Mwah ik vind van wel. Ze praten in het begin veel over Kyle Reese etc. Dan moet je wel meteen doorhebben welke band hij met John Connor heeft; iets wat pas later in Salvation echt duidelijk wordt. En bijv. ook welk type Terminator Arnold is, de T-800. *Spoiler*
In Salvation is Marcus geloof ik een C-600, en maakt Connor de ontdekking dat de T-800 een nieuw model is, een Terminator met levend weefsel om zich heen. Arnold's model dus. Als je 2 dan hebt gezien weet je dat 1 van de T-800 modellen in de oorlog, dus tijdens Salvation, gevangen is genomen door het verzet en geherprogrammeerd terug in de tijd wordt gestuurd om de door Skynet gestuurde T-1000 te stoppen (weer nieuwer, beter model dan T-800); die wil Connor als tiener vermoorden in het verleden zodat hij tijdens de Salvation tijdlijn niet de leider zal kunnen worden die hij uiteindelijk, na Judgement Day, zal zijn.
Snap je het nog? Zal me niet verbazen als je "nee" zegt heur.
/Mod Na bijna 5 jaar mag je toch wel weten dat we daar de [noparse][/noparse] tags voor hebben uitgevonden? Ik heb ze maar toegevoegd. - the Matrix