Topweekend gehad!
Brüno
Nog steeds aan het lachen! De formule is exact hetzelfde als die van Borat, en soms is het wel heel voorspelbaar, maar bij vlagen is hij zo briljant, en zijn de amerikanen zó dom!
9/10
Ice Age 3
Beetje afgezaagd vervolg, maar ik vond dat bij deel twee de afbreuk al was begonnen. Manny is in ieder geval niks meer van de stoere mammoet die hij in deel één was. Het nieuwe personage Buck was wel erg cool, en ook het eekhoornvrouwtje bracht een welkome afwisseling aan Scrat's tussenstukjes. Ohja, en 3D is wel awesome
6,5/10
Slumdog Millionaire
Een beetje laat om hier nog wat over te zeggen, want iedereen weet al dat het een erg mooi verhaal is en dat Salim aan het einde wel een beetje op Samuel L Jackson lijkt in Pulp Fiction. Of dacht ik dat alleen maar? In ieder geval vond ik het einde een beetje tegenvallen, maar de setting was verder erg goed.
8/10
The Boy in the Striped Pyiamas
Save the best for last. Deze film kan ik iedereen aanraden, hij laat zo goed zien dat iedereen eigenlijk slachtoffer is ten tijde van oorlog, en tegelijkertijd de onschuldigheid van de kinderen die erin betrokken zijn. Eén van de mooiste oorlogsfilms ooit!
10/10
Klik om te vergroten...