1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Memento

Weet niet echt wat ik ervan moet vinden.. beetje raar, maar dat was te verwachtten van een film die van achter na voor loopt:+
    Hijs wel leuk hoor, don't get me wrong. Maar #29 op IMDB vind ik toch een beetje te hoog..

7.5/10

Spoiler:
    Wel mooi trouwens dat hij uiteindelijk 3 John G's heeft vermoord8)

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    is dat die film met op het einde dat vliegtuigje?

Laatst bewerkt: 1 aug 2009
  3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Nop, hij chrasch en wordt opgepikt door een tanker op het einde;)

/Mod Ferron gebruikt netjes een spoiler en jij antwoordt zonder! Ik heb zelf de tags maar toegevoegd. - the Matrix

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Oh trouwens die film heb ik al tevaak gezien en toch wist ik niet hoe die heet :+

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    [noparse]Pour Elle (2008)[/noparse]
    Alternatieve titel: Anything for Her

Zojuist deze Franse drama/thriller gekeken en ik moet zeggen, hij is me bijzonder goed bevallen. De acteurs speelde goed, genoeg spanning aanwezig maar vooral het verhaal bleef me interesseren. Kijkt lekker weg, aanrader wat mij betreft.

8/10

7. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jumper

Wel geinig filmpje, lekker kort dus je schiet er zo doorheen. Leuke special effects en actie maar meer ook niet. Ik snap alleen niet echt waarom de film Jumper heet.. het is meer teleporteren, want letterlijk gesproken springen ze niet. Maar ach, da's allemaal detailgezeik.

6/10

PS: 3 films gekeken vandaag, doe ik niet vaak :eek: voortaan maar alle 3 de punten in 1 post misschien O-)

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is Resident Evil degeneration een beetje leuk?
    Vind alle 3 de films super, maar de stijl van RE: Degeneration bevalt me niet echt.
    Dus? :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekker inhoudelijk was ik toen. ;)

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Observe And Report.. wat een gigantische crap :+ Hij was leuker dan Paul Blart maar echt verre van goed. 4/10

11. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hi-la-rische film, ontzettend gewaagd en gedurfd en tegen dat idiote einde aan met die achtervolging door het winkelcentrum kon je me van de grond opvegen :lol:

Misschien in een slechte bui? :9

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Nahh ik vond de humor ver te zoeken.. jammer met een cast zoals deze!

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor leuke films? Ik zoek er namelijk nog wat om deze vakantie te kijken.
    Liever niet films die te ouderwets zijn, ik heb zo'n hekel aan films die echt rond de jaren 70/80 zijn gemaakt.
    Genre: Van alles, vooral Sci-Fi en Thrillers, actie (Drama's heb ik het niet zo op, tenzij het een combinatie is van een drama met bijvoorbeeld actie. Romantische films vind ik ook niet zo leuk en comendy's ook meestal niet).
    Laat ze films maar komen \o/
    (Voorbeelden van films die ik super vond: Iron Man, The Butterfly Effect, The Island, 28 Days/Weeks Later, Resident Evil, Disturbia, Mirrors, Knowing en ga zo maar door. Dit zijn toch wel de meer leuke recente films die ik heb gezien)

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  14. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Bij thrillers dacht ik aan de Hannibal reeks (Hannibal rising niet):
    Silence of the lambs
    Hannibal
    Red dragon, maar deze films zijn van voor 2000.
    Misschien 12 monkeys, maar ik weet niet of die na 2000 is gemaakt.

Waarom eigenlijk films van na 2000?

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Je begrijpt me denk ik een beetje verkeerd. ;)
    Het is niet zo erg als een film voor 2000 is hoor. Maar vaak als mensen vragen voor goede films hoor je al snel films zoals The Godfather, Scarface en ga zo maar door. Ik vind vaak films van deze tijd gewoon niet echt lekker kijken. Misschien komt het door dat ik téveel van het goede gewend ben maar ik vind nieuwere films gewoon lekkerder kijken. Er zijn ook zat goede films voor 2000 (Matrix, Enemy of the State, Star Wars 4/5/6, Se7en om er een paar op te noemen). Daarom dus ik dat zo zei. ;)

En bedankt, ik ga even voor die films kijken. :)

Edit: Even OP aangepast, hopelijk is het nu duidelijker. :)

16. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slumdog Millionaire:

Overschatte film, gezien het aantal oscars met een voorspelbaar verhaal wat wel leuk in beeld is gezet. Acteerwerk is matig tot voldoende en muziekkeuze is wel goed. Verder kon de film bij niet echt meeslepen, ik zat geen moment op het puntje van mijn stoel, alhoewel ik bij de laatste vraag toch wel afvroeg of het goed ging komen met de prijs. Elk verhaal bij de elke vraag was wel aardig, maar er had meer in gezeten vond ik. Het viel allemaal wat tegen, vooral na het horen van al de positieve recensies e.d.

6.5

-

The Prestige:

Vele malen beter was the Prestige, een film die je in tegenstelling tot Slumdog wel op het puntje van je stoel houdt. Een erg mooie strijd tussen twee illusionisten die van elkaar verschillen. De een is veel beter en behendiger in het doen van trucs, daar komt ook nog bij dat hij een aantal vingers mist waardoor de trucs moeilijker zijn. De ander daarentegen is veel beter in het presenteren van de truc, waardoor hij een groter publiek trekt dat ook nog eens enthousiaster reageert op zijn mindere trucs. Het wordt een strijd tussen de twee die op voorhand eigenlijk al is beslist, de een gebruikt gore trucs om de betere te zijn terwijl de andere gewoonweg getalenteerder en slimmer is. Ik ga niet te veel verklappen, maar ik vond het een heerlijke film. Erg sterk geacteerd trouwens. Ook de setting waarin het zich afspeelde was erg leuk, London in het jaar 1900.

8.75

-

Big Fish

Een leuk sprookje waar allerlei fantasievolle verhalen mooi worden uitgebeeld. Een mooi verhaal, voorspelbaar, maar wel mooi en goed geacteerd door iedereen eigenlijk. Een film die lekker weg keek en niet vaak saai was. Wel een aanrader, net zoals the Prestige trouwens.

7.5

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap het :)

Nog wat films die me te binnen schieten: Inside man en Arlington road.

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Kijkt liever geen films van de oude garde doch de meeste van die films waren niet geweest als het niet was voor het bestaan van klassiekers als Rear Window (Disturbia), Day of the Triffids (28 Days Later) en Back to the Future (Butterfly Effect).

Ik snap je punt helemaal, dat niet-lekker-wegkijken-argument (heb immers in een videotheek gewerkt), maar je mist gewoon zo ontzettend veel moois erdoor.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ke? Back to the future met butterfly effect :+ I think i missed the flying train in that one

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit net Office Space te kijken. Ik vind altijd deze scene tof. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina