1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.005
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    In die kwaliteit wil je de film niet zien neem ik aan, waarom de trailer dan wel?

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Trailers moet je uberhaubt niet gaan kijken, tegenwoordig doen ze zoveel erin dat je de halve film al gezien hebt.. ik erger me ook kapot in de bios van die lange trailers van te voren, probeer het altijd zoveel mogelijk te vermijden het verpest gewoon de film imo.

4. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Dan kijk je 'm toch niet. 8)

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb niet zo heel veel problemen met trailers - bij een bepaald soort films kijk ik ze wel - maar ik vraag me gewoon oprecht af waarom je dit in godsnaam zou willen zien.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is niet echt een trailer waar je halve film ziet zoals die van Transformers.
    Het is ook meer een teaser trailer. Veel zie je niet. En dat is niet alleen om het slechte beeld. :p

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Ok, stel je voor. Je bent een ontzettende fan van een spel. Bijvoorbeeld GTA IV. Echt, mooiste spel ooit, dit dat, je kan gewoon niet wachten tot het vervolg. En er komt een gelekte vage teaser uit van GTA V. Dan ga je die automatisch kijken. Want je wil gewoon die shit zien. En dan nog een keer. Nog een keer. Tot er een betere teaser komt, en dan jizz je je broek vol.
    Nou daarom dus.

En je hebt zelf wss toch ook al op die link geklikt Henrive? Blijkbaar wilde je het ook. 8)

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  8. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus totaal niet.
    Ik wil juist niks zien, want dat verpest namelijk de OMG WTF als je voor het eerst het spel speelt.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Ok ok whatever.
    Postte alleen ff de teaser bootleg van The Dark Knight Rises. That's all, je hoeft er niet op te klikken!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor mij niet. GTA 4 was nog steeds OMG WTF nadat ik iedere Teaser 40x gezien had.

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, totdat ik de kwaliteit zag van de logo's, toen heb ik het weggeklikt.

Want, als ik iets heel graag wil zien, wil ik het ook op de best mogelijke manier zien, waarbij hetgeen wat je dan zo tof vindt ook echt tot zijn recht komt.

Maar goed, ik snap het wel, denk ik, zou het zelf alleen nooit doen. :)

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Ik snap jou ook wel, daar niet van.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is altijd nog beter dan complete scenes die ze online gooien tegenwoordig. Viso Trailers heeft gewoon stuk of 4 scenes van een minuut online staan van HP....

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Ja dat kijk ik dus niet..

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

Zo slecht dat ik het moet zijn, en door NPH. :cool:

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.005
    Oh God, een ultieme gesponsorde Hollywoodfilm. Blueman Group, Blu Ray advertenties op de taxi's..toen ik zag dat het van Sony is wist ik genoeg. :+

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Baarìa (2009)

Ik had deze film al tijden liggen en vond dat het eens tijd werd om hem te kijken. Het is een lange zit van een kleine 2.5 uur, maar dan heb je wel wat. Prachtige shots, prachtige sets, prachtige omgevingen en een geweldige sfeer. Daarbij de geweldige muziek van 'Il Maestro' Morricone opgeteld en je hebt een pareltje in handen. Helaas is het plot wat warrig en heb ik zo'n 'door de generaties-heen'-vertelling al beter gezien in een aantal films. Ook is er bij vlagen echt enorm slecht gedubt, wat in een moderne film toch echt niet kan. Ik heb me echter totaal niet verveeld en kon al helemaal genieten van Margareth Madè, wat een prachtvrouw! [​IMG] Nera kent haar vast wel. :+
    8/10

18. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ergste wat dat betreft was de trailer van Terminator Salvation, waar ze de grote plottwist in een van de eerste trailers lieten zien

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Door Mila Kunis als onderwerp in het babes topic, bedacht ik me dat Black Swan nog op mijn harde schijf stond. Met Mila Kunis en Natalie Portman in één film en met zo'n scene (_O_) is het natuurlijk al snel geslaagd, ongeacht het onderwerp.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Source Code gezien, slechte film zeg :{

De eerste verdachte van mij zou juist iemand zijn die van de trein gaat, waarom zou degene die de bom heeft geplaatst in de trein blijven zitten? stappen ook maar 2 mensen uit (van zijn wagon) dus dan heb je al een stuk minder verdachten dan eerst de hele wagon te ondervragen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina