1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Let trouwens goed op bij de eerste frame van 'Times are A-Changin' intro, je ziet de eerste Nite Owl een schurk meppen met op de achtergrond posters van Batman. Daarnaast zie je een rijk koppel via de achterdeur van een theater verlaten. Dit is waarschijnlijk een subtiele verwijzing dat in het Watchmen universum Batman nooit had bestaan, omdat Bruce's ouders nooit dood waren gegaan. Erg leuk en geniaal idd.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nice, is mij nog niet opgevallen. Ga het even bekijken (ja, ik heb de film nu op mijn computer staan, mag dat? :eek: ). Ben sowieso over de mate aan detail te spreken in deze film, maar wat je nu noemt was me nog niet opgevallen.

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hehe, zonet even bekeken. Cool! Ook leuk dat je in die opening credits een (kunst)werk van Andy Warhol ziet waarin hij Nite Owl aanpakt. En de scene waarin Veidt met bijvoorbeeld David Bowie en Mick Jagger en die mannen van dat YMCA liedje. Zijn echt celebreties. :+

Trouwens, mis ik de scène waarin Hollis Mason wordt vermoord? Er staat wel een nummer op de soundtrack 'Who Murdered Hollis Mason?'

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    weet niet welke versie jij gezien hebt maar Hollis wordt wel degelijk vermoord...

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Kan het me niet meer herinneren! :eek: Even snel zoeken.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: heb de fim ook gezien gisteravond en ik was echt achterover geblazen! Super was de film! En juist die komedie stukken waren gewoon geniaal en briljant toegepast! Zeker die tweeling! Hoe kom je erop?? Geweldig film en zeker een film die de tweede keer net zo goed blijft als de eerste keer!

En Bumblebee kicks freaking ass!!! _O_ Bij mij al met al een dikke 9

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja precies transformers 2 is gewoon fucking vet. Zelfs de comedie stukjes vond ik wel lachen (beenrijdend robotje ftw :+)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    tricker, krijgt deel 1 dan een 10 van jou?

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Neehoor, vond deel 2 op een bepaalde manier ook net iets leuker en grappiger en mooier. en die dikke 9 zie maar als een 9 ;) film had wat stukjes niet zo goed maar 9 van de 10 keer waren ze geweldig ;)

Hahahah ja die was echt vet! Ik wil ook wel zo'n bestuurbare auto! En dan megan fox meteen een keiharde opmerking erachteraan tegen sam :p

Moet zeggen die Black Bird was ook super bruut! en dat stukje al helemaal :+

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgens mij is Revenge of the Fallen een typische 'hate it or love it' type film. Ik hoor alleen maar héél uitgesproken reacties, maar niemand zit er tussenin.

Dat bedoel ik dus! Geniaal. :D Dit soort dingen zijn me helemaal niet opgevallen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    over die black bird vond ik het wel grappig. Had laatst iets gelezen over de Black Bird dat in de jaren '50 (?) mensen dachten dat het een UFO was ipv een geheim project van de VS. En dan is het ook nog is echt een alien in de film :+

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen ook vast reacties zoals de mijne zijn echt na de film of een avond erna. Dan zijn de meeste ook nog vol enthousiast over de film op een goeie of slechte manier! Ik doe wel een oordeel na een paar dagen kijken of mening dan nog net zo is ;)

hahahah ja zoiets kreeg ik ook al te horen! :p Echt er zitten brute robots weer tussen! En hou je van keiharde actie met wat oversizeds robots en je bent een robot fan, of gewoon een fan van actie! Dan is de film gewoon een must, er zat bijna wel continu non stop actie in en ze hielden het niet rustig! of het was dan wat een zielig moment of actie! En dat is gewoon knap.

die ijsco wagen in begin was echt super bruut! met de tekst erop *kickin soms decepticon Scums ass*

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  13. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    :'-(

Heel even dacht ik dat het bericht sarcastisch was maar de wink bleef uit.

De humor was zo ontzettend laag dat ik op een gegeven moment met plaatsvervangende schaamte naar het scherm zat te kijken.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals al eerder werd aangegeven je moet er van houden, en de humor sprak mij gewoon aan in de zin dat je het ook echt eerst totaal niet zag aankomen! En niet verwacht. nee ik vond de humor bedoelde stukken gewoon goed. En kon er ook wel goed om lachen dus ze hebben in mijn ogen hun werk goed gedaan en dan zie ik dat wel als geniaal en briljant want dat kunnen er niet veel

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    hoezo? vond het wel grappig. Snap niet dat je je daaraan zo erg kan irriteren.. De humor in bv. een American Pie of Hangover is 1000x flauwer maar ook gewoon briljant.

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Ghost Town gekeken. Luchtige comedy met Ricky Gervais die tijdens een operatie 7 minuten dood is gegaan en daarna weer tot leven is gekomen. Als gevolg kan hij doden zien en weet ik het wat. Het verhaal zit leuk in elkaar, af en toe wat droge Engelse humor en gewoon prima te volgen. 7,5/10

/edit; ja maar de humor in American Pie heeft vaak nog wel iets met drank of seks te maken, en is vaak wat botter of niet. Mijn indruk van Transformers 1 (ja heb deel 2 nog niet gezien) is dat het meer een film is voor jonge kindjes, zeker gezien de humor die erin zit.. Humor vond ik net zo erg als in bijv. Tropic Thunder, ook zo matig en saai..

Laatst bewerkt: 3 jul 2009
  17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    The International
    Opzich best een leuke film, had alleen verwacht dat het wat meer een actie film was. Niks bijzonders, maar leuk om zo even tussendoor te zien.
    6,7/10

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    1000x flauwer? Je moet kijken waar het zich in afspeelt, Hangover gaat over 4 mannen op een vrijgezellenfeest en American Pie gaat over een stel tieners die gewoon willen scoren.

Transformers 2 bomvol scenes met serieuze momenten zoals de terugkerende dode soldaten uit de Shanghai aanval dat een verwijzing moet zijn naar de huidige 'echte' Irakeze situatie. Dit wordt weer gecompenseerd met Sam die zijn moeder van de spacecake moet afhouden en dergelijk. =(

De racistische, stereotypsche Jar-Jar-Twins die regelrecht uit een Wayans Brothers film komen, die onderbroekenlol met Simmons, 't is allemaal zo ontzettend misplaatst en niet grappig dat ik op momenten werkelijk zat af te vragen hoe wat de ILM mensen wel niet dachten van Bay's ideeen.

19. Ashavan

Ashavan Guest

Wat humor betreft in de films zeg ik maar zo...
    Horrors/Thrillers zijn tegenwoordig comedies en de comedies zijn zo triest dat het drama's zijn.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ach, je moet er niet zo serieus heengaan. Ik heb me echt wel vermaakt tijdens The Hangover. Flauw of niet, die aftiteling was geniaal. En die baby ook :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina