[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog pas 13, en stiekem had ik geen zin om hem te maken :+

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    :thumbs:Voor iemand van 13 doe je het goed:thumbs:

my englisch is not verry well ut gut nie zo snel maar da komt nog wel

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat zijn woordgrapjes.

@egelhunter
    Je kon het verwachten8)

Laatst bewerkt: 20 jun 2009
  4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Net terug van The Hangover

Epic.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Terminator: Salvation

Tja, gewoon een ordinaire, middelmatige actiefilm. Je zou denken dat door de Terminator franchise deze film juist boven de rest zou uitsteken, maar dat miste ik. Je kijkt de film af, omdat je nieuwsgierig bent naar dingen die uiteindelijk precies zo blijken te zijn als je verwacht. Tegen het einde wordt hij wel spannend. Maarja...hij is nergens echt bijzonder.
    Terminator 3 was ook niet bijzonder, maar die kijkt lekker weg. Dat was het vertrouwde concept van de Terminator van de toekomst in onze hedendaagse wereld, lekkere film om op tv te kijken. Natuurlijk is het mooi dat ze in deel 4 een andere weg in durven te slaan, maar er mist gewoon iets. De film wordt nergens echt boeiend. Je verwacht van Terminator iets episch, maar het komt niet over.

Wel twee dingen die het vermelden waard zijn:
    1. I'll be back. Gelukkig hebben ze er niet iets episch van gemaakt, want dat zou te geforceerd overkomen. Nu zie je hem niet aankomen, erg leuk.
    2. De opwachting van de T-800. Ik wist dat hij zou komen, maar toch was het een verrassing! Ook tof detail dat hij naakt binnenliep, zo is de cirkel weer rond met de voorgangers.
    :thumbs:

6,5

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Volgende week naar Transformers 2 in IMAX, ben benieuwd. _O_

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren Sex drive gekeken, had geen hoge verwachtingen. Hij keek lekker weg en af en toe erg moeten lachen, prima komedie!

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb vanavond mijn moeder hier te eten, en daarna een filmpje kijken. Ze is gek op spannende films, thriller en horror dus zeg maar.

Welke films van de afgelopen 2 a 3 maanden (of gewoon heel recent) zijn echt het kijken waard? Ik hoor het wel.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Changeling is een mooie en spannende film. Niet echt horror maar een goed verhaal met leuke spanning.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Doomsday
    Reviews op internet waren niet al te positief maar ik heb me vermaakt tijdens het kijken van de film. Het was geen topper maar gewoon een aardige film die ik wel lekker vond weg kijken. Het thema sprak me sowieso al aan (een virus breekt uit etc. je kent het wel) en er zaten een aantal leuke, toffe scenes in.

De dudes die in de wasteland liepen, om het maar zo te omschrijven, deden me echt heel erg denken aan Fallout 3. Tof. Actrice Emma Cleasby Rhona Mitra is trouwens gewoon hot, die moet vaker in films spelen :9

8

Laatst bewerkt: 23 jun 2009
  11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.339
    Last House on the Left gekeken gisteren. Ik vond het een spannende, leuke film. Ik vond dat iedereen goed speelde en de spanning was precies goed. Hij is minder dan de echt goede horrors van de afgelopen tijd, maar het is dan ook een remake van Wes Craven. Als je zin hebt in een ouderwets spannende film. This is it.

7.5

12. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb jij een andere changeling gekeken dan ik? Die film is totaal niet spannend, hij zocht een thriller/horror dan moet je echt geen changeling gaan kijken:+

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gisteravond The Hangover gezien. Geniale film. De hele zaal heeft meerdere keren echt helemaal dubbel gelegen :lol:

9

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.960
    Laatste weken alle Rocky films gekeken op TV, zijn voor mij toch wel toffe films. Deel I en II blijven natuurlijk de beste, maar heb met veel plezier naar de andere delen gekeken. _O_

15. Ashavan

Ashavan Guest

Eeeww dat jij die lelijk ouwe Emma taart lekker vind.
    Dus even ter correctie zodat de juiste naam bij plaatje past...Rhona Mitra
    http://www.imdb.com/name/nm0593961/

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jun 2009
  16. eagle50

eagle50 FIFAPRO

Leuk Bevonden:
    0
    UP

Best een leuke animatie film met een verhaal dat helemaal nergens op slaat. Het is ook gebaseerd voor kinderen maar, omdat het hoge rating had (4.17/5.00) ging ik meekijken met mijn broertje. De eerste scene was echt geweldig, amper tekst, geweldige muziek en natuurlijke de geweldige animatie. De animatie en muziek bleven even goed, maar het werd iets minder in de rest van de film.

7/10

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net weer even Transformers gekeken, nu ben ik helemaal klaar voor morgenavond!
    Ben benieuwd! :cool:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die was echt wel spannend op een aparte manier. Niemand die haar gelooft en etc.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Foutje :+

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Na 2 weken verplicht te leren had ik gisteren besloten om mijn grijze massa eens uit vrije wil laten te werken. En wat is er beter dan een film die een verhaal gebruikt als excuus om hoop gezwam over het leven op je los te laten? Ik heb het dan ook over Ghost in the Shell 2: Innocence (al zullen er waarschijnlijk nog filmen zijn die veel dieper gaan).

t de vaart wat uit de film en draagt niet al te veel bij aan de sfeer.Het eerste half uur is nog zoals ik mij herinner, namelijk één grote "wtf, over wat ze zijn nou bezig" maar eens je daar voorbij komt begint het filosofisch gezwam voor mij "logisch" te worden en is het een dik uur genieten. Ook jammer dat sommige beelden puur en alleen als tech-demo dienen, want dat neemt de vaart uit de film en het draagt nou ook echt bij aan de sfeer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina