1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Leuk dat je dat spoilt voor iedereen :p
    Vond ik ook een leuk moment van die film :D

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dakota Fanning?

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Friday the 13th (de van 2008)

Ik heb nog nooit eerder een Friday the 13th film gezien, maar vond deze helemaal niet slecht. Lekkere slasher en daar houd ik wel van. Ingredieenten: Lekkere wijve, tieten, neuken, moorden: leuke film.

8

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Heel mooi, ga deze binnenkort ook maar even kijken dan. :)

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    en dan nog nooit een Jason movie gezien te hebben 8)

Ik gaf em een 7/10 trouwens.

6. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, moet je ook andere delen gezien hebben om Terminator salvation te begrijpen ?

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    /\Nee, vind ik niet. Heb de vorige delen niet echt goedgevolgt met verhaallijn enz.

Gister nog naar My Bloody Valentine 3D geweest, ik vond hem wel leuk, niet echt eng. Zat meer te lachen hoe die gozer masterlijke kills maakte. _O_ Ik schok wel een keer super erg :D. Hij was ook wel spannend want ik wou weten wie die gozer was die iedereen vermoorde.

Maar stom einde :p

8. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gister een film gezien op RTL 8 die me totaal verraste en waar ik toevallig langszapte:

El Espinazo Del Diablo (2001): De film speelt zich af in 1939, aan het begin van de tweede wereldoorlog en gaat over het wel en wee in een weeshuis in Spanje. Erg interessant, vermakelijk en met een goed verhaal. 8.5/10

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik vind van wel. Ze praten in het begin veel over Kyle Reese etc. Dan moet je wel meteen doorhebben welke band hij met John Connor heeft; iets wat pas later in Salvation echt duidelijk wordt. En bijv. ook welk type Terminator Arnold is, de T-800. *Spoiler*
    In Salvation is Marcus geloof ik een C-600, en maakt Connor de ontdekking dat de T-800 een nieuw model is, een Terminator met levend weefsel om zich heen. Arnold's model dus. Als je 2 dan hebt gezien weet je dat 1 van de T-800 modellen in de oorlog, dus tijdens Salvation, gevangen is genomen door het verzet en geherprogrammeerd terug in de tijd wordt gestuurd om de door Skynet gestuurde T-1000 te stoppen (weer nieuwer, beter model dan T-800); die wil Connor als tiener vermoorden in het verleden zodat hij tijdens de Salvation tijdlijn niet de leider zal kunnen worden die hij uiteindelijk, na Judgement Day, zal zijn.

Snap je het nog? Zal me niet verbazen als je "nee" zegt heur. :p

/Mod Na bijna 5 jaar mag je toch wel weten dat we daar de [noparse][/noparse] tags voor hebben uitgevonden? ;) Ik heb ze maar toegevoegd. - the Matrix

Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  10. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    sjeesus dat is ingewikkeld zeg :p Ik probeer vanavond nog te kijken

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zou kunnen. Door dat gegil en irritant gedoe was War of The Worlds niet aan te zien. Irritant wijf, hadden ze eruit moeten knippen was het nog enigszins dragelijk geweest..

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Vanavond ff lekker wat films kijken eerst een comedy die me super grappig lijkt: Fired up http://www.imdb.com/title/tt1083456/
    Krijgt natuurlijk weer laag cijfer zoals alle toffe comedy's ala american pie mja vindt het zelf altijd geweldig die films.

Daarna een horror Friday the 13th 2009 http://www.imdb.com/title/tt0758746/
    Ik vraag me alleen af of ik niet beter eerst de oudere delen kan kijken? Of zijn het niet echt vervolgen.

Zal in ieder geval laten weten hoe ze waren

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is niet echt nodig, .. het is een beetje een remake van de eerste. Niet echt helemaal een remake maar hij staat redelijk op zich net als bijv Jason X.

Los daarvan , zoveel plot zit er niet in Friday de 13th films dus de kans dat je het niet kan volgen is niet zo heel groot :+

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Fanboys
    Had tijdje terug de trailer gezien, leek me wel lachen. Helaas is de film niet zo goed als de trailer je laat denken. Hij is best leuk, maar had nog veel meliger kunnen zijn en beter uitgewerkt.
    7,2/10

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet dat die tags er zijn. Maar ik heb zoiets van, ga die thread niet in als je niets over een film wilt weten. Moet ik met mensen die Terminator ook hebben gezien met verborgen stukjes tekst praten...lekker informeel. :+

Mja, you're the boss i guess...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik vond terminator lekkere film, veel actie. Enige wat ik op zich wel nep vond was John Connor. In de voorgaande 3 delen was John echt de persoon die het verschil zou maken. De held van de oorlog, maar in de film is het meer een bijpersonage naast Dwight. Had eerder verwacht dat het verhaal puur om hem draaide. Neemt niet weg dat ik het verhaal rond Dwight tof vond, maar vond het voor de rest niet echt passend.

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dwight of Wright? 8)

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waar slaat dat nou weer op? Een dikke plot spoiler is wat anders dan "wat over een film weten"

19. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zo erg spoil ik het plot niet hoor. Volgens mij spoil ik zelfs helemaal niets als je de voorgaande Terminators hebt gezien. Dus waar slaat jouw post dan weer op, eh?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je zegt als mensen niks over een film willen weten dan ze niet in het topic moeten komen.
    Dat is een beetje apart. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina