1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb net Harry Potter gezien. Er klopt heel veel niet als je het vergelijkt met het boek, maar dat interesseert me geen reet als het gevoel en het karakter van het verhaal maar goed is. Ik vond het wel snor zitten met deze dingen. Ik vond het echt een hele goeie film. Eén van de betere van de hele serie.

8.5/10

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    The Incredible Hulk
    Vorige week gekeken. Prima film, toffe effecten en The Hulk ziet er gewoon cool uit. Zeker het kijken waard. Iemand nog tips, qua superhelden films? Heb er al een aantal gezien (Dark Knight, Iron Man etc.) maar wellicht dat er iemand is die nog een toffe kan aanraden :p 7.5/10

Donnie Brasco
    Vette mafia film is dit zeg :) Heb me echt vermaakt gister - jammer van de hoeveelheid reclame - met deze film. Goede acteurs, Al Pacino, Johnny Depp en Michael Madsen _O_ Het enige minpunt is het einde, dat was nogal abrupt naar mijn idee. Had het idee dat het nog niet afgelopen was, maar wel dus :mad: Toch 8.5/10

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag nog eens The Fountain gekeken, vind het een erg goede film! Maar is het nou de bedoeling dat ik alles als logisch en kloppend aanschouw? Ik doel niet op of het mogelijk / realistisch is ( :+ ), maar of het verhaaltechnisch 'logisch' is, dat het één het ander opvolgt zeg maar en ook allemaal gebeurt. Of zijn bepaalde (een boel) dingen metaforisch bedoelt? Met name het einde snap ik niet:

Waarom / hoe verschijnt de 'astronaut' in het Maya-verhaal? Als Xibalba dooft / ontploft, wat gebeurt er dan met de 'astronaut' en wat gebeurt er met de boom? Snap het niet!

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    In Bruges

Had er wel eens wat over gehoord. En nu zag ik hem bij upc er toevallig tussen staan. En moet zeggen dat ik het echt een hele vette film vind. Alles is goed opgebouwd en zit sterk in elkaar. Echt een hele lekkere "misdaad (comedy) ". Het Deed me een beetje denken aan snatch. Zit veel humor in en dit gebeurt allemaal zonder dat het afleid of het verhaal verstoord. Ook zitten er verschillende twists in die je niet echt ziet aankomen waardoor de tijd voorbij vliegt. Top film :D

8.5

Tevens ook nog nieuwe harry potter gezien maar daar vond ik echt geen drol aan. Gebeurde weinig. En veel dingen die er gebeurde kwamen op mij over als een bij verhaal in plaats van het hoofd verhaal. Leuk om allemaal in beeld te zien maar een stuk meer actie had geen kwaad gekunt. En snap ook wel dat ze niet zomaar alles er in kunnen gooien. Maar alles waar naar opgebouwd werd liep weer af met een anti climax.

5.5

Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het moment waar iedereen volgens mij op aan het wachten was ... was het gevecht in de school. Vond het echt maar een slap KUT excuus door te zeggen dat ze dit voor deel 7 bewaren :emo:

6. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Harry Potter gezien, het is een mooie film met special effects. Maar het verhaal was slap. Niet echt veel actie en vooral chaotisch voor mijn doen.
    We zijn dan ook niet veel verder dan het vorige deel.

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Narnia's Prince Caspian. Ik moest op m'n neefje passen en die wou hem zien:+.
    Zwakke film en een zwak einde, zoals altijd flopt de sequel 5/10.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het verhaal van The Half-Blood Prince klopt grotendeels wel als je het vergelijkt met het boek hoor. Vraag me nu alleen af hoe ze dingen uit gaan leggen m.b.t de staf van Dumbledore, zijn tombe, Snape ... en noem het zo maar op.

Ik verwacht in ieder geval een dikke orgy in deel 7 tussen Harry, Hermelien, Ron en dat zusje van hem ...

9. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het boek gelukkig niet gelezen. Anders vond ik de film misschien saai, als ik al wist hoe die ongeveer ging.

en wat je zegt over die staf enzo. Daar snap ik niks van :p

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    EEEEEHH Lambikske. O-)

@ Dsquared: Transformers 2 dan maar niet zien; dat word nog wat. ;)

11. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Full metal jacket

Wauw, wat een vette film. In het begin kwam ik niet meer bij door de beledigingen van de sergeant, en in de 2e helft van de film word de actie goed in beeld gebracht.. Leg dat naast een prima verhaal en klaar is kees.

8.7

12. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Harry Potter and the Half-Blood Prince

9/10

Mag je niet missen vind ik

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :eek: Zo zie je maar dat meningen verschillen. :+

14. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Harry Potter en de Half Bloed Prins
    Tegenvaller.
    6.5/10

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Fast & Furious (2009)
    Afgelopen zaterdag gezien. Leuke film moet ik zeggen. Vooral de actie scenes en bijvoorbeeld het begin.
    7,5/10

The Dark Knight
    Ik begon met gemengde gevoelens over deze film. Ik zag dat hij echt super goed beoordeeld was maar het Badman thema sprak me niet zo aan. Het eerste halfuur vond ik het allemaal een beetje verwarrend en toch wel een klein beetje tegen vallen... maar daarna werd hij super vet! Vooral The Joker geeft echt een super rol als een gestoorde gek neer.
    9/10
    Edit: Oja nog 2 dingen
    - Ik was eerst bang dat die robin ofzo er in zat. Gelukkig niet, leek me erg dom.
    - De stem van Batman was lame.

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Je had natuurlijk ook eerst Batman Begins moeten kijken

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De stem van Batman is niet gaar.. Hij moet z'n best doen die stem te verdraaien omdat mensen hem anders ontdekken.. Is toch niet zo vreemd? Ik vond dat juist wel vet, de afgelopen 10x dat ik die film heb gezien _O_

18. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap de reden wel hoor, ik vond het alleen een beetje lame klinken.:emo:

Voordat ik aan de film begon wist ik niet eens dat die bestond. Ik snapte nadehand alles wel hoor. En volgens mij heeft het verhaal van deze Batman film (met de Joker) geen verband met Batman Begins (als ik alles zo na lees) qua verhaal met de Joker? Buiten het feit om dat in deel 1 heel Batman wordt geïntroduceerd natuurlijk.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    ² Snap ook niet dat mensen hier op zeiken. Is gewoon beter dan Spiderman/Peter Parker/Toby Maguire die zijn gemakkelijke te herkennen stem gewoon behoud en dat de andere mensen wonder boven wonder die stem helemaal niet herkennen.

20. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet vreemd, maar wel irritant. Die stem die die had irriteerde me best wel een beetje erg. En de realistische zooi van "oh nu moet hij anders klinken anders komen de slechte mensen achter hem aan ja doe maar wel batman!!!" boeit me niet zo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina