1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

Begrijp die mensen ook niet die alleen de films kijken en niet de boeken lezen. :+

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Spoiler!

Vond zelf denk ik deeltje 3 het beste van de films. Het boek leende zich ook het best voor een film. De rest van de films vond ik eigenlijk kut.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    In ander nieuws:

Kingdom of Heaven: The Director's Cut

Ik kan deze versie van de film stukken beter pruimen dan de bioscoopversie. Die film ik vind ik matig, deze Director's Cut vind ik erg goed. Ik ben nog steeds geen groot fan van Kingdom of Heaven. Dat komt vooral door Orlando Bloom. Ik kan die man gewoon niet zien acteren. Als Legolas vind ik dat hij een goede rol speelt, daar past zijn gelaat ook bij. Maar het klopt gewoon niet in Kingdom of Heaven! Verder vind ik de film niet écht boeiend, zoals ik bij veel andere films van Ridley Scott wel op het puntje van mijn stoel zit.

Heel goed aan de film vind ik dat hij zó historisch accuraat is. Ik heb vroeger goed opgelet bij geschiedenis en zoek af en toe eens wat leuks op via internet. Wanneer je dan de film bekijkt, is er zoveel te zien. Nadat ik de film bekeken had, ben ik nog op internet gaan zoeken naar informatie over de film. Echt geweldig om te zien dat deze periode van de kruisvaarders zo goed tot leven komt. De verhaallijn over de zoon van Sibylla vind ik erg mooi. Deze scènes vind ik een goede toevoeging aan het verhaal, evenals de kleine extra's over Balian zijn leven in Frankrijk.

Het subplot over de liefde tussen Sibylla en Balian is in mijn ogen compleet overbodig. Uiteindelijk heeft deze verhaallijn geen impact op het overkoepelende verhaal. Ook vind ik hem erg ongeloofwaardig. Waarom zou een prinses een oogje hebben op een mooiboy als Balian? Ik heb 't idee dat zij wel andere dingen aan haar hoofd heeft. Dat zij en Balian zo snel in bed belanden... nee!

Al met al is Kingdom of Heaven: The Director's Cut wel een erg goede film. De film is minder spectaculair dan van mij zo mogen. Aan de andere kant ben ik ook wel blij dat het allemaal vrij rustig aan is. Op die manier schetst de film een heel mooi beeld over de kruisvaarders. 7,8

Hier erger ik me dus aan:

En dit is juist super:

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wie was z'n vrouwelijke tegenspeelster ook alweer? Die was helemaal barslecht.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die film is het gewoon niet voor mij , 3x proberen te kijken maar helaas ( terwijl de setting me erg aanspreekt).

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Forgetting Sarah Marshall
    Nooit gezien, stond al een hele tijd op mijn mediaspeler dus maar aangedaan. Geniaal! Jason Segel speelt een beetje een zelfde type als Marshall uit HIMYM en dat maakt hem geniaal in de film. Russell Brand was ook vermakelijk terwijl ik hem normaal niks aan vind (Hier heet ie ook Aldous Snow, net als in Get Him to the Greek waar ik hem juist enorm vervelend vond) en het verhaal is wel aardig. Gewoon vermakelijk. 8

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies mijn gedachte en vooral die foto van Orlando ook. Ik voeg er nog aan toe dat ik dat ook al min vond in Pirates. Het had nog beter gekund als ze Orlando's liefde in die serie wat meer hadden vervangen door actie. Door bijvoorbeeld wel die grote zeeslag te doen in Pirates 3. Hekelpunt was dat. :cool:

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Orlando Bloom juist leuker als hij van die doetjes speelt, zoals in Pirates en Troy. In Kingdom of Heaven vind ik hem ook niet echt passen.

Wat is dat trouwens opeens dat iedereen Kingdom of Heaven gaat kijken? Die film is al een paar jaar oud.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Goed voorbeeld doet goed volgen he :cool:.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kwam hier gewoon een paar keer langs volgens mij. En dan gaat het balletje rollen zoals altijd. Weet nog wel toen iemand als eerste Taken keek of Felon.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ik vind Orlando Bloom als Legolas juist een beetje gaar. Nooit echt kunnen ergeren aan hem in Pirates of Kingdom Of Heaven. Hij had gewoon in Prince Of Persia moeten spelen inplaats van Jake Gyllenhaal, vind dat nog steeds een gare keuze. 8)

Binnenkort trailers van The Dark Knight Rises en Sherlock Holmes: A Game of Shadows. Nice! :cool:

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Trailer van The Dark Knight Rises. Zin in. :cool: Ben echt super benieuwd.

En, had een tijdje terug de DVD van Children of Men gekregen. Sowieso een gave film, maar ik moest nu zomaar terugdenken aan deze scène!

[yt]yuZSmSBLWAg[/yt]

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Once Upon a Time in America (1984) Top 250 #77
    lang uitgesteld, de speelduur (3h49min) was daarbij wel de belangrijkste factor. Maar het was een superfilm om m'n imdb top100 mee af te sluiten :) Dat stuk in de jeugd vond ik echt geweldig, die hele sfeer _O_ Ik doe het niet vaak maar bij deze mag het wel: 9/10

oh en de muziek <3 :

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Camera werk is een pareltje in die film. Zelfde stukje als ze met zijn alle in die auto zitten en dan worden aangevallen. Die rond draaiende camera (werk) in die auto is subliem.

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Where Eagles Dare (196[noparse]8)[/noparse] gezien. Ik vond het wel een vermakelijke film, maar hij was een beetje langdradig. Hij duurde ook 2 uur en 40 minuten en dat had van mij gerust 2 uur mogen zijn. Ik vond het een leuke film, maar als ik hem vergelijk met een andere WOII film van Clint Eastwood die ik laatst gezien heb, Kelly's Heroes, dan vond ik deze toch wel een stuk minder.

Anyway, deze Clint Eastwood films (gesorteerd op jaar van uitgave) heb ik nu gezien:

• Per un pugno di dollari
    • Per qualche dollaro in più
    • Il buono, il brutto, il cattivo.
    • Hang 'Em High
    • Where Eagles Dare
    • Paint Your Wagon
    • Two Mules for Sister Sara
    • Kelly's Heroes
    • Dirty Harry
    • Joe Kidd
    • High Plains Drifter
    • Magnum Force
    • Thunderbolt and Lightfoot
    • The Outlaw Josey Wales
    • Escape from Alcatraz
    • Bronco Billy
    • Sudden Impact
    • Pale Rider
    • The Dead Pool
    • The Rookie
    • Unforgiven
    • Million Dollar Baby
    • Gran Torino
    Welke moet ik nog meer zien? Heartbreak Ridge staat iig nog op de planning.

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    MEGA SPOILER:
    Batman breekt zijn rug, dus laatste film. :p

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat hoeft helemaal niet. Het enige waar we zeker van zijn is dat een mogelijk vervolg niet geregisseerd wordt door Christopher Nolan.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Changeling (als regisseur)?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wtf komt er nou alwéér een nieuwe Final Destination :emo:..

Scriptschrijver van die serie films is net zo makkelijk als ontwerper zijn bij Burberry.

edit; Overlevers??

Laatst bewerkt: 11 jul 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina