem eens kijken :) En Righteous Kill vond ik echt wel vet.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je mond spoelen. Echt een slechte film. Sowieso een film met 50 cent kan al niet goed zijn, tel daarbij op dat je het einde al na 10 minuten kon voorspellen en je hebt je kutfilm. Dat ik die film heb uitgekeken vind ik een wonder.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die film heb ik echt na een half uur uitgezet, tragisch wat een saaie en wazige film8)
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.581
    Leuk Bevonden:
    8.679
    Ze spelen wel allebei in die film, dat bedoelde ik. En Godfather 2 is natuurlijk beter dan Heat (Dat is bijna een feit :+)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina