1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren The godfather deel 1 weer eens gekeken. Het blijft een geniale film.

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk niet per se dat er een letterlijke verklaring voor de film is, meer een gevoel wat over gebracht wordt. Verklaren kan wel, maar ik denk niet dat er een verklaring voor sommige delen in de film zijn waar iedereen het mee eens is.

't Is overigens ook een van mijn favoriete films. Ik moet heb binnenkort nog maar weer eens kijken. :)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben mensen die film Twilight gezien? Ik zit Movie Awards te kijken en die wint heel veel prijzen, of komt het omdat er zo jonge cast inzit, en dat die jonge meiden helemaal gek worden? Of is het een goede film? ;)

4. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    De boekenserie was al een enorme hype (voornamelijk onder meisjes van 14/15 8)), vooral in Amerika maar is enigszins overgewaaid naar Europa, waardoor de film automatisch eigenlijk ook al geslaagd was, en zeker nu ook door de cast ja. Het is geen goede film verder of zo maar wel heel vermakelijk. Althans, dat vond ik, maar ik vind de boeken ook leuk. :+

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien even aan Dulle vragen ? Volgens mij is het wel zo'n film voor dulle.

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    ik heb 'm samen met m'n vriendin gekeken, en ik vond 'm niet slecht.
    Miste wel explosies, vuurgevechten en dat soort dingen, maargoed.

Nee, geen slechte film.
    Zal gister de trailer van het tweede deel ; New Moon.
    Zag er wat volwassener uit. Ben wel benieuwd.

@ Final Destination 4 trailer.

Gister gezien, en mijn god. Hier heb ik echt weer zin in.
    Deze lijkt, in de trailer althans, vele malen beter dan deel 3.
    En ach, popcornfilmpje op z'n tijd is ook niet erg, toch?

Heb tevens de trailer van Gamer gezien.
    Ook deze film lijkt me bijzonder vet.

[yt]I3RfqAIGBLE[/yt]

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In FD dat stukje met die auto band, heerlijk.

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Film is wel ok, verder eigenlijk niet heel erg bijzonder maar gewoon leuke film met bak popcorn erbij :)

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me ook wel een toffe film. Will Ferrel is _O_

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Die awards komen echt door de mooie mensen die erin spelen. Film is een soort slap romantisch verhaal. Er zitten een paar stoere actiescenes in, maar de rest is echt een beetje corny. Ik heb echt niks tegen een goede romantische film, maar jezus zeg...

Die MTV Movie Awards gaan echt nergens over, maar wel altijd geinig om te zien...

Ja die film is grappig inderdaad...

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gister naar de nieuwe terminator geweest, echt een vette film.

Zag daar voor ook een geniale trailer van de film hangover.
    [yt]kzmkDDmoODA[/yt]
    Eigenlijk een soort van 'dude where is my car'. Waar ze steeds meer achter komen over de avond die ze gister hadden beleefd.!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die wil ook nog gaan zien. Maar ik wil graag weten wat je van Terminator vond? Die lijkt me heel tof.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo dit topic leeft weer. ;)

Wolverine.

Wel aardig, en leuk om te zien hoe die Wolverine wordt maar verder niet hoogstaand.
    Vind het wel altijd jammer dat in "grote" films altijd niet acteurs meedoen. Zoals die gast van de BEP en die bekende pokerspeler, het lijkt mij of ze hun rol dan gekocht hebben, blijf gewoon bij je eigen beroep en waar je goed in bent. :)

7.5/10

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond alles aan Wolverine goed behalve het script en de regie :+

Ik zag laatst de Punisher met Thomas Jane weer eens op tv en ik weet nu waarom die film me altijd zo irriteerde.

Het is die scene met de grill en het ijsje waarin de Punisher doet ALSOF hij iemand aan het martelen is. Dit gaat volledig in tegen het personage zoals ik het ken uit de comics. Frank Castle is de grootste psychopaat in de geschiedenis van de comic book villains, geweldadiger en sadisctischer dan de Joker en Lex Luthor bij elkaar opgeteld. Dus zo'n marteling draait hij zn hand niet voor om :D

Gaat verder nergens over deze rant maar ik wou even mn hart luchten over die k*tfilm nu ik er achter ben waarrom ik het zo'n k*tfilm vind

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stepbrothers

Heerlijk droog en kinderachtig met als hoogtepunt de rap clip.
    Alleen het einde is een beetje vaag.

8/10

17. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Set it off

Had hem nog nooit gezien maar echt een mooie film, speelt in LA jaren 90 4 meiden die als enige optie nog hebben een paar banken overvallen en dit is echt vet gemaakt, vette actie en ook wel zielig einde best wel een aanrader , omdat ik er niks van had verwacht.

8/10

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Push
    Net gezien, tijdens de hele film moest ik de neiging onderdrukken om te gaan slapen. Saaie film, had wat actie verwacht. Dom verhaal, wat niet goed uitgewerkt is, saai, dom einde. Totale waste of time. Ga lekker een goede film zien en sla deze crap over. Oh en dat irritante wijf wat in War of The Worlds speelde, speelt hier ook in mee, al is ze nu wat minder irritant. Maar wat een kansloze film.
    2/10

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Terminator Salvation net gezien. Weet niet wat ik er van moet denken. Hij is "anders" dan verwacht, maar niet slecht. Maar ook weer niet goed als je hem tegen T2 zet...i dunno...

Beste moment vond ik toen de T-800, oftewel Arnold, die cabine uit kwam lopen; echt geweldig hoe ze 'm hebben gemaakt. Rest van het verhaal sneeuwt toch wel onder dankzij de effects etc.

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rocky 1 en 2. Het begin is niet al te fantastisch maar als hij gaat vechten is het echt epic. ik zat op het puntje van me stoel. Ik heb de films al een keer eerder gezien maar ik kijk ze met plezier.

8/10 voor beide!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina