1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje actie.
    BR al gezien natuurlijk. :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zit nu Limitless te kijken, nog niet veel actie maar wel vlot en vermakelijk

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook al gezien. Hem misschien wel teveel gezien. ;)
    Ben nu maar de eerste de beste comedy die ik tegenkwam aan het downloaden. Take me home tonight met Eric van 70's show. Zal wel kut zijn. Maar we zien wel. :p

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^^^

Verwachte er niet veel van eigenlijk. Maar was nog best leuk. Verder was het wel een redelijk standaard verhaal. Gast wat niet wat te doen met zijn leven, Highschool chick en een idiote vriend. 80 sfeertje was wel grappig gedaan.
    Ach typische film voor als je 90 min vermaak wilt hebben.

7/10

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nieuwe trailer :cool:

[yt]PTaNbm4rF7g[/yt]

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Typische film die het geweldig gaat doen in BluRay verkoop.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me echt een toffe film. Ziet er in ieder geval goed uit en ik denk dat als het gemaakt wordt door Spielberg en Jackson hij echt geniaal wordt. Weet niet of je echt de stripboeken van Kuifje moet hebben gelezen?

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haddock! _O_

Het enige wat ik lastig vind, is het Engels. Dat ouderwetse Nederlands is zo epsich.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Net bij Transformers: Dark of the Moon (IMAX 3D) geweest. Ultimate epicness. Bijna. Het begin was echt super epic, die gevechten en shit daarna waren nog steeds epic, dat wingsuit vliegen was ultra epic. Maar toen was het nog een uur hetzelfde erna en dat viel me een beetje tegen. Ik heb wel een aantal keren moeten gapen tegen het einde aan iig. :+ Maarre, wat mensen hier klaagden over dat de liefdes shit vervangen moest worden door nog meer actie. Hier ben ik het niet mee eens: Er was al een overvloed aan actie en dámn wat is dat wijf lekker. Die lippen :eek: Wat je (redactie: zij) daar allemaal mee kan doen. Het verhaal vond ik nog steeds wel een beetje bagger, net als deel 2, maar dit is ook niet echt een film die je moet kijken voor het geniale verhaal. Meer een film van "Man ik wou dat ze van alle Fox Kids series zo'n dikke films zouden maken!".

Wat me aan het begin ook aan het denken zette: Het zou echt mega epic zijn als er echt een ufo zou neerstorten op de maan en als dat allemaal te volgen is.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    LOL die lippe!:D dat zei ik ook tegen een maat van mij:p gvd wat heeft dat vrouwke mooie lipkes zeg :p Maar verhaal vond ik juist wel goed in elkaar steken eigenlijk...

Ze laten precies zien hoe ze er zijn gekomen, en waarom. Ook vond ik het mooi hoe ze "de eerste man op de maan" erin hebben gestopt en dat er dus wat meer achterspeelde waarom men zo snel naar de maan wou. ( miss wel echt iets:p ) zet je toch aan het denken imo.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    :D Zin an! Wel een bijzondere afbeelding weer. Ben benieuwd wat het betekent.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    EPICCC
    deze week of volgende week de teaser toch?

15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Dark Knight :cool:

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gotham crumbles

Heerlijk teaser-poster.

17. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik moest in eerste instantie aan Inception denken8) Ik zag dan ook niet gelijk de 'bat' er in zitten. Erg coole poster, heb zin in de teaser/trailer:)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Gaaf! Ook mooi dat sommige momenten echt heel nauwkeurig uit de stripboeken zijn overgenomen. Ik herkende zelfs wat citaten her en der.

Je moet sowieso Kuifje lezen! Maar ik denk niet dat het nodig is om de film te begrijpen.

Vinden jullie het trouwens Het Geheim van de Eenhoorn een goede keus? Ik vond het niet het meest interessante boek eerlijk gezegd. Ik was meer een liefhebber van Raket naar de Maan, Sigaren van de Farao of de Zeven Kristallen Bollen.
    Overigens tof dat ze nog wat elementen van de Krab met de Gulden Scharen hebben opgenomen om kapitein Haddock te introduceren. :)

19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Kuifje in Afrika 8) Godallejezus dat zou een politiek incorrecte film worden :p Racistisch als de pest en Kuifje knalt elk bedreigd dier af dat ie tegenkomt.

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat vind ik ook een beetje een vreemde keus, inderdaad. Ik zou óf begonnen zijn met een film waarin alle personages geïntroduceerd worden, óf beginnen met een film waarin alle personages elkaar al kennen.

Verder heb ik een paar maanden terug nog nieuwe uitgaven van de Zeven Kristallen Bollen en De Zonnetempel gekocht, fijne hardcover! _O_ Echt heerlijk. Haddock is trouwens wel een enorme racist zeg. Met zijn scheldwoorden haalt hij elke niet-blanke uit de werkende bovenklasse naar beneden. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina