1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wtf hoezo vinden jullie die film allemaal zo kut? 8) Ik vond hem echt vet. En ik had dat einde nog niet echt door eerlijk gezegd :+

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Net Kung Fu Panda en Superbad gezien.
    Lekker een avond lachen, altijd goed. :cool:

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nightmare on Elmstreet 6.
    Lijkt wel of elk deel slechter wordt. Slapper, uitgemolken verhaal / idee, special effects die zelf keer op keer minder worden (terwijl jaren voorbij gaan en die juist beter zouden moeten worden). Denk dat de films toendertijd wel 'goed/eng' waren, maar nu is het meer lachwekkend. Iets dat je eens gezien moet hebben (net als IT en BlairWitchProject). Dat in tegenstelling tot Alien, die gewoon ontzettend goed blijft, zowel qua spanning als special effects etc.
    Enkel deel 7 nog te gaan. Verwacht er niet zo heel veel van, maar zal met wel 1,5 uur zoet kunnen houden denk. En dan moet ik maar eens op zoek naar de Friday delen. :+

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Seven Pounds
    Nu zwaar moe, dus geen zin om het uitgebreid te gaan vertellen, maar goeie film.
    *morgen meer* :+

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren Notorious gezien het verhaal van The Notorious B.I.G.
    Opzich een vermakelijke film alleen de acteur die 2Pac speelde was echt verschrikkelijk iedere keer als hij in een scene was het dramatisch, ook Puffy werd niet echt goed neergezet, verder zijn er grote delen van zijn (helaas) korte carriere weg gelaten, zo is Biggie opeens rapper, terwijl hij veel eerder serieuzer was met het rappen, ondanks dat een 6,5je

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben dus niet de enige die er zo over dacht ;). Puffy en vooral 2Pac was slecht.

7. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeker weten, het was echt verschrikkelijk ... dat verziekte heel de film

8. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een heel lijstje hoor :p

The Hitchhiker's Guide to the Galaxy

Een geweldige film met typische Engelse humor. Het verhaal gaat echt nergens over en dat maakt de film zo goed!

Kijk dit fragment alleen als je de film hebt gezien, het is echt het mooiste stukje uit de gehele film, waar je ff stil bij zit :p supervet

7/10

Gran Torino

Ik herken mijn opa 8) zeker vette film en je kan zien wie de echte acteurs zijn in de 21ste eeuw. Hoe oud hij ook is, Clint zet een rol neer waar de meeste acteurs nog wat van kunnen leren
    9/10

Slumdog Millionaire

Hij is vet, maar de beste film van het jaar? Nee... het is een goede film, maar ik heb beter gezien.
    8/10

Taken

Sommige films zijn slecht, andere goed en een enkeling springt er tussenuit als kwalitatief meesterwerk (bijv. Lord of the Rings). Deze moet aan een aantal dingen voldoen: Originaliteit, een geweldige verhaallijn en het belangrijkste is: Hij moet je bij blijven. Lord of the Rings, The Matrix, Saw, Memento, American History X en noem maar op. Je vergeet ze niet meer.

Taken is kan zich ook onder deze films noemen. De angst van elke ouder wordt uitvoerig uitgewerkt in Taken. Een kind gaat met een vriendin op vakantie en ziet de gevaren van de wereld niet.
    Waar Taken echt in uitblinkt is de actie. De slavenhandelaren weten niet dat ze het verkeerde meisje te pakken hebben genomen. Haar vader is namelijk een spion geweest. Verwacht nu geen charismatische James Bond die zijn vijanden zo beheerst mogelijk afmaakt. Denk aan een oud-militair die zijn dochter kwijt is. Je krijgt een beetje hetzelfde effect als een boze Rambo…een hele boze Rambo. Wraak is het toverwoord.
    9/10

Cheech & Chong (alle delen)

Deze films zijn echt te ziek en te droog voor woorden. Heerlijke humor!
    Normale avond: 6/10
    Stoned: 10/10

9. GameKid360

GameKid360 Guest

Ik geef Transformers persoonlijk ongeveer 95/100

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Seven Pounds

Na een uur afgezet. Vond er geen reet aan dus zal hem maar niet beoordelen.

The Deer Hunter

Goede film, 3 uur lang waarvan ik geen moment had dat hij saai werd. Maar om nu te zeggen dat de film 5 oscars verdient... moet wel een heel slecht filmjaar zijn geweest toen. 8

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.608

Nou, het middenstuk was vooral hersenloos knokken en knallen. Mag toch niet in het rijtje Memento en LotR worden genoemd.
    Het was wel een supergoede film hoor, daar niet van.

And thanks for all the fish! :+

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Paar filmpjes gezien. :)

Knocked Up was wel aardig, een komedie met een aantal leuke momenten en aardig verhaal, maar heb nooit echt moeten lachen. Wel leuke personages die bepaalde mannen- of vrouwenclichés bevestigen, en daar kon ik als eerste van die twee dan toch wel af en toe om gniffelen. - 7,0

The Chronicles of Riddick: Director's Cut vind ik stukken beter dan het origineel, die ik nog wel O.K. vond. Het betere aan deze film is dat er minder stoere praat en one-liners van Riddick inzit. Er zijn veel scènes ten goede aangepast waardoor de film een iets volwassener en minder stoerdoenerig karakter krijgt. De extra scènes zijn de juiste toevoeging, want ze vertellen je veel meer over de achtergrond van verschillende personages en leveren een duidelijkere geschedienis. Vond je het een kutfilm, misschien toch nog eens deze DC proberen en vond je de film al aardig, dan kan je hier van genieten. Dat heb ik althans gedaan. - 8,0

Daywatch vond ik bizar. Ik heb de eerste film, Nightwatch, ook gezien en die was een stuk makkelijker te volgen. Deze film was erg hectisch, vaak onnavolgbaar en ik snapte er weinig van. Sommige scènes waren onnodig en sommige motieven vond ik veel te vaag. Toch heeft de film wel iets. In wezen is het een fantasy film met magiërs en mensen die in dieren kunnen veranderen en andersom. Dit wordt echter helemaal niet zo weergegeven. Je kijkt naar een modern Moskou en nergens wordt er met een toverstaf gezwaaid of worden er magische spreuken uitgesproken. Daarnaast is de film erg rauw en zorgt de vreemde, soms snoeiharde metalsoundtrack voor bijzondere beeldjes. Toch een twijfelgeval voor mij, voorkeur gaat naar Nightwatch. 6,7

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Into the blue 2

Redelijke film, deel 1 was duidelijk beter.
    Had ook een andere hoofdrolspeler dan deel 1, maar de meisjes blijven natuurlijk knap :cool:

7,0/10

The day the earth stood still

Ook redelijk, anders dan ik gedacht had.
    Verhaallijn is goed te volgen.

7.5/10

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Underworld Evolution

Vrij lastige film. Ik moest toch even een paar keer de film stoppen en weer terug spoelen omdat ik niet helemaal snapte. Echter bleef de film me wel de hele tijd boeien. Deel 3 ga ik zeker kijken.

Krijgt een 7.

Taken

Korte, maar goeie film. Alleen de "one man show" vond ik een beetje overdreven. Maar het was zeker de moeiite om hem te kijken!

Krijgt een 7,5

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Gister dragonbal evalution gezien, Ik snap dus echt niet waarom mensen hier kritiek op hebben. Alles klopt gewoon _O_ must see als je dragonball vet vind!

11/10!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jij hebt dan nog nooit Dragonball gekeken, of je moet sarcastisch zijn.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben nu heat aan het kijken. :)

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Omg post je dit nu serieus?

19. GameKid360

GameKid360 Guest