1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Verdomme, ik dacht nog "Ik heb al zo veel Maan documentaires gezien de afgelopen week, ik sla deze over", maar ik heb dus echt wat gemist...

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Harry Potter
    Kan hem geen voldoende geven, omdat hij daarvoor te veel steken liet vallen in vergelijking met het boek. Bovendien heb ik me doodgeërgerd aan het hele 'snogging' stuk (noem het maar zo omdat dat zo'n beetje het enige onderwerp is...) dat de eerste 3/4 van de film inneemt. Het laatste stuk was daarentegen wel gaaf, en ik hoop dat deel 7 die spanning vast kan houden.
    5/10

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Netjes, ben benieuwd. :cool:
    Prince Of Persia en Iron Man 2, I like. Oe, vergeet ik bijna Sherlock Holmes. Die lijkt me ook tof. :cool:

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor de eerste keer Shawshank redemption gezien. Wauw, wat een vette film vind ik dat.. Alles zit goed in elkaar, en ik kreeg op een of andere manier gewoon medelijden met Brooks, en dat heb ik niet snel met films/series. Ik snap nu ook waarom hij op nummer 1 staat op IMDB.

10/10

5. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Army of Darkness ( Evil Dead 3 ) gezien. Die vind ik echt vet. _O_ Zeker een aanrader om een keer 's avonds met bier en een paar vrienden te kijken. De one-liners die voorbij komen zijn echt zo slecht dat dat het geweldig wordt. :emo:

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat stuk bij de stenen/boom :'-(. Geweldige film idd.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Pink Panther.

Ik heb me kapot gelachen om Clouseau. Het verhaal gaat natuurlijk nergens over maar hij is super grappig.

7,5/10

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ga eens even heel snel dan alle Pink Panther films kijken met Peter Sellers want dat zijn goede films. Die rommel van Steve Martin is faal voor mij. :mad:

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Shit deze film moet ik echt zien:)

[yt]fIS8pM4Gvj0[/yt]

De naam maakt het al episch:D

10. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Watchmen

Jezus, wat duurt die film lang:9. Begin was echt langdradig en zwaar weinig actie. Midden en einde waren al stuk beter. Alleen nog steeds veel converstaties maar echt vette actie:)! Verraste zowel positief als negatief.

7/10

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Transformers
    Gisteren om rond 24:00 gestart, hd kwaliteit en ongeveer 1 uur en 30 minuten van gezien, net de rest afgekeken. Wat een film. Het ziet er werkelijk prachtig uit, de special effects zijn zwaar indrukwekkend en Transformers bewijzen dat ze nog steeds cool kunnen zijn.

Moest trouwens wel hard lachen toen Bumblebee z'n nieuwe auto vorm kreeg in die tunnel, omdat Actrice Megan Fox zei dat ze de auto lelijk vond, van binnen ofzo.

En natuurlijk die kerel op het einde met een Xbox 360 in z'n handen in verpakking. Hoor je ook echt de opstart-tune, en hij staat nog in de eindcredits onder; Xbox Guy, lol!

Nu wil ik zeer graag deel 2 zien.

9/10

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    om hoeveel uur? :+

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lol, ja ik werd op een gegeven moment slaperig man. :+

14. Luca

Luca Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan niet wachten op: Inglorious Bastards... wat een film _0_

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt goed! Deel 1 en 2 moet je ook gewoon zien!!! :thumbs: _O_ Kan niet wachten op deel 4!!!

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kom net terug van Drag me to hell.
    Had nogal wat positieve dingen gehoord, maar ik vind hem tegenvallen.
    Enorm voorspelbaar, special effects nogal wispelturig, actrice die ik niet echt goed vond acteren, nauwelijks echte schrikeffecten omdat je het van mijlen ver ziet aankomen.
    Dan zijn er nog een paar continuiteits fouten, zowel in het personage als verhaallijn/situaties.
    Er zitten wel een paar leuke/grappige momenten in, maar hoewel ik daar om moest lachen halen ze niet echt het nivo van de film omhoog. Ik zat op een gegeven moment gewoon weg te dommelen, dat is natuurlijk dodelijk voor een 'horror' .

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wut? deel 4?? waar?
    die wil ik :D

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Met Raimi als regisseur voor de aankomende World of Warcraft verfilming hoef je daar de komende jaren niet op te wachten, ik weet niet waar tricker zijn info vandaan haalt :confused:

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ook niet, maar ook al is het zonder Raimi.. als Bruce Campbell erin zit sta ik voor in de rij :)

hail to the king baby!

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haw u kno? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina