1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Terminator Salvation

    Vind hem wel aardig. Goede special effects. Maar what the hell is er met Bale zijn stem aan de hand denkt die dat die nog steeds Batman is? Niet normaal.

    7.5.10
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The Bourne Trilogy

    Leuk, leuk en leuk! Ik mag zulke films wel, niet al te veel actie. Ik moest deel twee, wel twee keer zien voordat ik 'm begreep. Zat ook nog wel leuke spanning in op sommige momenten. Ik had een paar echt iets van: "Snel ga daar heen, er komt iemand, gek!" :+ Zeker vermaakt met deze films en zeker de 15,- waard! :)

    8/10
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ze zijn nu bezig een film te maken over die gast, genaamd Deadpool, dus daar zal je dat wel zien.
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Citizen Kane

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Deze film is niks voor mij. Te oud, vind hem niet lekker wegkijken.. maar eigenlijk had ik dat wel moeten kunnen weten van een film uit 1941. Ik kijk normaal (bijna) nooit films in zwart-wit, dus misschien helpt dat een handje.

    Maar wat wel heel speciaal is aan deze film, is dat het de eerste film was zoals we films nu kennen. Ik heb eens wat op zitten zoeken.. camerawerk, montage, makeup, verhaalstructuur... allemaal nieuw in Citizen Kane. Dat betekend dat Citizen Kane het begin was van een filmtijdperk (of overdrijf ik nu een beetje :+), maar ik hem tegelijkertijd niet veel aan vind. Doe dat maar eens na..

    Als deze film 20 jaar later was gemaakt had hij voor mij een onvoldoende gehaald, maar omdat hij zo revolutionair was gun ik hem wat meer.

    7/10
     
  5. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Wallstreet op DVD gekregen, eindelijk! Supergoede film. Heerlijke verfilming van het uber-kapitalistische tijdperk van Amerika uit de 80's.

    9 :thumbs:
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zeker goede film, hij was een tijdje terug ook nog op tv :cool:
     
  7. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist je dat men ook bezig is met deel 2, genaamd: Money Never Sleeps :thumbs:

    Michael Douglas gaat Gordon Gekko weer spelen! _O_
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar daarintegen speelt Shia LaDouche zijn antagonist =(
     
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    GVD, die kerel hoort niet thuis in die film :mad:
     
  10. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben helemaal gelijk. Ik vind hem echt zwaar overrated.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Indiana Jones and the Temple of Doom

    Ik vond de film leuker dan 'The Raiders of the Ark' ik vond de omgevingen leuker en heb zeker een paar keer gegniffeld om de humor. Ook de kleine Shorty was tof :cool: Leuke films zijn het!

    8/10
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsje dat kleine mannetje leuk vond, zou je The Goonies ook eens moeten kijken. Misschien dat je die ook wel leuk vindt :9
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dinsdagavond zijn alle films voor 4 euro, dus daar heb ik even gebruik van gemaakt:

    Harry Potter and the half-blood prince

    Wat zal ik zeggen? Het is gewoon een prima film. Hij is grappig wanneer hij grappig moet zijn, spannend wanneer hij spannend moet zijn, sfeervol en er zit een prachtig schrikmoment in. Ik heb me uitstekend vermaakt.
    Het enige kritiekpunt wat ik heb, is dat er eigenlijk helemaal niks gebeurt. De eerste helft van de film is een hoop gewauwel en romantiek (romantiek die overigens totaal niet overkomt). De tweede helft is daarentegen erg spannend, maar na het einde denk je: "Ja, uhm, wat is er nu eigenlijk gebeurd?". Ik heb gehoord dat ze een hoop uit deel 6 hebben weggelaten en hebben opgeschoven naar deel 7. Nou heb ik het boek niet gelezen, maar zelfs ik voel dat er wat mist. Zo wordt de oorsprong van de titel in een split-second uitgelegd, maar verder.... Vreselijk, nu moet ik wachten op de volgende film en dan wéér wachten op de laatste.

    Anyway, voor degenen die het boek niet hebben gelezen, is het een hele vermakelijke film die precies doet wat hij moet doen.

    8-
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb in de laatste 3 dagen de 3 originele Indiana Jones films gezien. Echt geweldige films. Superavontuur. Ik zou geen leukste kunnen kiezen.

    9,5/10
     
  15. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Bruno
    Gister gezien, vond het wel erg veel op borat lijken, maar des on danks wel grapige stukjes erin.
    6-/10
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina