1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ah! I'm out of the dome ... wohoo! ... Aaawwwww!

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:

Spiderpig!

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Waar zegt hij dat hij de film niet snapt? Ik snpa de film wel maar vond TT best wel kut

4. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de Impreza zonder aandrijfas was erg mooi :9

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    The Butterfly Effect
    Gek om Ashton in een serieuze film te zien. Wel echt een supergoeie film vond ik. Ook best wel heftige stukken.
    8/10

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bruno

Ali G en Borat vond ik geweldig. Maar deze is gewoon ranzig in het begin meer dan het einde maar nog steeds te erg. Vond het ook niet super grappig waar ik bij Borat helemaal dubbel lag had ik dat hier een stuk minder.

5/10

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ He rocks! Moet nog zo'n t-shirt ervan op large.nl bestellen :lol:

:lol: Wist wel dat er niet wat klopte

8. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iemand nog tips voor leuke comedy? heb het gevoel dat ik de meeste zo langzamerhand wel gezien heb:'-(
    Gister the hangover gezien, echt geweldig die film zeg te grappig\o/

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt me dat je The Simpsons al hebt gezien, Yes man is ook goed. Liar Liar en zo zijn er nog honderden.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    fixed , ben het helemaal eens met je review trouwens. Vond m leuk en sfeervol maar niet geweldig

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    The Butterfly Effect is zo'n typische film die lekker wegkijkt. Op DVD of tv, je begint te kijken en zapt niet meer weg. Goede opbouw, spannend en interessant tot het einde. Waarbij het ene einde overduidelijk beter is dan de andere, om dat nog even te benadrukken. ;)

Jij beschrijft precies waar ik bang voor was. "Borat, maar dan net niet." Ik wacht wel tot hij op tv komt.

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand nog een leuke film die in de videotheek draait? Zo misschien ff filmpje huren.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mwa, er is er vast wel eentje die je kan huren. ;)

Zelf is The Fountain de meest recente film die je op DVD zal vinden die echt indruk op mij gemaakt heeft! Het is een film met drie verhaallijnen, één in het verleden, één in het heden en één in de toekomst, maar de twee hoofdpersonen zijn wel door dezelfde acteurs gespeeld. Film is erg stijlvol en sfeervol, van een bekende regisseur!

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wist niet dat er twee eindes waren. Vriend vertelde dat vandaag. Een is met die film onder het bureau en die ander?

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, dat bedoel ik :+
    Thanks, zal kijken!

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snapt mijn reet ook wel, maar het is gewoon niet grappig

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze eindigen allebei bij die film onder het bureau. Alleen in het ene einde gaat hij terug naar de eerste ontmoeting met dat meisje en zorgt hij ervoor dat ze nooit vrienden worden. In het andere einde gaat hij terug naar zijn tijd in de baarmoeder en zorgt hij dat hij dood geboren wordt. Dat einde sloeg ook terug op een opmerking die zijn moeder ooit maakte, "Dat ze met hem eindelijk een gezond kind hadden gekregen". Zijn ongeboren broertjes hadden precies hetzelfde gedaan.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat tweede einde had ik. Niet aan gedacht overigens, die opmerking.

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lord of the Rings: Fellowship of the Ring

Blame me. Nu pas voor het eerst een Lord of the Ring film gezien. Heb de boeken ook niet gelezen, dus ik ben een simpele kijker. Maar god, wat is die vet. Ik wil verder kijken, alleen zo'n film duurt drie uur en dan moet ik weer tijd vrijmaken, want wil 'm dan wel in één keer zien :+

Maar wat een film, super mooie beelden en veel toffe karakters. Niet veel meer over te zeggen, eigenlijk. Behalve dat het gewoon tof is, de hele fantasy sfeer, de omgevingen, wow!

Zat echt in de film op een gegeven moment had ik tranen in mijn ogen, moet niet gekker worden!

9,5/10

20. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een 9,5 is wel erg hoog! Ik kan het begrijpen, maar het is erg hoog als je je bedenkt dat er nog twee films komen hierna. ;) Ik vond the Two Towers (vooral in het begin) wat langdradig, maar Return of the King is veel beter. Die film is oprecht heel spannend! Dus als je Fellowship al een 9,5 geeft, ben ik benieuwd wat je van de rest vindt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina