1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    FFS. Er wordt in elke post toch duidelijk in de eerste zin aangegeven over welke film iemand gaat praten? Nou, als je dan niks over die film wilt weten, scroll je toch gezellig door naar de volgende post? Is het echt zo moeilijk of...?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Stel ik wil vanavond naar de film met waten vrienden dan wil ik mening lezen en niet het plot. Daarvoor zijn de spoilertags.

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om je EIGEN "mening" te geven NADAT je een film hebt gezien? Lijkt me toch vreemd om na 100 negatieve "meningen" een bioscoop in te stappen.

Maar oke, jij je zin.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wtf heb je het nu over?

Laat maar zitten.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zelfde wanneer je een review leest over een spel. Dan wil je ook niet weten wat er precies gebeurd en hoe het eindigt want dan hoef je hem gelijk niet meer te spelen.

Iemand nog een goede/leuke/toffe horror film van het afgelopen jaar of van vorig jaar?

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Niemand die ondertussen Terminator : Salvation gezien heeft? :eek:

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee.

--The Day the Earth Stood Still. Met de negatieve reviews (lees meningen8)) ben ik het niet helemaal eens; ik vond de film genoeg spanning hebben en Keanu Reeves kwam op mij goed over als Alien (dit is geen spoiler hoor, staat achter op de DVD hoes:)). Ook las ik dat de special effects onder de maat waren. Dat is dus echt onzin; de manier waarop dat Football Stadium wordt opgeslokt, zoals te zien op de trailer op tv (dus ook geen spoiler O-)) is echt geweldig knap gedaan. Minpuntje voor mij was alleen het ritme van de film. IMO word er veels te veel duidelijk in de eerste 20 min...

Heb je 'm ook gezien Hybrid? Wat is jouw mening er dan van? :x

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond Bloody Valantine wel leuk Cookie.

9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woei, jij bent intens dom/eigenwijs.

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe. :D

Gister eindelijk de Boondock Saints gezien. Ik houd helemaal niet zo van gangsterfilms, maar hij was helemaal niet zo hersenloos als ik dacht en er zitten echt een aantal kippenvel momenten in. :) Een 7,5.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Rec, maar die heb je denk ik al gezien;). En anders The Mist maar die kans schat ik ook klein dat die nog niet in je dvd speler is geweest;).

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    En ze zijn nu bezig met deel 2 \o/

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja, ik hoop maar dat die de kwaliteit van deel 1 kan evenaren. Zit Rocco er ook in? Die rol vind ik een van de beste ooit _O_. Wat een energie.

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem vandaag, nou ja gisteren, gezien. Vind de film wel meevallen. Niet bijster speciaal, in ieder geval zeker niet nivo T1 of T2, maar ik vond hem wel weer beter als T3.
    Wat ik eigenlijk vooral mistte was een episch 'de mensheid is in gevaar en er zijn grootzalige gevechten' gevoel.
    Wat ik ook wel opmerkelijk vond was dat de kwaliteit van de special effects niet overal even sterk is.
    Ook verhaaltechnisch zijn er wat dingetjes hier en daar.
    Maar goed, het komt misschien zo wel heel negatief over. Ik vond het zeker een vermakelijke film. Alleen schept de naam Terminator, zeker in combinatie met Bale verwachtingen en dat maakt ie niet helemaal waar.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, vond de rol van Marcus Wright 10x interessanter dan die van John Connor. Ze hadden er een heel mooi psychologisch aspect in kunnen gooien, maar dat hebben ze helaas laten schieten. En ze doen een paar heel onlogische dingen, waar ik me dan aan erger. Het einde was ook een beetje slap (de laatste 10 seconden zeggen ze eigenlijk: We gaan nog een paar andere Terminator films maken, veel plezier ermee!).
    De film is zeker wel vermakelijk, maar er had heel wat meer in kunnen zitten. De actie scenes zijn wel heel vet!

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Rocco gaat dood weet je nog ;). Jammer idd dat hij er niet in zit

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens IMDB zit hij wel gewoon in deel 2

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Xmen Origins: Wolverine (2009)

Op zich was het een erg vermakelijke film, zoals elke film uit de Xmen serie. De connecties met Xmen 1 zijn in deze film duidelijk te zien en vond ik erg leuk. Wat vooral negatief was aan de film waren de special effects, maar dit is al door zoveel mensen gezegd. Het lijkt wel alsof ze in een archief nog special effects uit 1990 vonden en dachten: "He, laten we daar eens snel een film bij maken!". Jammer, want de effecten zijn toch wel een heel belangrijk onderdeel van een film als deze.

7/10

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Grootste wtf was dat er geen bloed was, dat was echt raar.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Die special effects vond ik af en toe toch een grotere wtf, hoor :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina