1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 9]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Rydan, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Doomsday
    Leuke bloederige onzin film. Heb me prima vermaakt. 7,5
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat een zeer gave film en in de bios ook continu met mond open zitten kijken :eek: Of dat kwam door de dame die meeging daar ben ik nog niet overuit O-)
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    XIII - The Conspiracy

    Toffe film, ik ben altijd wel in voor een lekkere complot film. Beetje lang en jammer dat je niet het absolute einde ziet, maar erg vet.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zou daar geen 2e deel van komen dan?
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb twee delen op mijn computer staan. Laat ik maar erop houden dat deel 2 nog een open einde heeft :+
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zodiac (David Fincher, 2007)

    [​IMG]

    Who dunnits :) Ze blijven boeien. Kan altijd wel genieten van een filmisch puzzelstukje. Fincher maakt van dit waargebeurde verhaal een prima kijkervaring. Niet een van z'n topfilms, maar zeker de moeite waard.

    Hoop voor je dat zij dan het hoogtepunt van de avond was, want de film bood weinig inhoud imo ;)
     
  7. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb een andere versie van Zodiac gezien, als t hetzelfde einde is dan vind ik het maar kut

    Dat ze de dader nooit vinden :emo:
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Het is een waargebeurd verhaal chef ;)

    Oftewel: ze zijn nog steeds op zoek naar de Zodiac killer, en er zijn nog steeds mensen die met nieuwe beweringen komen dat hun vader/oom/opa of wat dan ook de Zodiac killer is.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Had het nog veel kutter gevonden als ze er een dader bij hadden verzonnen. Het blijft immers in de basis een waargebeurd verhaal.


    Sowieso is de thrill juist altijd hetgeen wat me het meest boeit bij detectives e.d. Niet wie het uiteindelijk gedaan heeft. De zoektocht is het leukste.
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Hierboven

    Dat weet ik dat het "based on true events is" en dat Zodiac wat realistischer en beter is dan de versie uit 2005. Toch geeft zo'n einde mij een teleurstellend gevoel. En tja een thrill die nergens naartoe leidt heeft voor mij weinig betekenis. Maar goed zo kan je eindeloos bakkeleien, laten we het maar op persoonlijke voorkeur houden :)
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je wist dat er geen killer gevonden zou worden omdat je die van 2005 al had gezien, waarom keek je hem dan?

    Rain Man (Barry Levinson, 1988 )

    [​IMG]

    Mwah. Eerste uur vond ik ronduit irritant, daarna iets meer voeling met de karakters, maar echt heel erg boeiend vond ik het nooit worden.
     
  12. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Children of Men
    Begon heel aardig maar eindigt heel slap. Gaat over virus waardoor er niemand meer vruchtbaar is behalve 1 vrouw en die is dan hoogzwanger en moet worden beschermd tegen alles en iedereen..

    6/10
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net Underworld gezien. Best toffe film eigenlijk.
    Begin had ik nog wat van "ok...", maar al snel werd het zeer vermakelijk. Af en toe kwam dat ok-momentje wel weer terug. Dan schieten ze op de schietbaan alles raak, en in een shootout schieten ze magazijnen leeg zonder wat te raken, hoogstens een paar rake kogels misschien. Beetje over-the-top en tegenstrijdig, maar buiten dat om gewoon een toffe actiefilm in een leuke setting.
     
  14. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Gisteren Crank 2 gezien. Net zo tof als de eerste film. Echt briljante hersenloze actie. Als je dan toch een idiote actiefilm maakt, dan moet hij zo zijn. Fucking great. 8 (binnen dat genre dan)
     
  15. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de film vet vond kan ik je de comic aanraden. Die heb ik helaas pas gevonden na de film, maar was nog een stuk beter.
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Cool, vorige week deel 1 nog es gezien, blijft lekker over the top. Weekend deel 2 maar es zien :D
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Burn After Reading (Coen Bros., 2008 )

    [​IMG]

    Paar grappige stukjes, verder kan het niet tippen aan de andere comedy's van de broertjes.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die vrouw is echt zo vies :+ Ik vond hem nog wel ok, maar The Coen Brothers hebben betere films ja :)
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat wijf is inderdaad te ranzig voor woorden. In Fargo speelt ze ook al zo'n smerige freak.

    Don't Mess With The Zohan (Dennis Dugan, 2008 )

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Burn After Reading vond ik ook erg saai/slecht/zaad.

    Don't Mess With The Zohan vond ik ook niet ene bijzondere film, maar kon het wel volhouden laat ik het zo zeggen.

    Zelf met gisteravond erbij en vanochtend de X-men boxset afgewerkt. Leuk tijdverdrijf :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina